Skocz do zawartości
IGNOROWANY

"obnizka"


mastapi

Rekomendowane odpowiedzi

Na Twoim miejscu szukałbym używanego gwintu :wink: będziesz zadowolony. Na gwincie wcale nie jest twardo... chociaż zanim do mnie wpadł gwint to też tak myślałem :decayed: Przy montażu już byłem gotowy do jazdy "w taczce" a tu miłe zaskoczenie :banan: Latam 2lata na gwincie i nawet nie myślę o przejściu na zwyklaka :whistling::wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co takiego do siebie wsadziłeś?

Ja chyba pozostanę na springach H&R -35mm/eibach -30mm + jakieś amortyzatory. Tylko tu pytanie jakie bo moje tylko na złom się nadają już.

Myślałem nad tymi AMORT PRZÓD 2szt. AUDI A4 B6 00-04 BILSTEIN +odb (3568010560) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. + tył do tego. Ale za cholerę nie wiem czy to b4 czy b6.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U siebie mam KW :wink: używkę kupiłem po koleżeńsku za 450zł :shock3::banan:

Springi są 10razy bardziej niewygodne niż gwincior... Pytaj kolegów w Battalionie, znają się na rzeczy :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde już głupieje... Część osób z którymi pisałem na PW mówiła właśnie odwrotnie. Oczywiście wiadomo im z wyższej pułki gwint tym jest lepiej z komfortem jazdy, im niżej springami tym twardziej. Dlatego chodzi mi o konkretne porównanie eibach-30mm/H&R-35mm +amorki bilstein a gwint ap/fk highsport. Nad używkami też się zastanawiałem ale czas mnie nagli i nie mogę czekać na okazję ;/.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co takiego do siebie wsadziłeś?

Ja chyba pozostanę na springach H&R -35mm/eibach -30mm + jakieś amortyzatory. Tylko tu pytanie jakie bo moje tylko na złom się nadają już.

Myślałem nad tymi AMORT PRZÓD 2szt. AUDI A4 B6 00-04 BILSTEIN +odb (3568010560) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. + tył do tego. Ale za cholerę nie wiem czy to b4 czy b6.

To sa najzwyklejsze amory b4 czyli odpowiednik 1 ba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Boże b6 po 400zł za szt. chodzą... Mastapi masz jakiś namiar na sklep gdzie można je taniej dostać czy to cena normalna?

Sprawdziłem na stronie producenta... cena normalna ;d

Dobra przewertowałem jeszcze raz posty powyżej.

-Amorki Bilstein B6+ sprężyny z 1BA ale auto nie opadnie

-Amorki Bilstein B4+ sprężyny H&R -35mm i auto trochę opadnie

Macie jeszcze jakieś propozycję?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Boże b6 po 400zł za szt. chodzą... Mastapi masz jakiś namiar na sklep gdzie można je taniej dostać czy to cena normalna?

Sprawdziłem na stronie producenta... cena normalna ;d

Dobra przewertowałem jeszcze raz posty powyżej.

-Amorki Bilstein B6+ sprężyny z 1BA ale auto nie opadnie

-Amorki Bilstein B4+ sprężyny H&R -35mm i auto trochę opadnie

Macie jeszcze jakieś propozycję?

autko nie opadnie troche tylko o 1,5 cm w stosunku do 1be i 1bv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, jak mastapi napisał, amory z aukcji to B4 - zwróć na to uwagę . B6 są żółte i mają inne oznaczenia producenta. Opcji B4+ H&R na pewno bym nie polecił, podobnie, jak gwintu z niziutkiej półki :wink: Może rzeczywiście rozwiązaniem jest gwint używany, ale z jakiegoś pewnego źródła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-153/amortyzatory-1be-komplet-bdb-stan-283194/ niby są za 300zł ale ni kija nie wiadomo ile % im zostało... do tego H&R i by hulało.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawności samych amorów nie zbadasz na stacji diagnostycznej, bo tam się sprawdza amortyzację pojazdu - trzeba by je oddać do zakładu, który zajmuje się naprawą, regeneracją i przerabianiem amorów. Montuje się amor na urządzenie, które przy sprężaniu i rozprężaniu wyrysowuje wykres sił.

Dla śmieszności podam, że na KONI Sport skręconych P-50%, T-80% twardości+H&R i kole 225/40 R18 miałem na stacji 25%, a na zimówce 195/65 R15 - prawie 60% :decayed: Panowie nie chcieli uwierzyć, że to cud :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Macie jakieś namiary na pewne sklepy internetowe z dobrą ceną? Chodzi mi o bilstein b8 i H&R.

No nic pozostało mi czekać i szukać.. Dzisiaj byłem na diagnostyce bo przegląd mi się kończył. LP 86%, cieknący stukający amorek PP 72% i tył po 45% :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej nie bo kanapa nie jest składana, nad czym czasami ubolewam, więc nie ma tam jak za dużo towaru upchać, haka też brak :decayed: Poza tym amorki na przodzie to schas, a na tyle coś innego. Zapewne długo nie wymieniane. Z reszta na złom już lecą :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja latam na gwincie z FK tylko nie tym za 1200 zł i jest ok... ale słyszałem że te tanie sprężyny od FK są dość "miękkie"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie dzisiaj wsadziłem zawias s-line+sprężyny H&R siedzi ładnie ale na 16 szału nie robi :grin: W porównaniu do 1BA na 1BE razem z sprężynami -35mm jeździ się k**ewsko twardo :decayed: i nie wyobrażam sobie jazdy po mieście na gwincie. Na wiosne planuje wsadzić 17", zobaczmy jak to będzie się prezentować :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16" w B6 to na zimę są ładne - na lato to jest masakra, szczególnie, jak się ma "biedronki":facepalm: Co do twardości, to wiadome było, że bardziej miękko nie będzie, ale się przyzwyczaisz :wink: To tak, jakby po 195/65 15" zimowej przesiadać się na większą oponę letnią - też jest szok :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie dzisiaj wsadziłem zawias s-line+sprężyny H&R siedzi ładnie ale na 16 szału nie robi :grin: W porównaniu do 1BA na 1BE razem z sprężynami -35mm jeździ się k**ewsko twardo :decayed: i nie wyobrażam sobie jazdy po mieście na gwincie. Na wiosne planuje wsadzić 17", zobaczmy jak to będzie się prezentować :hi:

Jak możesz to wrzuc fotki jak to u Ciebie wyglada:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fotki jutro zrobię, po wymianie oleju i umyję go trochę bo zarósł od stania w garażu :decayed: Teraz problem jest inny haczę osłoną silnika przy wyjeżdżaniu z garażu :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się ma sprawa eibachów pro kit sedana do avanta ?? Bo mam okazje kupić za dobrą kase i niewiem jak to bd siedzieć. Bo pasować pasuje tylko czy tył niżej nie siądzie. Ma ktoś z tym doświadczenie ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...