Grabek94 Opublikowano 15 Maja 2013 Opublikowano 15 Maja 2013 Mam problem z poziomem paliwa. Jeżdże jakiś czas od tankowania , a strzałka po włączeniu zapłonu za każdym razem trzyma się na 1/4 i w ogóle nie zmienia położenia. Czy może być to problem z pływakiem ? Jeśli tak, to prosze o informacje, jak sie zabrac do naprawy tego problemu. Może coś sie tam zblokowało tylko? Dodam, że ostatnio wymieniałem elektrozawór par paliwa, czy to może mieć jakiś wpływ?
ja74687 Opublikowano 15 Maja 2013 Opublikowano 15 Maja 2013 Może mieć zawór albo odkształcił ci bak, albo właśnie uszkodził pływak musisz się dostać do baku, od bagażnika się dostajesz odkręcasz taki metalowy "talerz" i tam masz wejście do baku odkręcasz plastykową obejmę, wyciągasz pływak i oglądasz jak chodzi musi chodzić delikatnie i blaszka musi dotykać płytki Nie jest to zbyt skomplikowane:) tylko za bardzo nie wyginaj tego pływaka bo może drut pęknąć albo możesz płytkę uszkodzić a jej już nie naprawisz
Dzwoniar Opublikowano 15 Maja 2013 Opublikowano 15 Maja 2013 Bez kitu mam to samo. Kupiłem nowy pływak i jest to samo. Pływak jest sprawny ponieważ "maszeruje" po całej podziałce od poziomu paliwa. Jednakże gdy pływak pływa po powierzchni beznyny pokazuje rezerwę. Mam zalane około 20 litrów na chwilę obcną i nie mam pojecia co z tym fanetm zrobić a drażni mnie to niesamowicie. Wygiąłbym tego druta ale nie wiem dokładnie jak mocno
Grabek94 Opublikowano 15 Maja 2013 Autor Opublikowano 15 Maja 2013 Odkręcałem tę pokrywę , nie muszę zdejmować przewodów paliwowych żeby móc wyjąć to wszystko na wierzch ? A jeśli chodzi o odkształcenie baku, co można z tym zrobić i jaki to ma wpływ na poziom paliwa, skoro poziom stoi nieruchomo ? Na mój rozum , poziom i tak powinien się zmniejszać mimo wybrzuszenia, czy źle myślę ?
ja74687 Opublikowano 15 Maja 2013 Opublikowano 15 Maja 2013 TZN. Myślę nie nie musisz ściągać nic z tego powinieneś dać radę to wyjąć bez odłączania wszystkiego I ciężko stwierdzić co tam się stało może i odgięło jakoś i zablokowało się na pewnym poziomie, wyjmij go i zobacz co jest a jak nie to wyciągnij zrób zdjęcie (tylko szczegółowe w miarę możliwości) i wstaw na forum to się zerknie Kolego Dzwoniar z tym wyginaniem to chodziło mi o to żeby go na różne strony nie wyginać Musisz to tak wygiąć żeby ta blaszka co jest na drucie stykała się z ścieżką na płytce i w miarę delikatnie po niej sunęła, nie możesz przesadzić w obie strony tzn. za bardzo jak przygniesz to może mieć za ciężko i nie będzie nic wskazywało, a jak nie dogniesz to nie będzie się gdzieś stykało i też nie będzie działało, musisz to jakoś wyczuć
Grabek94 Opublikowano 15 Maja 2013 Autor Opublikowano 15 Maja 2013 Jutro się za to wezmę, jak nic nie wskóram to porobię fotki i wstawię. Mam ciche nadzieje, że tylko się coś tam zblokowało Orientujecie się ile może kosztować nowy pływak, jeśli zajdzie potrzeba wymiany całości?
ja74687 Opublikowano 16 Maja 2013 Opublikowano 16 Maja 2013 Na allegro masz np.: za 80zł AUDI A4 B5 1.8 WSKAŹNIK PŁYWAK PALIWA 8D0919673C (3239663638) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. ale napisz tutaj na forum może ktoś będzie miał na sprzedaż taniej
Grabek94 Opublikowano 16 Maja 2013 Autor Opublikowano 16 Maja 2013 Dziś niestety nie miałem czasu się tym zająć, ale skoro jest taka cena to chociaż się nie boje, że jakiś majątek wydam. Na auto-złomie myślę, że dostane jeszcze taniej. Jeżeli okaże się, że odkształcił się zbiornik, to można coś z tym zrobić ? Nie wiem, wypchnąć czy coś. Niestety to mój pierwszy samochód i mimo tego, że uczę się w tym kierunku to z takimi pierdołami nie miałem styczności więc z góry przepraszam za takie płytkie pytania.
ja74687 Opublikowano 17 Maja 2013 Opublikowano 17 Maja 2013 Tzn zbiornik jest plastykowy, więc ciężko stwierdzić czy się da coś z nim zrobić o ile jest odkształcony Zobacz najpierw na kanale jak on z dołu wygląda bo plastykowe zbiorniki bardzo rzadko się odkształcają
rafal9119 Opublikowano 17 Maja 2013 Opublikowano 17 Maja 2013 powiem wam tak po swojej przygodzie z pływakiem miałem tak samo jak wy po wymianie na nowy dalej pokazywał rezerwę az się wkuzyłem i odpiełem na pare minut licznik po tej probie do dziś poziom paliwa jest pokazywany prawidłowo
bediks Opublikowano 17 Maja 2013 Opublikowano 17 Maja 2013 Jak zdejmiesz ten talerz to zobaczysz pokrywę do której dochodzi wtyczka i przewody paliwowe, zeby swobodnie zdjąć pokrywę musisz przewody zdjąć niestety, jak dostaniesz się do plywaka to wyciągnij go na wierzch i podłącz zeby był podłączony wtyczka ale zebys go trzymał w ręku, ja tak swój sprawdzałem, wyjąłem bezpiecznik od pompy paliwa , przekrecalem zapłon i ruszałem sobie pływakiem w ręku i będziesz widział czy coś się dzieje czy nie na liczniku , a wyjmowalem bezpiecznik nie wiem jak w przedlifcie ale w polifcie paliwo podawane juz jest po zapłonie i robi się ciśnienie w przewodach i później podczas zdejmowania znów przewodów zeby włożyć pływak pod ciśnieniem paliwo wywalalo z przewodów
Dzwoniar Opublikowano 20 Maja 2013 Opublikowano 20 Maja 2013 powiem wam tak po swojej przygodzie z pływakiem miałem tak samo jak wy po wymianie na nowy dalej pokazywał rezerwę az się wkuzyłem i odpiełem na pare minut licznik po tej probie do dziś poziom paliwa jest pokazywany prawidłowo jak odłączyłeś licznik? rozbierałeś całą deskę rozdzielczą czy masz jakiś inny sposób ?
bediks Opublikowano 20 Maja 2013 Opublikowano 20 Maja 2013 sciagasz oslone nad fajerka i pod nia masz 2 srubki na torx i wychodzi bez problemu ;-)
Dzwoniar Opublikowano 20 Maja 2013 Opublikowano 20 Maja 2013 dzięki. W weekend będę miał czas to sprawdzę to. Dam Wam znać czy coś to dało
Grabek94 Opublikowano 21 Maja 2013 Autor Opublikowano 21 Maja 2013 Jak mam wymontować pływak ? Głupie pytanie , ale chodzi mi o jego sposób mocowania, a raczej o to, czy są tam jakieś zatrzaski ? Czy jest jakiś sposób na jego wyjęcie ? Pytam, bo nie chciałbym niczego uszkodzić.
bediks Opublikowano 21 Maja 2013 Opublikowano 21 Maja 2013 tak jest na zatrzasku , jak wlozysz reke do baku lapiac za plywak w miejscu gdzie laczy sie z koszem mozna wyczuc od zewnatrz zatrzask, naciskasz go slychac klikniecie i ciagniesz do góry plywak tu masz ladnie pokazany ten zatrzask
Grabek94 Opublikowano 21 Maja 2013 Autor Opublikowano 21 Maja 2013 Jeśli już go wydobęde na zewnątrz, to co mam sprawdzić ? Samo działanie patrząc na wskaźnik na liczniku, czy jakieś rzeczy wizualne też ? Po tej ścieżce powinien się lekko przesuwac czy z lekkim oporem?
bediks Opublikowano 21 Maja 2013 Opublikowano 21 Maja 2013 Możesz podpiąć go tak jak pisałem wyżej i patrzeć co się dzieje na liczniku , jednocześnie jak masz lapa z vagiem patrz w blok pomiarowy odnośnie ilości paliwa , możesz przeczyścić te ścieżki pomiarowe, rysik po nich ma się przesuwać swobodnie ale nie odrywając się od ścieżek, te rysiki są na takiej blaszce sprezynujacej
Dzwoniar Opublikowano 2 Czerwca 2013 Opublikowano 2 Czerwca 2013 no Panowie powiem tak. Wyjąłem licznik i odczekałem kilka minut, niestety nic to nie pomogło co więcej zaczęła się palić kontrolka od poduszki. Wyciągałem wszystkie bezpieczniki po kolei też nic to nie dało. Nie mam pojęcia co jest grane jeżdże już tak jakiś czas. Pływak jest kupiony nowy również. Jedynie co działa to rezerwa. Jeśli macie jakieś pomysły to śmiało, popróbuje jeszcze.
ja74687 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Opublikowano 2 Czerwca 2013 od poduchy jak ci się pali to zapewne błąd w sterowniku airbag jest czyli pływak ci działa czy nie ??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się