KrzychoB Opublikowano 12 Listopada 2013 Opublikowano 12 Listopada 2013 Czytam kolejną dyskusję na temat silników CR w audi i mam takie pytanie: Czy może ktoś poprzeć jakimś konkretem opinię, że bodajże do 09-2009 silniki serii CAG były wadliwe? Chodzi o to, że w wielu wątkach ludzie to piszą ale na jakiej podstawie? Niech ktoś poda jakieś źródło tych informacji. Zakupiłem obecnie A4 CAGC 03-2009 i zadałem pytanie w dwóch autoryzowanych serwisach audi czy np mam wymienić napęd pompy oleju a ekspert zbulwersowany mówi "proszę pana to są zupełnie inne silniki niż te awaryjne 2,0 PD, w tych praktycznie nic się nie psuje i wszystkie CR są poprawione" I kto ma wreszcie rację? Zadzwońcie sobie np do AUTORUD Rzeszów ciekawe co Wam ekspert odpowie.
przemek4net Opublikowano 13 Listopada 2013 Opublikowano 13 Listopada 2013 Zadzwon do tego aso i powiedz ze szukasz zabieraka /walka napedu pomy oleju i ze nie wiesz czy masz tego 77mm czy 100mm...
Kaiserman Opublikowano 15 Grudnia 2013 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Ja obdzwoniłem ASO w paru miastach w Polsce VW/audi/skoda: dzwonisz prosisz dział serwisu i mówisz, jaki jest problem i powiedzieli mi, że bardzo rzadko mają z tym problem,zbierakiem, a u mnie zaczęło teraz chyba buczeć łożysko, myślałem, że opony a to łożysko tak myślę. Wymieniałem przepustnice - brać tą nowsza (na forum Francuskim jest opis). Swoja rozbierałem, olej itp. dostaje sie do środka, trybiki sie wyrabiają od oleju, bo ropa nagar to wszystko rozpuszcza, wszystko jest z ropy każdy plastyk. Z inną końcówką mam przepustnicę, juz jest lepiej zrobiona TBumacz Google i mam A3 PD 130KM/167KM to jest różnica kolosalna, tam klekot a tu cichutko, tu jak w benzynie odczucie, moment równomiernie po całości a nie tylko z dołu... Ja się bardziej obawiam pompy paliwa i opiłków itp. tu gdzieś pokazywali jak tam zajrzeć itp.. Mam u siebie przebieg 205tyś i się zastanawiam jak z wymiana oleju w skrzyni i spalanie mam 8-8.5 litra miasto trójmiasto… 170KM mam wykres z hamowni z Vtech
pawelde Opublikowano 15 Grudnia 2013 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Ja obdzwoniłem ASO w paru miastach w Polsce VW/audi/skoda: dzwonisz prosisz dział serwisu i mówisz, jaki jest problem i powiedzieli mi, że bardzo rzadko mają z tym problem,zbierakiem, a u mnie zaczęło teraz chyba buczeć łożysko, myślałem, że opony a to łożysko tak myślę. Wymieniałem przepustnice - brać tą nowsza (na forum Francuskim jest opis). Swoja rozbierałem, olej itp. dostaje sie do środka, trybiki sie wyrabiają od oleju, bo ropa nagar to wszystko rozpuszcza, wszystko jest z ropy każdy plastyk. Z inną końcówką mam przepustnicę, juz jest lepiej zrobiona TBumacz Google i mam A3 PD 130KM/167KM to jest różnica kolosalna, tam klekot a tu cichutko, tu jak w benzynie odczucie, moment równomiernie po całości a nie tylko z dołu... Ja się bardziej obawiam pompy paliwa i opiłków itp. tu gdzieś pokazywali jak tam zajrzeć itp.. Mam u siebie przebieg 205tyś i się zastanawiam jak z wymiana oleju w skrzyni i spalanie mam 8-8.5 litra miasto trójmiasto… 170KM mam wykres z hamowni z Vtech Jakaś plaga z tymi łożyskami..? Na forum to już chyba 3 osoba w ostatnim czasie co pisze o huczeniu.. Dziwne bo u mnie również coś buczy od kilku dni..
Kaiserman Opublikowano 15 Grudnia 2013 Opublikowano 15 Grudnia 2013 o trójmiasto to trzeba się spotkać i porównać
pawelde Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Panowie krótkie pytanie: czy po wymianie łożyska, zawsze trzeba robić geometrię?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się