Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dziwne dzwonienie i grzechotanie w silniku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Samochód kupiłem trochę ponad tydzień temu i nie wiem na jakim oleju jeździł - ja zalałem full syntetyk castrol 5w40.

Mechanik wspominał, że po podłączeniu kompa wywala błąd z zaworkiem N75.

Samochód ciągnie od 3tyś, a z tego co tu na forum doczytałem powinien od niecałych 2 tyś iść pełnym ogniem. Czy to może mieć związek z tym klepaniem i WG ?

Opublikowano

Kolego,sam podepnij kompa i sprawdz błędy.Może da radę wykasować i nie powróci.Jak nie to zrób logi i fachowcy na forum odczytają i Ci pomogą.Mój od ok 2000 obr/min zaczyna lecieć:wink:

Opublikowano

Dziś odebrałem auto od mechanika, który dokręcił ową klapkę i wygląda na to, że.... problem rozwiązany ;) Dodatkowo auto zaczęło iść od około 2tyś., co jest kolejnym plusem. Dzięki chłopaki za pomoc

Opublikowano

Właśnie zakończyłem robotę z turbiną,okazało się 2 śrubki trzymające zawór turbiny były luźne. Już wszystko jest w porządku i dodatkowo jak u kolegi wyżej, auto zaczęło ciągnąć od 2 tyś. obrotów a wcześniej ciągnął dopiero od 3. Możesz powiedzieć medmaxx ile mechanik wziął za tą robotę ??

Dzięki wszystkim za pomoc.

Opublikowano

Możesz powiedzieć medmaxx ile mechanik wziął za tą robotę ??

100 zł

Opublikowano

Panowie, możecie dać jakieś foty co tam dokładnie dokręcić ? mam identyczny problem

Opublikowano

tu kolega opisał dokładnie jak masz wyregulować tą sztangę : 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...