Bartollo 2 Opublikowano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2013 Witam dziś pojawił mi się błąd 597 - "Nieprawidłowe sygnały z czujników kół". I nie wiem co z tym fantem zrobić. A chciał bym się tym zająć jak będę wymieniał tarcze i klocki. A i ABS stał się nadwrażliwy tzn pedał jest twardy i po delikatnym naciśnięciu czuć po pedale ze pompa juz gra i to nie zależnie od prędkości czy to 20km/h 80km/h czy 150km/h. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilku213 1 Opublikowano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2013 Któryś z czujników do wymiany, może któryś się wysunął . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartollo 2 Opublikowano 15 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2013 Ale błędu czujnika nie wywala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2013 I nie bedzie wywalac. Sprawdz na VAG u predkosci poszczególnych kół Tam gdzie sa rozbieżności jest nieprawidłowa odległość czujnika od koronki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartollo 2 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Po logu widać ze coś jest z tylnym lewym, Ale prawy także coś babra mam rację ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 Wystarczy tylne lewe. Grzebales cos tam ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartollo 2 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 Nic nie grzebane. Dopiero jutro będę tarcze i łożyska zmieniał i chyba wieńce, bo wydaje mi się ze się lewy wygiął przez kamień który jakoś dostał się pomiędzy tarczę a osłonę lub jest to kawałek osłony na tarcze, która nadmiernie skorodowała. W każdym razie coś tam wpadło ale już tego tam nie ma. Jutro będę się z tym bawił. Wieńce ABS polecasz ori czy zamienniki ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2013 Wystarczy zamiennik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartollo 2 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2013 Po wymianie tarcz łozysk i wieńców ABS problem znikł W lewym kole był pęknięty wieniec ABS'u po sladach sądze ze mial kontakt z kawałkiem osłony lub kamieniem, na szczęście czujnik cały Podziękowania dla kolego Devastation Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalinsky1906 4 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 Mam podobny problem choć po wymianie tarcz, klocków i łożysk problem pojawia się nadal. Kolega wrzucił logi prędkości kół i te zamierzam to zrobić bo nie wiem za które koło się chycić pierwsze. Gdzie wejsc, zeby je zrobić? Select/ABS/ grupa 1? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się