kalik 2 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 Odpuść sobie deski, młotki, penetratory itd. Po cholerę napieprzać młotem w koło i wszelakie uderzenia przekazywać na zawieszenie? Luzujesz wszystkie śruby na piaście, żeby było 2 mm luzu. Ruszasz delikatnie i przy przednich kołach kierownica w lewo i prawo, przy tylnych ręczny i koła ładnie zeskakują. Tylko rób to pojedynczo, nie wszystkie koła naraz. jakie zawieszenie? Co ma koło siedzące na piaście do zawieszenia przy ściąganiu ? co uszkodzi ? A jak w koło napieprzasz to uderzenie na końcówki drążka i wahacze nie idzie? a co wahacze i drążki do felgi są przymocowane ? Nie, jest jeszcze piasta i zwrotnica, która wisi na tychże wahaczach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trzesio 3 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 ruszasz delikatnie, jak fela bedzie dobrze siedziec to nic nie da, trzeba troche energiczniej ruszyc, najlepiej zeby ktos stal obok i patrzyl sposob dla bardziej leniwych i majacych mnustwo czasu i cierpliwosci:decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łęga 0 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 Odpuść sobie deski, młotki, penetratory itd. Po cholerę napieprzać młotem w koło i wszelakie uderzenia przekazywać na zawieszenie? Luzujesz wszystkie śruby na piaście, żeby było 2 mm luzu. Ruszasz delikatnie i przy przednich kołach kierownica w lewo i prawo, przy tylnych ręczny i koła ładnie zeskakują. Tylko rób to pojedynczo, nie wszystkie koła naraz. jakie zawieszenie? Co ma koło siedzące na piaście do zawieszenia przy ściąganiu ? co uszkodzi ? A jak w koło napieprzasz to uderzenie na końcówki drążka i wahacze nie idzie? a co wahacze i drążki do felgi są przymocowane ? Nie, jest jeszcze piasta i zwrotnica, która wisi na tychże wahaczach. za bardzo srasz żarem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 1 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2013 Łęga, tym młotem to najpierw w czoło , tylko mi nie mów, że akcja z młotem nie odbije się na trwałości łożyska piasty Poluzowanie śrub mocujących koło i kawałek drogi z wertepami załatwia sprawę zapieczonych felg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miki4321 0 Opublikowano 4 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2013 Heh, konkretne odpowiedzi. Jeszcze z tydzien tym penetratorem powalcze i poluzuje sruby na poczatek. Wielkie dzieki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się