Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi a4 1.6 ADP z 1995r. - Trudności z odpalenim jak jest zimny.


A.M.D

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, Panowie mam taki problem auto ciężko odpala jak jest zimny silnik czyli po nocy lub dłuższym postoju tak ma od tygodnia, samochód mam od 4 lat zawsze ale to zawsze odpalało na tzw. "strzał' nie miało znaczenia czy zima mróz lato itp.

co zawiodło ze teraz odpala za drugim,trzecim razem lub za pierwszym gdy dłużej pokręcę rozrusznikiem?

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tematów o odpalaniu na forum jak mrówek w mrowisku! Może czujnik temperatury, może paliwo się cofa? Podłączyć najpierw kabelek i sprawdzić czy jakieś błędy są. Koszt kabelka nie duży a dużo można zdiagnozować samemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli to sekwencja to możliwe,że reduktor lub listwa wtryskowa puszcza gaz w dolot i stąd problemy po dłuższym postoju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak odpalisz auto i jest już na gazie to ściągnij wężyk podciśnienia idący z reduktora gdzieś do dolotu i końcówkę wsadź do szklanki z wodą jak się robią bańki to redek do wymianu

---------- Post dopisany at 22:31 ---------- Poprzedni post napisany at 22:24 ----------

przed porannym odpaleniem popuść którąś z opasek na węży między reduktorem a listwą i spróbuj ściągnąć jak będzie ciśn. to ok ale jak nie ma to coś nie tak z listwą-nowa nie oznacza dobra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie odpaliłem auto zakręciłem dopływ gazu przy butli auto wypaliło gaz i przełączyło się na benzynę tak więc w układzie nie ma gazu ciekaw jestem jak jutro rano odpali:)

gdzie znajduje się czujnik który zbiera informacje na temat temperatury wody i na podstawie tych danych dozowana jest dawka paliwa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tyłu silnika przy ścianie grodziowej w króćcu wchodzącym w blok silnika tak jest u Mnie ale 1.6 to chyba to samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tyłu silnika przy ścianie grodziowej w króćcu wchodzącym w blok silnika tak jest u Mnie ale 1.6 to chyba to samo

dokładnie tam, pod odmą znajdziesz ten czujnik z czterema kabelkami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no Panowie szacunek diagnoza chyba trafiona z tym reduktorem, auto dziś rano odpaliło prawidłowo po zakręceniu gazu przy butli

z wężyka podciśnieniowego też, co pól sekundy pokazuje się bąbel w wodzie

teraz pytanie co jest przyczyna ze tym podciśnieniem ucieka gaz czy regeneracja reduktora załatwi problem

mam na myśli wykonanie regeneracji czyli wymiana membran uszczelniaczy oringów itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powinna załatwić problem ,pytanie tylko jak to wyjdzie kosztowo i czy nie bardziej opłaca się wymienić reduktor i mieć spokój na dłuższy czas:wink: ale to już sam musisz się zastanowić i wybrać:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kup nowy reduktor i potem jedz do gazownika na regulacje. nie oplaca sie regenerowac. lepiej pare groszy dorzucić i miec spokoj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam jeszcze takie pytanie jaki ma nr. katalogowy ten króciec z tyłu silnik w którym jest czujnik oraz jedno wyjście zaślepione

pokazał się płyn chłodzący na silniku i głowicy dokładnie nie wiem skąd może z pod tego króćca lub uszczelka pod głowicą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...