Skocz do zawartości
IGNOROWANY

skrzypienie podczas skrecania


patryk10015

Rekomendowane odpowiedzi

a więc mam taki problem ze co jakis czas podczas skrecania w lewo jak i w prawo mam takie skrzypienie porównywalne do skrzypienia nie nasmarowanych zawiasów drzwi, dodam że mam założoną blokadę zeder na układ kierowniczy i nie wiem czy to ma jakiś z tym związek

z góry dziękuje za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak i dosyć mocno to słychać tak jakby pod kierownica gdzies w srodku

---------- Post dopisany at 15:50 ---------- Poprzedni post napisany at 15:50 ----------

a dzwieki taki jak wyżej napisalem

---------- Post dopisany at 15:55 ---------- Poprzedni post napisany at 15:50 ----------

zawieszenie i drazki kierownicze byly przed wczoraj na diagnostyce sprawdzane i jest wszystko wporzadku a nie wiem czy dzwonic i jechac na reklamacje w sprawie tej blokady zeder czy cos pojebali czy jak bo na samym poczatku ten dzwiek po zalozeniu tej blokady sie nie pojawiał, bo chyba taśma kiery ktora wymienialem nie daje takiego dzwieku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zawieszenie i drazki kierownicze byly przed wczoraj na diagnostyce sprawdzane i jest wszystko wporzadku

A jak Ci to sprawdzali? zdjęli koło i sprawdzali luzy? Jaki masz przebieg?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wieżdżałem na rolki na diagnostyce pozniej gosciu pod fure wszedl sprawdzal wszystko kazal kolami skrecic w jedna i druga strone pozniej wyszedl zaczal buda na boki ruszać, kół nie ściągał

---------- Post dopisany at 16:42 ---------- Poprzedni post napisany at 16:40 ----------

209 000 km przebieg aktualny i sprawdzany przy kupnie fury byl i jakis czas temu kompem sprawdzalem to rożnica kilku km na kompie była

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wieżdżałem na rolki na diagnostyce pozniej gosciu pod fure wszedl sprawdzal wszystko kazal kolami skrecic w jedna i druga strone pozniej wyszedl zaczal buda na boki ruszać, kół nie ściągał

---------- Post dopisany at 16:42 ---------- Poprzedni post napisany at 16:40 ----------

209 000 km przebieg aktualny i sprawdzany przy kupnie fury byl i jakis czas temu kompem sprawdzalem to rożnica kilku km na kompie była

Najlepiej to zdjąć koło i wtedy posprawdzać górne wahacze, ale przy 209kkm powinny być raczej ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to tak jak u mnie ten dźwiek nie wystepuje regularnie tylko tak w kratkę

---------- Post dopisany at 18:34 ---------- Poprzedni post napisany at 18:33 ----------

narazie sprawdze wd40 czy cos da podobno komus w pasku pomoglo bo w necie szukalem przyczyny tego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witaj napewno masz jakis problem z ukladem kierowniczym.pzdr czip fus

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witaj napewno masz jakis problem z ukladem kierowniczym.pzdr czip fus

to i ja wiem

---------- Post dopisany 04-06-2013 at 18:30 ---------- Poprzedni post napisany 01-06-2013 at 20:34 ----------

psiuknąłem wahacze tak jak gdzies na forum passata pisało że komuś pomogło i guzik nic nie dało a czy zbyt mocne dokrecenie śruby kierownicy moze miec wplyw na skrzypienie albo coś nie tak z taśmą kierownicy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj gdzie i kiedy to skrzypi, jak skrzypi, bo wahacze a kolumna kierownicza to dwa różne miejsca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to skrzypi dokładnie pod kierownicą tam gdzies wlasnie gdzie ta blokada zeder jest montowana i skrzypi podczas skrecania i na postoju i podczas jazdy i to jest tak że dzisiaj i jutro np bedzie skrzypić a później na jakiś dzień się uspokoi i dalej tak wkoło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To trzeba rozebrać i sprawdzić, może jest coś źle albo za mocno skręcone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok bo pomiędzy kierownicą a srubą mocująca ta na spine m10 czy 12 nie pamietam powinna być jakaś jeszcze podkładka czy tylko sruba tam wchodzi bo kiedyś pamiętam że jak starą kiere wyjąłem to kawałek jakieś bardzo cienkie podkładki wyleciał rozsypany i przykrecilem na sama srube

---------- Post dopisany at 10:46 ---------- Poprzedni post napisany at 10:44 ----------

a chce wykluczyć wszystko co z kierownicą jest związane żebym mógł jechać bezproblemu na reklamacje blokady zeder bo jest darmowa bo sama blokada chodzi bez zarzutu ale jest mocowana na kolumnę kierowniczą i pamietam jak gosciu mi kiedys zakładał to coś w kolumnie kierowniczej docinał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok sprawdze bo ten glos tak wyglada jak by jakies plastiki sie ocieraly a jak przyczyne zlikwidowales?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok to czekam na info ja może w nastepny ogarnę bo też ciężko z czasem

---------- Post dopisany 27-07-2013 at 15:38 ---------- Poprzedni post napisany 07-06-2013 at 23:30 ----------

jednak sprzęgiełko alternatora było przyczyną już po wymianie i wszystko wróciło do normy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To to na pewno nie było skrzypienie... Prędzej pisk przy mocnym skręcie kierownicy, też to przerabiałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...