bartlo79 Opublikowano 14 Lipca 2008 Opublikowano 14 Lipca 2008 Witam... Jakies 3tys temu mialem wymieniany rozrzad-niby wszystko w porzadku-jednak na cb juz 4 osoby sie mnie pytaly co mi tak na czarno samochod kopci.Rzeczywiscie w lusterku widac za mna moze nie ciagla smuge-ale co wcisniecie nawet lekkie pedala to smuzy na czarno.Autko jakby minimalnie zmulalo-ale to moze byc moje odczucie tylko.Nadarzyla sie okazja zlogowac dzisiaj conieco-logowalem z pamieci i wszystkich chyba blokow nie zapamietalem-ale moze powiecie mi cos z tego co mam-prosze fachowcow o rzut okiem Nieco spieprzylem bo logowalem od 2k obrotow zamiast od 1,5k-postaram sie jutro poprawic.Dzisiaj tak z partyzanta byla okazja zlogowac to cos mi sie udalo. p.s Sorry za zdjecia-na szybko wrzucilem na wrzute-kliknac w obrazek maly-jak sie otworzy nowa strona to jeszcze raz w obrazek i bedzie na caly ekran
spanky Opublikowano 15 Lipca 2008 Opublikowano 15 Lipca 2008 od kogo kupiles autko ... ? czy dymienie wystepowalo przed wymiana rozrzadu ...? [przydal by sie komplet logow statycznych Normal+BS] czy autko nie jest po jakims ciptjuningu moze box ? byly zapisane jakies bledy w sterowniku ... ?
bartlo79 Opublikowano 15 Lipca 2008 Autor Opublikowano 15 Lipca 2008 od kogo kupiles autko ... ? czy dymienie wystepowalo przed wymiana rozrzadu ...? [przydal by sie komplet logow statycznych Normal+BS] czy autko nie jest po jakims ciptjuningu moze box ? byly zapisane jakies bledy w sterowniku ... ? Auto kupione od handlarza-wiec mozna sie spodziewac wszystkiego-co prawda jezdze nim juz prawie rok i zdazylem nakrecic 65tys wiec cos ma prawo sie zepsuc.Dymienie przed rozrzadem nie wystepowalo-jesli juz to sporadycznie-chyba nie czesciej niz w kazdym dieslu. Silnik jest 110 konny afn-jednak byl w niemczech robiony na 130koni i tyle juz mam w dowodzie.Calkiem ladnie ciagnol zawsze wiec nie odczuwalem jakiegos mulenia czy notlaufow-teraz od kiedy zaczol kopcic-mam takie wrazenie jakby z 10 koni ucieklo. Wiem ze te 130 koni to ja mam w dowodzie tylko-ale cos jest nie tak bo kopcenie nie jest dobrym znakiem.Silnik nie ma zadnych bledow-zczytuje sobie vagiem co jakis czas i naprawde silnik nie zapisal ani jednego bledu.To tyle-komp0let logow tym razem z instrukcja w reku postaram sie zrobic i zamiescic dzisiaj.
przemik Opublikowano 15 Lipca 2008 Opublikowano 15 Lipca 2008 Z tego co zamiesciles... nie wynika nic zlego... ale poczekajmy na kpl logów ....
Nowak_zg Opublikowano 15 Lipca 2008 Opublikowano 15 Lipca 2008 mi po chipie zaczal kopcic przy bucie .... a wczesniej nie kopcil
spanky Opublikowano 15 Lipca 2008 Opublikowano 15 Lipca 2008 Z tego co zamiesciles... nie wynika nic zlego... ale poczekajmy na kpl logów .... niestety nie jest tak rozowo .... [przejrzyj jeszcze raz ]
bartlo79 Opublikowano 15 Lipca 2008 Autor Opublikowano 15 Lipca 2008 spanky nie trzymaj mnie w nerwach do wieczornego logowania...oswiec niewiernego... Zapomnialem dodac ze jak przy rozrzadzie jakos zbiegl sie i olej-po wymianie przejechalem ze 3500km i musialem dolac 0,5l - wiec cos oleju zaczol pobierac-shit...cos czuje ze nadciaga poczatek konca...
przemik Opublikowano 15 Lipca 2008 Opublikowano 15 Lipca 2008 No fakt - cos nie halo jest w 008... box ??? (+) Zeby Cie oswiecic musisz nam dostarczyc kpl prawidlowo wykonanych logów. Pozdr
bartlo79 Opublikowano 15 Lipca 2008 Autor Opublikowano 15 Lipca 2008 Sprawa jest powazna wiec dzisiaj pedze na pas awaryjny w lesie i okolo 22 powinienem sie uporac z obrobka logow.
sokolnh Opublikowano 15 Lipca 2008 Opublikowano 15 Lipca 2008 podłącze sie pod temat bo u mnie też troche za dużo podkapca, egr mam cały ufajdany, nie wiem czy to przez niego, czy przez to że jest doje..ane koxu 003 004 008 010 011 jesli bedzie potrzeba to zrobie statyczne
przemik Opublikowano 15 Lipca 2008 Opublikowano 15 Lipca 2008 @sokolnh No fakt jest dowalone kosu Ograniczenie momentu jest wyzsze niz ograniczenie dymienia... wiec pewnie dlatego...[albo niech ktos potwierdzi albo zaprzeczy] Czystosc EGR a tez nie pozostaje tu bez znaczenia. Pozdr
bartlo79 Opublikowano 15 Lipca 2008 Autor Opublikowano 15 Lipca 2008 @przemik to do mnie czy do kolegi co mi sie wtrynil z logami??? (stary dzieki-tak jakbys swojego watku nie mogl zalozyc) Oto efekt dzisiejszego logowania: LOGI BS: LOGI STATYCZNE: LOGI DYNAMICZNE:
sokolnh Opublikowano 15 Lipca 2008 Opublikowano 15 Lipca 2008 @przemik to do mnie czy do kolegi co mi sie wtrynil z logami??? (stary dzieki-tak jakbys swojego watku nie mogl zalozyc) ehh, stary nie płacz że tak i nie bądź takim egoistą bo Ci nikt nie bedzie chciał pomagać mamy ten sam problem wiec po co robić osobne wątki ? chyba że jesteś pępkiem świata
spanky Opublikowano 16 Lipca 2008 Opublikowano 16 Lipca 2008 bartlo79 masz zrobiony jakis tuning stad to dziwne 008 [ale jaki to tylko da rade okreslic po obejrzeniu map] - nic wiecej nie jestesmy tutaj w stanie wymyslec ... [chyba ze gdzies w instalacje wpiety jest box ] generalnie stan motorowni nie budzi wielkich zastrzezen poza : -masz delikatnie przycinajace sie kierownice w turbulum -korekcje sa znosne co do dymienia to bym poszukal minimalnej nieszczelnosci w dolocie ... moze podczas prac zwiazanych z rozrzadem poluzowano cybant mocujacy gumowe rury ... sprawdz tez stan rury gumowej tuz przed kolektorem ssacym ....
przemik Opublikowano 16 Lipca 2008 Opublikowano 16 Lipca 2008 Niepokoi mnie falujaca wartosc kąta wtrysku w 000BS... Co do kopcenia... Spanky... zwroc uwage jak kolega ma ustawiona dawke... prawie 1 mg/R.... jak dla mnie wywalona na maxa.. tu bym poszukiwal przyczyny dymienia. Mialem tak samo ustawione w ex B4... dymilo , ale po zwiekszeniu cisnienia w sprezarce... przestalo.. Pozdr Pozdrawiam
bartlo79 Opublikowano 16 Lipca 2008 Autor Opublikowano 16 Lipca 2008 @przemik to do mnie czy do kolegi co mi sie wtrynil z logami??? (stary dzieki-tak jakbys swojego watku nie mogl zalozyc) ehh, stary nie płacz że tak i nie bądź takim egoistą bo Ci nikt nie bedzie chciał pomagać mamy ten sam problem wiec po co robić osobne wątki ? chyba że jesteś pępkiem świata Nie jestem egoista...chodzilo mi o to ze czytelnosc watku spada o polowe...objawy mamy podobne a rozwiazania moga byc calkiem inne-dlatego uwazam ze oddzielne watki bylyby w porzadku bo ulatwia nam obydwu dojscie do rozwiazania problemu.. Reasumujac...co zrobic panowie oprocz sprawdzenia szczelnosci dolotu? Mialem tez czyszczony kolektor-moze tutaj gdzies szukac przyczyn.
spanky Opublikowano 16 Lipca 2008 Opublikowano 16 Lipca 2008 Niepokoi mnie falujaca wartosc kąta wtrysku w 000BS... takie falowanie to nie falowanie ... choc nie wiiadomo czy przy rozrzadzie bylo ruszane kolko na wale a jezeli bylo to jak zostalo przykrecone ... Co do kopcenia... Spanky... zwroc uwage jak kolega ma ustawiona dawke... prawie 1 mg/R.... jak dla mnie wywalona na maxa.. tu bym poszukiwal przyczyny dymienia. racja ... jest duza ... i jak najbardziej powinno sie ja zmienic [za pomoca Vag'a - byl opis co i jak ] moze ktos puknal nastawnik podczas wymiany rozrzadu .... choc z drugiej strony moze to wynik tej modyfikacji o ktoorej kolega wspomnial wczesniej ... Reasumujac...co zrobic panowie oprocz sprawdzenia szczelnosci dolotu? Mialem tez czyszczony kolektor-moze tutaj gdzies szukac przyczyn. sprawdz czy wszsytko zostalo dobrze zlozone .. bo napewno byl odpinany caly dolot ....
przemtor Opublikowano 16 Lipca 2008 Opublikowano 16 Lipca 2008 Niepokoi mnie falujaca wartosc kąta wtrysku w 000BS... Czasami wydaje mi się, że już zaczynam się trochę samemu orientować w temacie i naglę takie szopki . Czy kąt skaczący w 000BS między 45-49 to wg ciebie za duża rozbieżność. Ja myślałem, że to właśnie idealnie. W 000MB jest też między 45-50 W 004MB kolega ma wartości 07-09 BTDC przy wymaganym 0,7. Albo ja nie rozumiem tego, albo połowa ludzi na tym forum ma coś nie tak z pompą, bo u wieeelu osób wartości kąta skaczą znacznie bardziej. Wytłumaczysz to? ps. no właśnie w między czasie spanky już się do tego odniósł :>
bartlo79 Opublikowano 16 Lipca 2008 Autor Opublikowano 16 Lipca 2008 Dziekuje panowie za informacje-mam do sprawdzenia wiec 2 rzeczy-caly dolot i nastawnik pompy - czy chodzi tutaj o ustawienie kata wtrysku??
przemik Opublikowano 16 Lipca 2008 Opublikowano 16 Lipca 2008 @bartlo79 Sprawdz najpierw dolot.... dawką paliwa zajmiesz sie pozniej.... Co do falujacego kąta - odpuszczam. Przyjmijmy ze jest OK. Pozdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się