macisz12 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Nic sie nie skur... nie wiem jak masz ustawione to koło po stronie wydechowej wiec nie wie wiem w którą stronę masz przekręcić, napewno musisz tak żeby włożyć blokadę. Przecież te 5,9 stopnia to parę milimetrów, weź małe lustereczko i zobacz czy widzisz wpust na blokadę. Dobrze poluzowałeś te trzy śruby?, idzie z oporem kręcenie wałkiem, ale żeby aż się śruba odkręcała, może została za słabo przez kogoś dokręcona.
Ksiadz Opublikowano 19 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2013 Tak, widzę dziurę blokującą na lewym kole. Jest ona na lewym brzegu "fasolki" więc koło by musiało być przekręcone w lewo, ale nie idzie bo się odkręca, hahaha. Ogólnie na moje to chyba coś jest spierdzielone, ktoś już tu grzebał i zdupcył. Kilka fotek: Prawe koło jest teraz na blokadę.
macisz12 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Po tych zdjęciach nic nie widać żeby cokolwiek było zblokowane. Czy udało ci się ustawić na 0? Czy udało ci się zblokować dwa koła tak jak u mnie? oczywiście z założonym paskiem
Ksiadz Opublikowano 19 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2013 Bo nie zblokowałem, napisałem że prawe jest w pozycji do zablokowania a lewe hen daleko. Nie wiem czy paska nie trzeba zdejmować by to naprawić całkowicie. A na zero jest ustawione.
macisz12 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Opublikowano 19 Czerwca 2013 które jest u ciebie lewe a które prawe? wysłałem ci na maila manuala do rozrządu.
Ksiadz Opublikowano 19 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2013 Lewe jest po lewej jak patrzysz od przodu autka, hahaha. Mi na maila? Przeca nie masz chyba? [email protected] Dzięki wielkie za pomoc i cierpliwość ;-) ---------- Post dopisany at 19:27 ---------- Poprzedni post napisany at 14:51 ---------- Panowie dziękuję pięknie za pomoc i wskazówki, szczególnie koledze macisz12. Rozrząd poprawiony! Odpala od kopa i przestało w końcu stukać!!! Rewelacja ;-))
Wihajster Opublikowano 19 Czerwca 2013 Opublikowano 19 Czerwca 2013 zmien mechanika bo ten to polonezy może naprawiać
Ksiadz Opublikowano 19 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2013 Hahaha... Mechanik dobry, ale jeśli chodzi o takie poprawki, a jeszcze VAG do tego to niedowiarek... On wie lepiej, itd... Ale zrobione, ja jestem happy bo z Waszą pomocą zrobiłem ;-)
H4mm3R Opublikowano 11 Lipca 2013 Opublikowano 11 Lipca 2013 które jest u ciebie lewe a które prawe? wysłałem ci na maila manuala do rozrządu. Jakby to nie był problem to ja też poproszę [email protected] bo kolega Ks1adz ma mnie chyba gdzieś
Ksiadz Opublikowano 16 Lipca 2013 Autor Opublikowano 16 Lipca 2013 Hej! Nie zaczynam nowego tematu, bo dotyczy tego autka nadal. Są dalej problemy z odpalaniem. Mianowicie, kręci, kręci i dopiero po jakimś czasie jest zaskoczy. Wygląda to tak: Czy to mogą być wtryski? Padnięte, przy odpalaniu jest d*pa, a jak już odpali to jeździ i działa wszystko dobrze? Teoretycznie były sprawdzane na VAG'u jak już auto się zagrzało, pokazywało że jest wszystko ok. I drugie pytanko, czy ta pompa klimy będzie dobra do 2.0 Tdi?
SotoM Opublikowano 16 Lipca 2013 Opublikowano 16 Lipca 2013 taka mała poradka - poluzuj śrubki koła rozrzadu 3szt 13mm na wałku wydechowym weź klucz 18mm i wałek delikatnie z 1stp przekręc w prawo w/g ruchu wskazówek zegara w kierunku wałka ssacego. skontruj i testuj zapalanie... za nim ruszysz wałek zrub sobie najlepiej kreseczke na kole i podkładce sruby abys widział ile ruszyłes wałek. jesli po ruszeniu w prawo bedzie lipa to wróc do starej pozycji i w przeciwnym kierunku w lewo przekrec wałek i skontruj i testuj zapalanie... nie musisz przy tym ustawiac rozrządu na znaki poprostu luzujesz-> przekrecasz-> kontrujesz-> testujesz...
Ksiadz Opublikowano 16 Lipca 2013 Autor Opublikowano 16 Lipca 2013 To nawet jak czujnik położenia wskazywał że jest ok (sprawdzane na VAG'u) to nadal może być niepoprawnie?
SotoM Opublikowano 16 Lipca 2013 Opublikowano 16 Lipca 2013 na wałku wydechowym nie ma czujnika... jest tylko czujnik połozenia wałka ssącego i wału korbowego... to co napisałem to taka sztuczka...bez obaw. tylko musza to byc naprawde minimalne ruchy po 1mm
Ksiadz Opublikowano 16 Lipca 2013 Autor Opublikowano 16 Lipca 2013 Ja rozumiem, ale dlaczego skoro jest ustawione jak powinno, to mnie chodzi? Czy to wina że auto nie jest nowe? Pojawiają się luzy, czy coś takiego? Pytam z ciekawości i dla nauki, bo sam kompletnie się nie znam ale warto wiedzieć ;-) Dzięki wielkie, jutro będę próbował.
SotoM Opublikowano 17 Lipca 2013 Opublikowano 17 Lipca 2013 chodzi o szybsza reakcje zamknia zaworów wylotowych/wydechowych w trakcie zapalania... patent mi pokazał znajomy który to wykminił pod warunkiem ze wszystko inne jest sprawne... a jak o to bytałem kolege z aso to zrobił oczy jak żaba i nie wiedział o co chodzi... dlatego wczesniej pisałem ze to jest zabawa... albo w prawo wałek albo w lewo... robisz i testujesz... chyba ze cos innego jest faktycznie zjebane to myk działac nie bedzie.... tylko co moze byc zjebane....?? w starych klekotach na goracym zdarzało sie ze winny był rozrusznik - krecił normalnie ale było i tak cos nie tak....
Ksiadz Opublikowano 20 Lipca 2013 Autor Opublikowano 20 Lipca 2013 d*pa z tym. Kręcić nie idzie tym lewym wałem bo śruba się dokręca a w lewo odkręca. W poniedziałek zdejmę cały rozrząd i od nowa, mam nadzieję że będzie ok ;-)
macisz12 Opublikowano 21 Lipca 2013 Opublikowano 21 Lipca 2013 Zrób tak jak kolega SotoM pisze, ja też miałem takie problemy mimo dobrze ustawionego rozrządu. Tylko u mnie pomogło ustawienie na -1,5st. Nie zdejmuj rozrządu od nowa bo się narobisz i nic to nie da. Jeżeli ta śruba ci się odkręca to zablokuj koło zębate i dokręć tę śrubę 18 odpowiednim momentem, wtedy nie powinno się już odkręcać jak będziesz regulował.
Ksiadz Opublikowano 21 Lipca 2013 Autor Opublikowano 21 Lipca 2013 d*pa, ktoś musiał tam grzebać wcześniej i zdupczył. Dzisiaj zdjąłem rozrząd. Zdjąłem nawet kółka. I taki oto super widoczek: To po stronie wydechowej. Chyba nie muszę nic dodawać??? Mam nadzieję, że to koło-mocowanie jest wymienialne? Może ktoś podać numer części proszę.
szeryf Opublikowano 22 Lipca 2013 Opublikowano 22 Lipca 2013 Koledzy, jak VAG pokazuje -0,5 na rozgrzanym silniku, to czy to może być powodem tego, że silnikiem trochę telepie na wolnych obrotach? Czy to za mała różnica żeby miało na to wpływ? Pozdrawiam
Wihajster Opublikowano 22 Lipca 2013 Opublikowano 22 Lipca 2013 Koledzy, jak VAG pokazuje -0,5 na rozgrzanym silniku, to czy to może być powodem tego, że silnikiem trochę telepie na wolnych obrotach? Czy to za mała różnica żeby miało na to wpływ?Pozdrawiam jak troszke telepie to standard w 2,0.Trza sie przyzwyczaic no chyba ze masz uwalone pd-ki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się