Skocz do zawartości
IGNOROWANY

szarpanie przy niskich obr. na 3,4,5 biegu po wymianie oringów, brak mocy.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Moje audi b6 AWX zaczęło dymić na siwo. Wymieniłem turbo gdyż miałem już olej w intercolerze (stwierdziłem, że to już jej czas). Jednak akcja ta nie przyniosła żadnego efektu - auto dymiło dalej. Stwierdziłem, że pewnie oringi padły. Oddałem pompowtryski do sprawdzenia gdzie się dowiedziałem, że są OK ale już nie nowe. Wymienili komplet oringów. Pompki wsadziłem do auta. Dymienie ustało jednak po dodaniu gazu przy około 1,5-2,5 tys autem szarpie tak, że drży drążek zmiany biegów. Dzieje się to na 3,4,5 biegu. Dodatkowo auto nie ma mocy - nie chodzi tak jak wcześniej. Po podłączeniu Vaga w grupie 013 paramatery dawek są prawie idealne np.-0,2, jednak czasem na jednej pompce wskakuje na -1,6 jednak nigdy nie przekracza 2. Przeczyszczony smok w baku, podmieniona pompa paliwa przy silniku - brak efektu. Auto nie dymi w ogóle.

Prawdę mówiąc nie wiem co dalej. Może jest ustawiona źle geometria w turbo ? Czasami kiedy auto było jeszcze OK to bardzo rzadko zapalała mi się kontrolka ESP, co mogło świadczyć o przekroczeniu dopuszczalnych wartości w grupie 023. Jednak teraz jest OK. Czy ktoś z Was regenerował pompki ? Jaki dało to efekt ? Chcą od mnie 400zł szt za regenerację jednak nie mam zaufania bo skoro powiedzieli, że pompki są OK i wzięli ode mnie za to 220 zł a tak nie jest... Jak coś to wymieniać wszystkie czy jedną sztukę ? Ile kosztuje nowa pompka i z jakiego pewnego źródła można ją dostać ? Proszę o pomoc.

Opublikowano

Odłącz wężyk egr ten u góry i zatkaj go np śrubką , miałem podobnie z tym szarpaniem i brakiem mocy

Opublikowano

Sprawdzałeś jakie ciśnienie daje pompa paliwa w baku i pompa podwójna ? Regenerowałem pompki w swoim AWX - przed regeneracją nie było szarpania jedynie co to brak mocy, oraz silne wibracje na postoju(silnikiem rzucało na lewo i prawo) i podczas przyspieszania na 4. i 5. biegu. Tak przy okazji: nie sugeruj się wartościami w VAG-COM bo u mnie wartości było dobre, ale jednak pompki były kaput.

Opublikowano
Odłącz wężyk egr ten u góry i zatkaj go np śrubką , miałem podobnie z tym szarpaniem i brakiem mocy

Odłączyć, zatkać i problem rozwiązany będzie ?

Sprawdzałeś jakie ciśnienie daje pompa paliwa w baku i pompa podwójna ? Regenerowałem pompki w swoim AWX - przed regeneracją nie było szarpania jedynie co to brak mocy, oraz silne wibracje na postoju(silnikiem rzucało na lewo i prawo) i podczas przyspieszania na 4. i 5. biegu. Tak przy okazji: nie sugeruj się wartościami w VAG-COM bo u mnie wartości było dobre, ale jednak pompki były kaput.

Pompa w baku jest OK. Silnik pracuje równo, nie dymi. Ile płaciłeś za regenerację pompek ? Czy po tej regeneracji nie było z nimi żadnych problemów ?

Opublikowano

To jest taki test aby sprawdzić czy winny jest Egr odłączasz wężyk i zatykasz go np śrubka ( wężyk , nie egr) tak aby nie uciekało podciśnienie następnie przejedz się i zobacz czy pomogło

Opublikowano

Samochód odebrałem pięć miesięcy temu; Serwis ogarniał mi w aucie więcej rzeczy, a pompki wysyłali do Boscha. Od tamtego czasu wszystko jest jak najbardziej ok, silnik pracuje ciszej, nie trzęsie nim, moc wróciła, spalanie spadło.

Opublikowano

Dzięki za odp. Jednak mój silnik pracuje cicho, nie trzęsie nim. Jedynie co się zgadza to brak mocy oraz rzeczywiście wysokie spalanie. Na postoju pokazuje 4,0l/100km.

Opublikowano

Na postoju może pokazywać i 40 /100 i to będzie normalne zależy jaka ostatnia wartość zostanie przed zatrzymaniem w b6 na biegu neutralnym spalanie nie wyświetla się w l/ h tylko cały czas l/km

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...