lukisz Opublikowano 10 Maja 2013 Opublikowano 10 Maja 2013 Mam taką sytuację w A4 B6: 1. Przy ruszaniu kierownicą na postoju jest wyraźny luz na ok 2 palce. 2. Przy dynamicznym kręceniu kierownicą (prawo-lewo) słychać stukanie 3. Kierownica nie odbija (nie prostuje) podczas jazdy. Obstawiam, że walnięta jest maglownica. Ktoś wcześniej ją mocniej dokręcił, żeby zmniejszyć luz, ale zrobił to za mocno i teraz nie odbija. Z wersji wyposażenia wynika, że mam servotronic (1N3). I teraz pytanie co lepiej- oddać magiel do regeneracji, czy kupić używany na allegro. Na allegro znalazłem maglownice dwóch różnych firm - ZF i KOYO, która byłaby lepsza? I jeszcze jedna rzecz, czy w B6 i B7 były takie same maglownice?
mike22285 Opublikowano 10 Maja 2013 Opublikowano 10 Maja 2013 witam chyba mam to samo tylko ja mam tak w prawym kole anglik.jak skrecam w prawo przy wolnej jezdzie to czuje przeskok kierownicy.stuki i luz tak na 1cm.i pozatym mam wrazenie ze auto chce przeskoczyc na drugi pas.pozatym wydaje mi sie ze lepiej zregenerowaná,bo mozesz kupic wygladajaca super a sie rozcieknie.pozdraiwma
lukisz Opublikowano 11 Maja 2013 Autor Opublikowano 11 Maja 2013 wydaje mi sie ze lepiej zregenerowaná,bo mozesz kupic wygladajaca super a sie rozcieknie czytałem w innych wątkach, że ludzie regenerują, a po 100 tys mają cyrk od nowa...
soul87 Opublikowano 12 Maja 2013 Opublikowano 12 Maja 2013 skoro ktoś ustawił za ciasny luz to już nieżle jest zuzyty pewnie ten magiel, ja bym szukal uzywki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się