lezy1 Opublikowano 7 Maja 2013 Opublikowano 7 Maja 2013 Bardzo proszę o analize logów robiłem je pierwszy raz jutro zrobie jescze dynamiczne. Jeżeli jest coś nie tak z nimi proszę o podpowiedź jak zrobić prawidłowo. Logi robiłem ponieważ paru kolegów z forum tak mi poradziło. Mam problem z turbiną podczas jazdy straciła moc po wyłączeniu i włączeniu zapłonu wszystko wróciło do normy. Sprawdzałem ze znajomym mechanikiem przewody, zawór EGR, gruchę, N75, sztangę i wszystko wydaje się być sprawne. Błąd który się pojawił po braku mocy - 16618 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition) P0234 - 000 - - Readiness: N/A Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 014 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Basic settings Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
slo Opublikowano 7 Maja 2013 Opublikowano 7 Maja 2013 trochę bałagan.. gdzie 011 dynamiczny ? 1 i 2 wtrysk w pięknej kondycji ---------- Post dopisany at 20:34 ---------- Poprzedni post napisany at 20:33 ---------- 16618 to zwykłe przeładowanie.. Jak posprawdzałeś wszystko, to najprawdopodobniej zmienna geometria turbinki do wyczyszczenia
lezy1 Opublikowano 7 Maja 2013 Autor Opublikowano 7 Maja 2013 Jutro zrobie dynamiczne. Zwykłe przeładownie - to coś normalnego ? Pozostałe wtryski jak wyglądają i czy jest coś jescze co zauważyłeś niepokojącego ?A czyszczenie da jakiś skutek. Kolega ostatnio czyścił zapłacił 500zł, a po miesiącu znowu to samo. Może regeneracja jest bardziej sensowna ?A tak na marginesie jakie są ceny za czysczenie, a jakie za regeneracje? Możecie kogoś polecić. Bardzo dziękuje za zainteresownie tematem.
slo Opublikowano 7 Maja 2013 Opublikowano 7 Maja 2013 wtryski w grupie 13. im bliżej zera tym lepiej. Zanim wyczyścisz, trzeba sprawdzić przynajmniej n75 i podciśnienia. Regenerowane turbo kosztuje ok 800-1000 zł z gwarancją roczną. Jakie masz oznaczenie silnika ?
lezy1 Opublikowano 7 Maja 2013 Autor Opublikowano 7 Maja 2013 Silnik BKE, N75 dziś wyciągałem i sprawdzałem wygląda na dobrze działający, a podciśnienia jak sprawdzić. Samo czyszczenie ile może kosztować (dodatkowo jaki jest koszt wyciągnięcia i wsadzenia turbiny) i czy to wystarczy. Jakie są wartosci graniczne wtrysków. Czy logi dynamiczne coś jescze mogą pokazać ?
slo Opublikowano 7 Maja 2013 Opublikowano 7 Maja 2013 logi dynamiczne pokażą właśnie wszystko Sztanga w turbo się rusza ? włącz 011 w trybie basic i obserwuj pracę sztangi. U mnie ostatnio był syf w podciśnieniach i n75 wolno reagowało co skutkowało że sztanga zbyt powoli wysuwała się z gruchy.
lezy1 Opublikowano 8 Maja 2013 Autor Opublikowano 8 Maja 2013 Rusza się i nie ma luzu wchodzi i schodzi do oporu. Również to sprawdzałem. A jutro napewno będą zrobione logi dynamiczne. ---------- Post dopisany 08-05-2013 at 19:00 ---------- Poprzedni post napisany 07-05-2013 at 22:16 ---------- W tym wątku podaję próbę dynamiczną http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/prosba-analize-logow-dynamicznych-272871/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się