Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o pomoc brak mocy od dołu logi nowe


divers09

Rekomendowane odpowiedzi

Witam koledzy borykam się z problemem po regeneracji turbiny auto słabo ciągnie od dołu do 2000 tys obr potem jest już dobrze .Zanim zrobiłem regeneracje auto tez straciło moc i słabo zbierało się na wszystkich biegach .Vag nie pokazuje żadnych błędów przed regeneracja miałem błąd p1556 "słabe ciśnienie dolotu "

Wklejam logi dynamiczne do oceny zastanawiam się tylko czemu temperatura na vagu nie idzie więcej w gore niż 47 st C skoro na blacie jest 90 . Jeździłem chyba z 30 km żeby go rozgrzać a temperatura i tak się nie podniosła .Proszę tez o ocenę przepływomierza ponieważ co do niego mam podejrzenia . Z góry bardzo dziękuje za sugestie i opinie

Log (0 - 003,011)

Log (1 - 004,010)

Log (2 - 001,001)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz zrobić logi dynamiczne; być może wtedy wyjdzie co jest nie tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Następnym razem przed logowaniem niech silnik osiągnie ok 87 stopni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem czytałem też o tym problem jest w tym ze tak z 2 tyg zanim rozpadla mi się turbina też stracil moc .Slabo się zbierał na wszystkich biegach a teraz od 2tys obr jest dobrze postaram się zrobić jakoś logi dynamiczne bo tak to tylko gdybac można

---------- Post dopisany 31-05-2013 at 07:21 ---------- Poprzedni post napisany 28-05-2013 at 20:30 ----------

witam czy mógłby się wypowiedzieć ktoś kto obczaja vaga na temat moich logów dynamicznych bardzo mi zależy z Góry dziękuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik ma 47 stopni a ty robisz logi dynamiczne:facepalm:

Zanim zrobisz cokolwiek przeczytaj dokładnie to http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/tdi-diagnostyka-aktualizacja-20-viii-2012-a-12031/ i dopiero zamieść komplet logów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętaj też, że logując dynamicznie pedał gazu ma być wciśnięty do oporu w podłogę a nie jak w Twoim przypadku na +/- 60% jak to widać w grupie 010 - wartość w kolumnie "Throttle". Termostat nadaje się do wymiany więc wymień i potem wykonaj logi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego sztomel dzieki za rady pierwszy raz to robilem także będę wiedział termostat był niedawno wymieniany na wahlera bo silnik nie osiagal 90 myślisz ze to możne byc jego wina ? na blacie sztywno trzyma 90 a komp pokazuje mniej możne to wina czujnika temp? a przepływomierz mierzy dobrze ?

---------- Post dopisany 02-06-2013 at 14:58 ---------- Poprzedni post napisany 31-05-2013 at 08:35 ----------

koledzy wklejam nowe logi myślę ze teraz już dobrze zrobiłem proszę o jakieś sugestie auto dalej do 2 tys obr słabo ciągnie kat wycięty, turbo po regeneracji podczas testów zauważyłem ze temperatura na VAGU stała równo ok 90 a na blacie wskazówka szalała raz 60 raz 90 później odwrotnie na blacie 90 a komp 45 nie wiem co to się dzieje czy to termostat czy czujnik temp.Dziwne jest tez ze temperatura paliwa ma 70 c czy to normalne ?

Log (0 - 004,007,004,007)

Log (1 - 008,011)

Log (2 - 001,003,001,003,001,003)

Log (3 - 010,006)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aby prawidłowo ocenić czy niedomaga termostat czy czujnik podwójny temperatury płynu chłodzącego G62/G2 to należy pologować sobie kilka razy grupę 007 w 01 Engine i grupę 003 w 17 Insruments. Możesz logować każdą z tych grup od momentu odpalenia zimnego silnika aż do czasu jego pełnego rozgrzania i dalej by zaobserwować czy potem w trakcie dalszej jazdy autem wartości w danych grupach będą spadać i czy gwałtownie czy też płynnie - zwłaszcza jeśli opisujesz, że wskazania fiksują naprzemian czyli raz pokazuje różne temperatury czujnik G62 z grupy 007 a raz G2 poprzez szalenie wskazówki na zegarach.

Jeśli chodzi o przepływomierz to widać, że są mniejsze wartości w odczytach masy zasysanego powietrza powyżej 3700 obrotów w grupie 003 i 010 ale nie obcina przepływka dawki paliwa patrząc na grupę 008 z 011 więc jest dobrze. Jeśli zaś chodzi o słaby dół w 011 to sprawdź czy nie masz malutkiej nieszczelności na wężykach układu podciśnienia a następnie ponownie zloguj tylko samą grupę 011 dynamicznie bo niewiele widać co się dzieje z ciśnieniem doładowania w zakresie obrotów 1800 do 2000 przy tym podwójnym logu 008 z 011.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dzięki za cenne rady kolego posprawdzam wężyki i zrobię logi mam jeszcze pytanie czy ten czujnik o którym piszesz odpowiada za wskazanie temperatury na desce i w kompie czy są to jakies 2 osobne czujniki? I jeszcze jedno czy temperatura paliwa nie jest zbyt wysoka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są to dokładnie dwa odrębne czujniki mimo iż znajdują się w jednej obudowie i potocznie określane są jako czujnik temperatury silnika. Temperatura paliwa w silniku 1.9 TDI PD czyli na pompowryskiwaczach na poziomie 71*C jest w normie (tym bardziej, że już uruchomiła się chłodnica paliwa - wskazanie 100,6 % fuel cooling state, która teraz chlodzi paliwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...