kudalty66 Opublikowano 28 Maja 2013 Opublikowano 28 Maja 2013 witajcie jak w temacie, pacjent golf 5, wpada w awaryjny, błąd przeładowanie turbo,. niestety sztanga chdzi gładko w nastawach podstawowych, zastanawia mnie EGR, w nastawach podstawowych prze EGR ON silnik gaśnie, tak jakby przepływ egra był zapchany bądź zawór uszkodzony??? co o tym myslicie, chwiowo nie mam jak zrobić dynamicznych logów, jakie statyczne wam pokazac??? dzięki
kingsoft-grucha Opublikowano 28 Maja 2013 Opublikowano 28 Maja 2013 dynamiczne, pod obciążeniem tylko!!
nastradamus Opublikowano 28 Maja 2013 Opublikowano 28 Maja 2013 jeżeli silnik w nastawach podstawowych egr'a niemiał temperatury roboczej (90') to może gasnąć jeżeli miał to coś jest nie tak...
kudalty66 Opublikowano 14 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2013 witam po przerwie,. golfik naprawiony, turbina wyciagnięta i oczom moim pokazała sie zardzewiała gruszka, przez to że ona jest w tym silniku odwrotnie dostawała sie do niej woda,. jak gruszka się zacinała, łopatki też,. oczywiscie przy okazji cały kolektor, egr, wyczyszczony jak nowy pozdr
Sztomel Opublikowano 16 Czerwca 2013 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Tu masz rację. To niestety jest wadą silników montowanych poprzecznie z gruchą pod turbo a nie na jej wierzchu. Takie problemy zaczęły się od kiedy w Golfie IV zaczęto w ten sposób montować gruchy podciśnienia. Sama grucha nawet jeśli rdzewieje to nie ma bólu. Najgorzej jest jeśli rdzewieje sztanga a zwłaszcza jej część, która znajduje się wewnąrz gruchy - wtedy przestaje prawidłowo pracować wewnątrz ebonitowej tulei na wyjściu z gruchy i następuje najczęściej przeładowanie bo nie jest ona w stanie poruszać się w tę i we wtę poprawnie. Osiada na niej wilgoć powodująca jej korozję i łuszczenie się zewnętrznych warstw sztangi a złuszczona rdza nie pozwala na płynne jej przesuwanie się w ebonitowym pierścieniu wewnątrz gruchy na wyjściu z niej sztangi. Pokazywałem już takie rzeczy na necie na przykładzie mojego Golfa IV. Niestety w najnowszych Passatach gdzie grucha jest montowana u dołu turbo (silniki montowane poprzecznie) ten probem będzie się często pojawiał. W takim przypadku zawsze lepiej jest wykręcić samą sztangę z gruchą i sprawdzić czy pracuje poprawnie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się