Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6, 1.8TQ] zmiana zawieszenia na sportowe


poziek

Rekomendowane odpowiedzi

Właśnie jest w drodze do mnie taki zestawik :

a8a972a5824e2ea7.jpg

d3569ff2e2bc9187.jpg

Jest to orginalne zawieszenie sportowe z A4 B6 1.8TQ

teraz pytanie generalne: Czy i o ile mozliwy jest wzrost mocy na kołach??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poza zwiększeniem przyczepności na równiej drodze :cool:

poza zmniejszeniem przyczepności na nierównej drodze :wink:

poza zmniejszeniem komfortu jazdy :smile:

poza większym ryzykiem uszkodzenia podwozia :grin:

nic nie powinno się zmienić :lol: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdeniu bo liść będzie :mrgreen:

to oświecić mnie jak można zmniejszyć straty mocy na kołach??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mocy to chyba nie przybędzie ale bardziej ją poczujesz na plecach , i na dupalu też :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mocy to chyba nie przybędzie ale bardziej ją poczujesz na plecach , i na dupalu też :P

a i plomby moga zaczac wypadac ..... :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz pytanie generalne: Czy i o ile mozliwy jest wzrost mocy na kołach??

:roll: :mrgreen: buehehehehehehehehehehehehehehehehehehehheheheh :lol:

wychodząc z tego założenia to miałbym ze 250KM :D

założ sobie 175/45/14 to moze cosik i poczujesz :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poza zwiększeniem przyczepności na równiej drodze

poza zmniejszeniem przyczepności na nierównej drodze

poza zmniejszeniem komfortu jazdy

poza większym ryzykiem uszkodzenia podwozia

nic nie powinno się zmienić

amen :twisted:

dodam tylko ze upierdliwe beda ktotkie porzeczne nierownosci...np tarka przed skrzyzowaniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki wy chyba mnie nie zrozumieliście:) A Kuniak to na bank :P

Mnie nie chodzi o to, że zmienie zawias i pojade na hamownie i z 203 zrobi się 243 :)

Mnie chodzi o przebieg krzywej strat mocy na kołach na hamownii. No weźcie się ogarnijcie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki wy chyba mnie nie zrozumieliście:) A Kuniak to na bank :P

Mnie nie chodzi o to, że zmienie zawias i pojade na hamownie i z 203 zrobi się 243 :)

Mnie chodzi o przebieg krzywej strat mocy na kołach na hamownii. No weźcie się ogarnijcie:)

przyrost mocy na kołach = 0 !!! o ile koła te same jak zapodasz o mniejszym FI to moment wzrośnie ale odnieś to do realiów - zawieszenie nie wpływa na moc !!!

Jedyną ważna zaletą jest to że pozwoli ci szybciej pokonywać zakręty - auto się nie wychyli zbytnio - w lato jest to fajne, zimą niestey nie do końca bo zewnętrzne koła nie są tak dociskane i łatwiej o poślizg (tu dochodzi sprawa opon ale to inna bajka).

Wadą jest to że - będziesz się tłukł po polskich drogach niczym jak jadąc na wozie drabiniastym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wadą jest to że - będziesz się tłukł po polskich drogach niczym jak jadąc na wozie drabiniastym.

eee tam idzie się przyzwyczaić ;) No i uważać trzeba, owszem...

Sam zawias nic nie da, juz bardziej opony wplywaja na przyśpieszenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy i o ile mozliwy jest wzrost mocy na kołach??
Chłopaki wy chyba mnie nie zrozumieliście:) A Kuniak to na bank

Mnie nie chodzi o to, że zmienie zawias i pojade na hamownie i z 203 zrobi się 243

Mnie chodzi o przebieg krzywej strat mocy na kołach na hamownii. No weźcie się ogarnijcie:)

to pytaj po ludzku, a nie na okolo :P

zawias nie bedzie mial znaczenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bedzie mial bardzo male znaczenie ale jednak, poniewaz przy szybkiej zmianie biegow auto nie bedzie sie kolysalo i mozliwe ze odrobione auto lepiej bedzie przyspieszac. A zeby straty na kolach nie byly takie duze to trzeba kupic bardzo lekkie felgi i dobrac do tego odpowiednia szerokosc opon :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja powiem tak, ze mi sie wydaje, ze ma znaczenie.

Przeciez na 1/4 mili maja specjalne zawiasy i jesli by to nie pomagalo to po co zakladac.

Pamietacie Subarke co miala zle zestrojona zawieche i skakała jak kangur :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sztywniejsza zawiecha= lepszy start = brak siadania auta na d*pie (co można obejrzeć na filmikach z Wólki) = lepszy czas na 1/4 = objechanie padliny Kunia:) z ładnym czarnym zamalowanym grillem :)

przebieg krzywej a nie wzrost mocy :) źle się wyraziłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja powiem tak, ze mi sie wydaje, ze ma znaczenie.

Przeciez na 1/4 mili maja specjalne zawiasy i jesli by to nie pomagalo to po co zakladac.

Pamietacie Subarke co miala zle zestrojona zawieche i skakała jak kangur :?:

Myślisz że wyciągnie z tego 1,8T coś więcej?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sztywniejsza zawiecha= lepszy start = brak siadania auta na d*pie (co można obejrzeć na filmikach z Wólki) = lepszy czas na 1/4 = objechanie padliny Kunia:) z ładnym czarnym zamalowanym grillem

Ty najpierw cos zrob bo narazie to sie na gadaniu konczy :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja nie bede ci misiu wypominał ale w swim aucie zrobiłeś : fele :)\\

reszte już miałeś :P o robieniu możesz się odemnie uczyć :P buziaczek:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...