ciahciah Opublikowano 18 Maja 2014 Opublikowano 18 Maja 2014 do bardzo ostrej jazdy tragedia, miałem i wiem co mówię, silnik miałem igła, tak cicho pracował jak by to nie był dizel, i tak było przez 3 lata jeżdżąc na mobil S 10W40 półsyntetyk, postanowiłem przetestować wychwalany pod niebiosa motul 8100, po 40tys km silnik zrobił się jedną wielką sieczkarnią i spalanie poszło w górę i zawsze po zapalnie było klepanie przez chwile, zmieniłem olej na LM DIESEL SYNTHOIL 5W-40 i rozruch w zimie lżejszy, zero klepania przy zapalaniu i zero sieczkarni nawet po 10tys km, silnik dalej jest katowany ekstremalnie prze zemnie na LM już ponad 60tys km i nie chce paść skubany, jak nie katujesz silnika, nie przekracza co chwile 3500obr i nie jeździsz codziennie powyżej 180km co byś nie zalał będzie ok ale do ekstremalnej jazdy motul się nie nadaje, no chyba że co 4tys km będziesz wymieniał wtedy da rade, ogólnie na motul 8tys km to jest max, zmierz ciśnienie oleju przy 2000obr na dobrze rozgrzanym silniku:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się