Arkadiush Opublikowano 9 Maja 2013 Opublikowano 9 Maja 2013 Pany takie pytanie. Dzisiaj odpaliłem samochód wycofałem a jak chciałem do przodu jechać to tak jakby się dusił samochód dopiero po przegazowaniu go do 6 tys obrotów z 2-3 razy dopiero jechał normalnie co to może być? dodam że to nie jest 1 raz
ja74687 Opublikowano 9 Maja 2013 Opublikowano 9 Maja 2013 Zobacz VAG, świece, przewody, filtry, przepływka, sonda, przepustnica jest tego dużo ciężko orzec :)Popatrz co Vag pokaże może samochód powie co mu jest
Arkadiush Opublikowano 9 Maja 2013 Autor Opublikowano 9 Maja 2013 Zobacz VAG, świece, przewody, filtry, przepływka, sonda, przepustnica jest tego dużo ciężko orzec :)Popatrz co Vag pokaże może samochód powie co mu jest świece były wymieniane przepustnica czyszczona filtry wymieniane ale to się nie dzieje za każdym razem po odpaleniu... Raz na miesiąc jest takie coś. Przegazuje 2-3 razy i jest ok
ja74687 Opublikowano 10 Maja 2013 Opublikowano 10 Maja 2013 Podejrzewam że będzie ciężko coś orzec, a VAG coś mówi, a może coś z czujnikiem temperatury
Arkadiush Opublikowano 11 Maja 2013 Autor Opublikowano 11 Maja 2013 Może instalacja LPG coś miesza? ale to nie wina LPG. Przed LPG tak samo było
ja74687 Opublikowano 12 Maja 2013 Opublikowano 12 Maja 2013 może przepustnica się kończy albo źle adaptacja była zrobiona
Włodek899 Opublikowano 12 Maja 2013 Opublikowano 12 Maja 2013 sprawdź wężyki odmy i samą odmę. Może się przytykać.
Arkadiush Opublikowano 12 Maja 2013 Autor Opublikowano 12 Maja 2013 może przepustnica się kończy albo źle adaptacja była zrobiona przepustnica była czyszczona.. i jest dobrze zaadaptowana ---------- Post dopisany at 18:11 ---------- Poprzedni post napisany at 18:11 ---------- sprawdź wężyki odmy i samą odmę. Może się przytykać. odma była wymieniana przy rozrządzie ale sprawdzę... ale to nie są częste objawy że tak powiem....
ja74687 Opublikowano 12 Maja 2013 Opublikowano 12 Maja 2013 Jak nie dzieje się to często to ja bym się nie przejmował, możliwe że to jest od paliwa jakieś trefne się trafi i tyle Albo wilgotność jest duża i też może mieć takie coś. Jak VAG nic nie mówi, i nie ma żadnych problemów: typu z odpalaniem, z mocą, nie ubywa żadnych płynów, spalanie w normie to nie przejmuj się Tak myślę a jak coś zaczyna się kończyć to po pewnym czasie samo wyjdzie tylko aby nie w jakiejś dalekiej trasie
Arkadiush Opublikowano 12 Maja 2013 Autor Opublikowano 12 Maja 2013 Jak nie dzieje się to często to ja bym się nie przejmował, możliwe że to jest od paliwa jakieś trefne się trafi i tyle Albo wilgotność jest duża i też może mieć takie coś. Jak VAG nic nie mówi, i nie ma żadnych problemów: typu z odpalaniem, z mocą, nie ubywa żadnych płynów, spalanie w normie to nie przejmuj się Tak myślę a jak coś zaczyna się kończyć to po pewnym czasie samo wyjdzie tylko aby nie w jakiejś dalekiej trasie albo dolać preparatu do czyszczenia wtrysków
ja74687 Opublikowano 12 Maja 2013 Opublikowano 12 Maja 2013 No ja osobiście nie jestem za tymi preparatami lepiej jak już coś to oddać wtryski do czyszczenia :] Będzie już efekt na lata
Arkadiush Opublikowano 12 Maja 2013 Autor Opublikowano 12 Maja 2013 No ja osobiście nie jestem za tymi preparatami lepiej jak już coś to oddać wtryski do czyszczenia :] Będzie już efekt na lata albo i tak :wink:tylko pytanie jaki to koszt
ja74687 Opublikowano 12 Maja 2013 Opublikowano 12 Maja 2013 Tanio nie jest ale ja uważam że jak już coś robić to żeby to pochodziło trochę, a tak to wlejesz środek może i na początku się poprawi ale nie na długo a jak wyczyścisz raz a porządnie to zrobisz jakiś 200 000km A o koszty to być musiał się spytać w jakiejś firmie która się tym zajmuje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się