A4-Tomek Opublikowano 25 Maja 2013 Opublikowano 25 Maja 2013 01117 - Generator Terminal DF Load Signal 27-10 Implausible Signal - Intermittent Sygnał obciążenia z zacisku alternatora DF, Sygnał ładowania generatora terminala DF Dodam że czasami (bardzo rzadko) miga mi kontrolka akumulatora Jak się pozbyć problemu? W sumie to nie wiem o co biega alternator sobie popiskuje jak jest zimny silnik
fanthomas18 Opublikowano 25 Maja 2013 Opublikowano 25 Maja 2013 Co do błędu nr 01117 to i ja sie podepnę, bo taki błąd u mnie wyskakuje po wymianie alternatora. Problemu z ładowaniem nie mam, nie ma problemu z odpaleniem, rano bez wzgędu na temperaturę, ogólnie nic złego się nie dzieję ale chciałbym usterkę usunąć
A4-Tomek Opublikowano 25 Maja 2013 Autor Opublikowano 25 Maja 2013 Kolega mi podsunął pomysł ze sprawdzeniem napięcia bo może być regulator napięcia winien tego błędu tylko kurde nie mam czym napięcia sprawdzić
fanthomas18 Opublikowano 25 Maja 2013 Opublikowano 25 Maja 2013 Rozwiń temat to ja zaraz u siebie sprawdzę
A4-Tomek Opublikowano 25 Maja 2013 Autor Opublikowano 25 Maja 2013 podobno nawalający regulator powoduje że instalacja daje na światła 17V przez co palą się szybciej żarówki bo tak miał bracik od kolegi w starej A6
fanthomas18 Opublikowano 26 Maja 2013 Opublikowano 26 Maja 2013 Mi coś znajomy mówił żebym sprawdził jakie napięcie mam na tym cieniutkim kablu przy alternatorze, tam gdzie kostka jest, że niby tam powinno być dokładnie tyle, co na aku, jak jest mniej to właśnie taki błąd może wywalać. Sprawdzałem i jest różnica 0,01, na aku jest o 0,01 więcej
A4-Tomek Opublikowano 29 Maja 2013 Autor Opublikowano 29 Maja 2013 Mi coś znajomy mówił żebym sprawdził jakie napięcie mam na tym cieniutkim kablu przy alternatorze, tam gdzie kostka jest, że niby tam powinno być dokładnie tyle, co na aku, jak jest mniej to właśnie taki błąd może wywalać. Sprawdzałem i jest różnica 0,01, na aku jest o 0,01 więcej Hmmm gdybym miał czym sprawdzić to bym zajrzał do siebie
danielom Opublikowano 29 Maja 2013 Opublikowano 29 Maja 2013 Mi coś znajomy mówił żebym sprawdził jakie napięcie mam na tym cieniutkim kablu przy alternatorze, tam gdzie kostka jest, że niby tam powinno być dokładnie tyle, co na aku, jak jest mniej to właśnie taki błąd może wywalać. Sprawdzałem i jest różnica 0,01, na aku jest o 0,01 więcej Hmmm gdybym miał czym sprawdzić to bym zajrzał do siebie Miernik kosztuje 15zl w markecie
A4-Tomek Opublikowano 29 Maja 2013 Autor Opublikowano 29 Maja 2013 Mi coś znajomy mówił żebym sprawdził jakie napięcie mam na tym cieniutkim kablu przy alternatorze, tam gdzie kostka jest, że niby tam powinno być dokładnie tyle, co na aku, jak jest mniej to właśnie taki błąd może wywalać. Sprawdzałem i jest różnica 0,01, na aku jest o 0,01 więcej Hmmm gdybym miał czym sprawdzić to bym zajrzał do siebie Miernik kosztuje 15zl w markecie Dzięki Daniel chyba zainwestuje bo nie raz się może przydać ale do rzeczy nawalający regulator spowoduje że ile by było na instalacji?
danielom Opublikowano 29 Maja 2013 Opublikowano 29 Maja 2013 Mi coś znajomy mówił żebym sprawdził jakie napięcie mam na tym cieniutkim kablu przy alternatorze, tam gdzie kostka jest, że niby tam powinno być dokładnie tyle, co na aku, jak jest mniej to właśnie taki błąd może wywalać. Sprawdzałem i jest różnica 0,01, na aku jest o 0,01 więcej Hmmm gdybym miał czym sprawdzić to bym zajrzał do siebie Miernik kosztuje 15zl w markecie Dzięki Daniel chyba zainwestuje bo nie raz się może przydać ale do rzeczy nawalający regulator spowoduje że ile by było na instalacji? Wszystko co powyzej 14,4 V podczas pracy silnika jest szkodliwe dla instalacji i podzespolow.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się