Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Piszczą hamulce ( ciekawostka) Ręce opadają.


kamilsmok

Rekomendowane odpowiedzi

Tyl jest 288/12 mm

Przypuszczam ze ozniajmiasz, a nie pytasz, bo jakby inaczej

Ja to tak na oko mierzyłem bez zdejmowania alu, wiec na bank sie zgadza to co piszesz, tył jest 288 niewentylowany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyl jest 288/12 mm

Przypuszczam ze ozniajmiasz, a nie pytasz, bo jakby inaczej

Ja to tak na oko mierzyłem bez zdejmowania alu, wiec na bank sie zgadza to co piszesz, tył jest 288 niewentylowany

Kto jak kto ale dev jest specem od hamulców na tym forum...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eeeee...tam.... przesadzacie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może ktoś podpowie o co chodzi u mnie tarcza hamulcowa puka przy hamowaniu tzn. puka o śruby podczas hamowania i ruszania przynajmniej tak mi się wydaje?Tak jakby za duże otwory pod śruby w tarczy hamulcowej ?.Koła oczywiście mocno przykręcone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie, taka akcja a ty pytasz na forum?? Powinienes miec to juz rozkrecone i sprawdzone sam, hamulce mogą lub nie mogą ci uratować życie.

Jak masz tarcze z kosmosu, to moze tak byc, czyli dobrane przez kogos od czegos tam, do twojego auta, ale to by mogło grozic urwaniem szpilek przy nagłym ostrym hamowaniu, co mi sie nie wydaje, ze tak u ciebie jest.

Sprawdz, czy klocki siedzą ciasno i nie latają, czy mają blaszki/druty , bo mogłeś pogubić, albo ktos mógł nie zamontowac. No i od kiedy to sie stało ci - nagle, czy stopniowo, czy ktos cos grzebał przy heblach, itp. Troszke przeanalizuj...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko spoko tak pukało pojechałem na diagnostykę stwierdzili że dolne wahacze mają luz.Więc kasa wymiana na nowe lemy komplet razem z końcówkami drążków nowe amorki przy okazji no i nadal puka. Więc przyczepiłem się do hamulców bo w sumie jest tylko jedno puknięcie przy hamowaniu i przy ruszaniu.Natomiast tarcze nowe klocki również ferrodo ds hm no i taka głupota mi przyszła do głowy.Dziś rozebrałem hamulce i nic tam nie widać specjalnego i raczej to nie wina tarcz ot taki głupi pomysł bo śruby od kół nie są sztywno w tarczy. A jeszcze jedno czy przy hamulcach 320mm z przodu powinny być dodatkowe blaszki trzymające klocek?A może ktoś ma przy okazji jakiś pomysł co może wydawać takie dźwięki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaciski 320 maja dwa rodzaje ustalania zacisku wzgledem jarzma:

1. http://www.motopartner.pl/foto/PFK480.jpg

2. http://t.iparts.pl/003/390589/dokumenty/sprezyna-zacisk-hamulca-ate.jpg

Uciniak, zrób zdjęcie zacisku, zobaczymy co tam masz za cudaka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaciski 320 maja dwa rodzaje ustalania zacisku wzgledem jarzma:

1. http://www.motopartner.pl/foto/PFK480.jpg

2. http://t.iparts.pl/003/390589/dokumenty/sprezyna-zacisk-hamulca-ate.jpg

Uciniak, zrób zdjęcie zacisku, zobaczymy co tam masz za cudaka

Dwójeczka panie ten pręt troszkę mocniej wygiełem żeby sztywniej trzymał zacisk ale to nic nie dało.A ten z pierwszego obrazka to co to? Raczej od zacisku 3.0tdi itp. to nie pochodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw zrob zdjecie zacisku to powiem Ci co masz zyebane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw zrob zdjecie zacisku to powiem Ci co masz zyebane

DSC04274.jpg

DSC04275.jpg

Hm zdjęcia zrobiłem ale chyba wymiękam bo coś mi się zdaje że to jednak nie hamulce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

złożone masz poprawnie, myslałem że masz coś poyebane z tymi sprężynami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za podpowiedź ale żeby pomylić coś z tymi sprężynami albo cokolwiek pomylić w tym zacisku to trzeba naprawdę być zdolnym.Nawet nie wiem czy to jest możliwe?Troszkę mam wrażenie że klocek rusza się za dużo przód tył i pomyślałem ,że to może pukać i wymyśliłem blaszki takie jak są przy tylnych zaciskach?Jak znajdę przyczynę to na pewno napiszę bo dałbym sobie głowę uciąć że pukanie dobiega z zacisków hamulcowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rada beznadziejna i śmieszna:

Pracując w saab-ie gdy na warsztat wjezdżało auto z dolegliwością piszczenia hebli ogólną praktyką było pomalowanie klocków ołówkiem. Pomagało na chwile, a przecież "no jak testowalismy było okej, to ja nie wiem co pan z tym autem wyczynia"... :grin: Niema to jak ASO...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Dołączę się do piszczących hamulcy. U mnie też zaczęły piszczeć. W poprzednim aucie wymieniłem płyn i to pomogło. Teraz też zamierzam to zrobić. Zobaczę może pomoże. Czasem najprostrze metody są najskuteczniejsze!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drodzy koledzy w moim samochodzie przyczyną piszczenia hamulcy były jarzma.

Dziękuję wszystkim za rady

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...