Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd alternatora - powracający


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

:hi:

01117 - Generator Terminal DF Load Signal

27-10 Implausible Signal - Intermittent

Sygnał obciążenia z zacisku alternatora DF, Sygnał ładowania generatora terminala DF

Dodam że czasami (bardzo rzadko) miga mi kontrolka akumulatora :eusathink: Jak się pozbyć problemu? W sumie to nie wiem o co biega :decayed: alternator sobie popiskuje jak jest zimny silnik

Opublikowano

Co do błędu nr 01117 to i ja sie podepnę, bo taki błąd u mnie wyskakuje po wymianie alternatora. Problemu z ładowaniem nie mam, nie ma problemu z odpaleniem, rano bez wzgędu na temperaturę, ogólnie nic złego się nie dzieję ale chciałbym usterkę usunąć ;)

Opublikowano

Kolega mi podsunął pomysł ze sprawdzeniem napięcia bo może być regulator napięcia winien tego błędu tylko kurde nie mam czym napięcia sprawdzić :facepalm:

Opublikowano

Rozwiń temat to ja zaraz u siebie sprawdzę ;)

Opublikowano

podobno nawalający regulator powoduje że instalacja daje na światła 17V przez co palą się szybciej żarówki bo tak miał bracik od kolegi w starej A6

Opublikowano

Mi coś znajomy mówił żebym sprawdził jakie napięcie mam na tym cieniutkim kablu przy alternatorze, tam gdzie kostka jest, że niby tam powinno być dokładnie tyle, co na aku, jak jest mniej to właśnie taki błąd może wywalać. Sprawdzałem i jest różnica 0,01, na aku jest o 0,01 więcej

Opublikowano
Mi coś znajomy mówił żebym sprawdził jakie napięcie mam na tym cieniutkim kablu przy alternatorze, tam gdzie kostka jest, że niby tam powinno być dokładnie tyle, co na aku, jak jest mniej to właśnie taki błąd może wywalać. Sprawdzałem i jest różnica 0,01, na aku jest o 0,01 więcej

Hmmm gdybym miał czym sprawdzić to bym zajrzał do siebie

Opublikowano
Mi coś znajomy mówił żebym sprawdził jakie napięcie mam na tym cieniutkim kablu przy alternatorze, tam gdzie kostka jest, że niby tam powinno być dokładnie tyle, co na aku, jak jest mniej to właśnie taki błąd może wywalać. Sprawdzałem i jest różnica 0,01, na aku jest o 0,01 więcej

Hmmm gdybym miał czym sprawdzić to bym zajrzał do siebie

Miernik kosztuje 15zl w markecie

Opublikowano

0.01V to blad miernika ;-)

Opublikowano
Mi coś znajomy mówił żebym sprawdził jakie napięcie mam na tym cieniutkim kablu przy alternatorze, tam gdzie kostka jest, że niby tam powinno być dokładnie tyle, co na aku, jak jest mniej to właśnie taki błąd może wywalać. Sprawdzałem i jest różnica 0,01, na aku jest o 0,01 więcej

Hmmm gdybym miał czym sprawdzić to bym zajrzał do siebie

Miernik kosztuje 15zl w markecie

:doh::grin: Dzięki Daniel :wink: chyba zainwestuje bo nie raz się może przydać ale do rzeczy nawalający regulator spowoduje że ile by było na instalacji?

Opublikowano
Mi coś znajomy mówił żebym sprawdził jakie napięcie mam na tym cieniutkim kablu przy alternatorze, tam gdzie kostka jest, że niby tam powinno być dokładnie tyle, co na aku, jak jest mniej to właśnie taki błąd może wywalać. Sprawdzałem i jest różnica 0,01, na aku jest o 0,01 więcej

Hmmm gdybym miał czym sprawdzić to bym zajrzał do siebie

Miernik kosztuje 15zl w markecie

:doh::grin: Dzięki Daniel :wink: chyba zainwestuje bo nie raz się może przydać ale do rzeczy nawalający regulator spowoduje że ile by było na instalacji?

Wszystko co powyzej 14,4 V podczas pracy silnika jest szkodliwe dla instalacji i podzespolow.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...