medmaxx Opublikowano 27 Czerwca 2013 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Samochód kupiłem trochę ponad tydzień temu i nie wiem na jakim oleju jeździł - ja zalałem full syntetyk castrol 5w40. Mechanik wspominał, że po podłączeniu kompa wywala błąd z zaworkiem N75. Samochód ciągnie od 3tyś, a z tego co tu na forum doczytałem powinien od niecałych 2 tyś iść pełnym ogniem. Czy to może mieć związek z tym klepaniem i WG ?
bialy986 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Kolego,sam podepnij kompa i sprawdz błędy.Może da radę wykasować i nie powróci.Jak nie to zrób logi i fachowcy na forum odczytają i Ci pomogą.Mój od ok 2000 obr/min zaczyna lecieć
medmaxx Opublikowano 28 Czerwca 2013 Opublikowano 28 Czerwca 2013 Dziś odebrałem auto od mechanika, który dokręcił ową klapkę i wygląda na to, że.... problem rozwiązany Dodatkowo auto zaczęło iść od około 2tyś., co jest kolejnym plusem. Dzięki chłopaki za pomoc
damianquattro Opublikowano 28 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2013 Właśnie zakończyłem robotę z turbiną,okazało się 2 śrubki trzymające zawór turbiny były luźne. Już wszystko jest w porządku i dodatkowo jak u kolegi wyżej, auto zaczęło ciągnąć od 2 tyś. obrotów a wcześniej ciągnął dopiero od 3. Możesz powiedzieć medmaxx ile mechanik wziął za tą robotę ?? Dzięki wszystkim za pomoc.
medmaxx Opublikowano 28 Czerwca 2013 Opublikowano 28 Czerwca 2013 Możesz powiedzieć medmaxx ile mechanik wziął za tą robotę ?? 100 zł
chupachups Opublikowano 25 Lipca 2018 Opublikowano 25 Lipca 2018 Panowie, możecie dać jakieś foty co tam dokładnie dokręcić ? mam identyczny problem
dawid221 Opublikowano 25 Lipca 2018 Opublikowano 25 Lipca 2018 tu kolega opisał dokładnie jak masz wyregulować tą sztangę :
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się