soulgs Opublikowano 3 Czerwca 2013 Opublikowano 3 Czerwca 2013 Witam, Mam pewien problem. Otóż chodzi o to, że strasznie opada mi tył w mojej A4 jak wioze 3 osoby z tyłu (pół opony zakryte). Myślałem, że to wina sprężyn i wymieniłem na nówki Lesjoforsy ale to nic nie dało. Dalej to samo, no może podniosło sie troszeczkę. Nie ukrywam, że strasznie mnie to denerwuje bo śmiesznie to wygląda z racji tego, że przód właśnie jest dosyć wysoko. Dodam, że z tyłu mam amortyzatory Monroe i ich nie wymieniałem. Jaka może być przyczyna takiego opadania tyłu? Pozdrawiam
.Pablo. Opublikowano 5 Czerwca 2013 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Amorki i odboje. Innej opcji nie ma. A co ma amor do wysokości auta ? Na pusto to się zgodzę gazowy amor podniesie delikatnie auto ale przy załadunku to sprężyna utrzymuje auto w górze. Sprężyny dobrze dobrałeś ? może za słabe przez to nie utrzymują auta. Najlepiej zrób zdjęcie załadowanego auta bo jak pół kola ci się schowa to d*pą powinieneś trzeć po asfalcie
Labiel Opublikowano 5 Czerwca 2013 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Amorki i odboje. Innej opcji nie ma. A co ma amor do wysokości auta ? Na pusto to się zgodzę gazowy amor podniesie delikatnie auto ale przy załadunku to sprężyna utrzymuje auto w górze. Sprężyny dobrze dobrałeś ? może za słabe przez to nie utrzymują auta. Najlepiej zrób zdjęcie załadowanego auta bo jak pół kola ci się schowa to d*pą powinieneś trzeć po asfalcie Sądzę że jednak coś tam ma bo widziałem jak auto stoi u kumpeli (właśnie A4) i jak stało u starszego jak padł jeden amorek. d*pa z tej strony ogólnie siedziała o wiele niżej (nie była to delikatna różnica tylko kolosalna względem sprawnego amora) a przy nawet nie wielkim załadunku padała całkiem na glebę.
soulgs Opublikowano 5 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2013 No chyba dobre, ja to się słabo na tym znam, i mechanik kupywal te sprężyny więc chyba wiedzial co kupuje. No chyba, że za miękkie.. Przy pełnym załadunku malo brakuje do tarcia o glebe. Niedlugo zdjecie jakies wrzuce to ocenicie
Labiel Opublikowano 5 Czerwca 2013 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Sprawdź jeszcze te odboje. Je widać jak się podniesie auto.
soobolek Opublikowano 9 Czerwca 2013 Opublikowano 9 Czerwca 2013 Zamienników sprężyn do A4 nie ma na rynku - tzn. są ale ich zakup to totolotek bo każda wersja A4 ma inną kategorię osi wagowej przedniej i tylnej a sprężyny sprzedawane w sklepach pasują do wszystkich silników i wersji ;-) Miałem u siebie nie sprawny jeden amorek z tyłu (Monroe właśnie - pewnie nawet oryginalne jeszcze) to odczuwałem różnicę w prowadzeniu auta, zaś na wysokości nie. Pytanie do Ciebie - Jak prowadzi się auto ? Nie masz wrażenia, że na łuku przy pofałdowanym asfalcie ucieka Ci auto z drogi ? Jeśli chcesz to wstaw sobie z tyłu amorki Bilsteina BNE-2920 mają one delikatnie dłuższe tłoczysko niż Monroe więc bardziej rozciągają sprężynę a co za tym idzie podniesie Ci tył o jakieś 15mm w stosunku do serii. PS. Jak ja wiozę z tyłu 3 osoby to nie mam pojęcia jak wygląda auto bo wtedy siedzę za kierownicą ;-) Dodam, że nic nie ociera...
soulgs Opublikowano 9 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2013 Hmm, co do uciekania auta to masz rację. Przy dłuższym łuku mam wrażenie, że auto mi troche ucieka. Wcześniej miałem tez A4 B5 z 96 roku i jak siadałem z tyłu to miałem wrażenie ze patrze z góry na przód. A teraz w tej A4 wlasnie jest odwrotnie. Jak wsiądę do tyłu to odnoszę wrażenie jak bym z dołu patrzył na przód auta. Co do ocierania.. podczas jazdy nic nie ociera, ale pod zderzakiem mam umocowany uchwyt na hak i ma on z 7cm wysokości i na jakimś większym "policjancie" z paroma osobami na pokladzie prawie zawsze zaczepię tym uchwytem o ziemie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się