Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Co oznacza blad 17134?


mateusz1.1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Panow, moze mi ktos wytlumaczyc co znacza ten blad?

Control Module Part Number: 01J 927 156 CR
 Component and/or Version: V30 01J 2.0l 5V RdW 2010
          Software Coding: 00001
           Work Shop Code: WSC 63351
1 Fault Found:
17134 - Shift Solenoid 1 (N88): Malfunction
       P0750 - 35-10 - - - Intermittent

tlumaczenie na PL

Wadliwe działanie elektromagnesu zmiany biegów

Jaka usterka sie za tym kryje?

Dodam tyle ze skrzynia na zimnym jest okey a po rozgrzania zaczyna szarpac i podskakuja obroty(przyspieszanie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panow, moze mi ktos wytlumaczyc co znacza ten blad?
Control Module Part Number: 01J 927 156 CR
 Component and/or Version: V30 01J 2.0l 5V RdW 2010
          Software Coding: 00001
           Work Shop Code: WSC 63351
1 Fault Found:
17134 - Shift Solenoid 1 (N88): Malfunction
       P0750 - 35-10 - - - Intermittent

tlumaczenie na PL

Wadliwe działanie elektromagnesu zmiany biegów

Jaka usterka sie za tym kryje?

Dodam tyle ze skrzynia na zimnym jest okey a po rozgrzania zaczyna szarpac i podskakuja obroty(przyspieszanie).

Skrzynia do remontu... Niestety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co dokladnie? moze to Tylko sterownik elektrohydrauliczny?
Sterownik owszem ale hydrauliczny a konkretnie jeden z zaworów. Coś go jednak uszkodziło - do tego dochodzi rocznik auta. Tak czy inaczej aby dowiedzieć się co boli tą skrzynkę = na stół.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam ze powyzej 2tys obrotow nie ma szarpniec ani skokow obrotow. Orientujesz sie gdzie w okolicach kujawsko pomorskiego i za ile regeneruja zawory? Chce zeby skrzynia jeszcze troche pochodzila i swap na manual:) Aha i dobrze mysle ze sterownik jest z tylu szkrzyni i mozna go wyjac bez rozkrecania bebechow?

Zawory nie są dostępne w sprzedaży i z tego co wiem nikt na naszym kontynencie ich nie regeneruje. Jedyną firmę jaką znam to... USA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawory nie są dostępne w sprzedaży i z tego co wiem nikt na naszym kontynencie ich nie regeneruje. Jedyną firmę jaką znam to... USA.

Co w takim wypadku się robi, ściąga z USA same zawory, czy wkłada zawory używki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawory nie są dostępne w sprzedaży i z tego co wiem nikt na naszym kontynencie ich nie regeneruje. Jedyną firmę jaką znam to... USA.

Co w takim wypadku się robi, ściąga z USA same zawory, czy wkłada zawory używki?

Zaworów na sztuki też nikt nie sprzedaje - nowa hydraulika to prawie 4tyś więc zostaje zakup używki, ale traf pewne źródło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na allegro oglaszaja sie z regenerecja sterownikow- wypisuja kody usterek ktore pokrywaja sie z moimi.Wiec?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na allegro oglaszaja sie z regenerecja sterownikow- wypisuja kody usterek ktore pokrywaja sie z moimi.Wiec?
Ale to o czym napisałeś dotyczy naprawy sterownika skrzyni = elektroniki. Jednostka hydrauliczna a jej elementem jest zawór N88 to zupełnie inna bajka.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- Nie można wrzucić biegu

- Wypadanie biegu podczas jazdy
- Samoczynna zmiana na inny bieg
- Podczas jazdy samoczynna zmiana na inny tryb D lub S
- [size=4][b]Po nagrzaniu silnika zaczyna wadliwie działać Multitronic[/b][/size]
- Błądy G 195, G 196, G 182, [size=4][b]N88[/b][/size], N215, N216, F125
- Nie można odpalenić auta na pozycji P, na N można zapalić
- Przechodzenie skrzyni w tryb awaryjny

Pogrubilem to co dotyczy mnie. Jest to opis z aukcji na allegro gdzie regeneruja sterowniki, dzownilem i oczywiscie jak nabardziej zapewniono mnie ze to wina sterownika nawet na to wskazuja bledy n88 i f125. Wysylam i za dwa dni sterownik zregenerowany spowrotem koszt 400-800zl. I co mam teraz zrobic? jeden tak drugi tak...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- Nie można wrzucić biegu

- Wypadanie biegu podczas jazdy
- Samoczynna zmiana na inny bieg
- Podczas jazdy samoczynna zmiana na inny tryb D lub S
- [size=4][b]Po nagrzaniu silnika zaczyna wadliwie działać Multitronic[/b][/size]
- Błądy G 195, G 196, G 182, [size=4][b]N88[/b][/size], N215, N216, F125
- Nie można odpalenić auta na pozycji P, na N można zapalić
- Przechodzenie skrzyni w tryb awaryjny

Pogrubilem to co dotyczy mnie. Jest to opis z aukcji na allegro gdzie regeneruja sterowniki, dzownilem i oczywiscie jak nabardziej zapewniono mnie ze to wina sterownika nawet na to wskazuja bledy n88 i f125. Wysylam i za dwa dni sterownik zregenerowany spowrotem koszt 400-800zl. I co mam teraz zrobic? jeden tak drugi tak...

F125 jak najbardziej to ECU ale odnośnie N88 i podanego opisu - nie byłbym taki pewien. Generalnie podany przez Ciebie błąd wskazuje na uszkodzenie samego zaworu a nie problemów z zasilaniem/komunikacją co dotyczyłoby sterownika skrzyni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...