A.M.D 0 Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Witam, Panowie mam taki problem auto ciężko odpala jak jest zimny silnik czyli po nocy lub dłuższym postoju tak ma od tygodnia, samochód mam od 4 lat zawsze ale to zawsze odpalało na tzw. "strzał' nie miało znaczenia czy zima mróz lato itp. co zawiodło ze teraz odpala za drugim,trzecim razem lub za pierwszym gdy dłużej pokręcę rozrusznikiem? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ino_hizo2 1 Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Tematów o odpalaniu na forum jak mrówek w mrowisku! Może czujnik temperatury, może paliwo się cofa? Podłączyć najpierw kabelek i sprawdzić czy jakieś błędy są. Koszt kabelka nie duży a dużo można zdiagnozować samemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A.M.D 0 Opublikowano 14 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Jutro wykonam odczyt, dodam że auto jest na gaz. Dokładnie ten czujnik temperatury to gdzie się znajduje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darko 4 Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 jeśli to sekwencja to możliwe,że reduktor lub listwa wtryskowa puszcza gaz w dolot i stąd problemy po dłuższym postoju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daro125 0 Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 może reduktor albo wtryski puszczają gaz podciśnieniem i dlatego cieżko odpala .. miałem to samo, u mnie reduktor wymieniony i wszytsko wróciło do normy:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A.M.D 0 Opublikowano 14 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 tak sekwencja kme silver listwę niedawno zmieniłem przebieg 10,000tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darko 4 Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 jak odpalisz auto i jest już na gazie to ściągnij wężyk podciśnienia idący z reduktora gdzieś do dolotu i końcówkę wsadź do szklanki z wodą jak się robią bańki to redek do wymianu ---------- Post dopisany at 22:31 ---------- Poprzedni post napisany at 22:24 ---------- przed porannym odpaleniem popuść którąś z opasek na węży między reduktorem a listwą i spróbuj ściągnąć jak będzie ciśn. to ok ale jak nie ma to coś nie tak z listwą-nowa nie oznacza dobra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A.M.D 0 Opublikowano 14 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 właśnie odpaliłem auto zakręciłem dopływ gazu przy butli auto wypaliło gaz i przełączyło się na benzynę tak więc w układzie nie ma gazu ciekaw jestem jak jutro rano odpali:) gdzie znajduje się czujnik który zbiera informacje na temat temperatury wody i na podstawie tych danych dozowana jest dawka paliwa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darko 4 Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 z tyłu silnika przy ścianie grodziowej w króćcu wchodzącym w blok silnika tak jest u Mnie ale 1.6 to chyba to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xdanielx 0 Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 z tyłu silnika przy ścianie grodziowej w króćcu wchodzącym w blok silnika tak jest u Mnie ale 1.6 to chyba to samo dokładnie tam, pod odmą znajdziesz ten czujnik z czterema kabelkami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A.M.D 0 Opublikowano 15 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 no Panowie szacunek diagnoza chyba trafiona z tym reduktorem, auto dziś rano odpaliło prawidłowo po zakręceniu gazu przy butli z wężyka podciśnieniowego też, co pól sekundy pokazuje się bąbel w wodzie teraz pytanie co jest przyczyna ze tym podciśnieniem ucieka gaz czy regeneracja reduktora załatwi problem mam na myśli wykonanie regeneracji czyli wymiana membran uszczelniaczy oringów itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daro125 0 Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 powinna załatwić problem ,pytanie tylko jak to wyjdzie kosztowo i czy nie bardziej opłaca się wymienić reduktor i mieć spokój na dłuższy czas:wink: ale to już sam musisz się zastanowić i wybrać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magicbattle 11 Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 kup nowy reduktor i potem jedz do gazownika na regulacje. nie oplaca sie regenerowac. lepiej pare groszy dorzucić i miec spokoj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A.M.D 0 Opublikowano 19 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 mam jeszcze takie pytanie jaki ma nr. katalogowy ten króciec z tyłu silnik w którym jest czujnik oraz jedno wyjście zaślepione pokazał się płyn chłodzący na silniku i głowicy dokładnie nie wiem skąd może z pod tego króćca lub uszczelka pod głowicą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się