piotrekgotrek Opublikowano 24 Lipca 2008 Opublikowano 24 Lipca 2008 Witam. Słuchajcie, mam problem z tym czujnikiem. Najpierw przez ok. tydzień sygnalizował mi powyżej 2000obr/min. Standardowo, czerwona lampka i 3xbzyczek. Teraz zaczyna mi na wolnych obrotach sygnalizować problemy z ciśnieniem oleju. Zaznaczę, że zawsze na rozgrzanym silniku. Jako, że auto jest sprowadzone, postanowiłem wykonać kilka testów. Jeśli możecie to powiedzcie mi co może być tego przyczyną, i na zużycie czego mogą wskazywać te parametry. Zaznaczę jest to: Audi A4, 99, 1.8 20V 125KM, wersja limuzyna. Ciśnienie na cylindrach: 11Br w każdym cylindrze. Ciśnienie oleju: 1Br na jałowych 2,56Br przy 2000 obr/min 5,4Br przy 3000 obr/min Postaram się wkrótce zrobić jeszcze testy statyczne i dynamiczne na komputerze i również je tu umieścić. Pozdrawiam wszystkich klubowiczów.
piotrekgotrek Opublikowano 24 Lipca 2008 Autor Opublikowano 24 Lipca 2008 Dzięki za odpowiedź. Szczerze mówiąc tak zrobiłem i dokładnie tę wypowiedź czytałem. Tylko pytanie jest czy minimalne na jałowych może mieć jakikolwiek wpływ na czujnik ? Pozdrawiam.
adasko19855 Opublikowano 25 Lipca 2008 Opublikowano 25 Lipca 2008 Hej jak widze masz problem jaki ja mialem po kupnie autka nic pojechalem pomiezylem wszytsko oki co sie okazalo padnieta pompa oleju i zly olej :/ wymienione i teraz chodzi o niebo lepiej
piotrekgotrek Opublikowano 25 Lipca 2008 Autor Opublikowano 25 Lipca 2008 Ile taka pomka może kosztować, bo olej i tak chce wymienić ?
robi783 Opublikowano 25 Lipca 2008 Opublikowano 25 Lipca 2008 Też przez to przechodziłem. Nawet założyłem wątek z pytaniem jaką pompę założyć (jakiej firmy) i o dostępność. Odpowiedzi na forum niestety nie uzyskałem, sam założyłem HP, którą dostałem za 110 zł. Zresztą nie miałem zbytniego wyboru. Do tego oczywiście jeszcze uszczelka pod miskę i robocizna.
adasko19855 Opublikowano 25 Lipca 2008 Opublikowano 25 Lipca 2008 Mi w serwisie zalozyli jakas za 307 zł i pwoiem ze autko az lepiej chodzi
create2fight Opublikowano 26 Lipca 2008 Opublikowano 26 Lipca 2008 jak nie masz narazie kasy na robote to kup sobie czujnik cisnienia ustawiony na nizsze cisnienie i bedzie git
piotrekgotrek Opublikowano 26 Lipca 2008 Autor Opublikowano 26 Lipca 2008 Dobra rada, tylko ciekawe co na to silnik powie Kasa jest i raczej wymienię pompę. Nie jest to koszt, który by mnie odstraszył, a przy okazji będzie szansa na spoglądnięcie na smoka.
create2fight Opublikowano 26 Lipca 2008 Opublikowano 26 Lipca 2008 przy takich cisnnieniach jak podajesz nic nie powie widze ze cena pompy to 1.8 i 1.8T rozni sie i to znacznie
piotrekgotrek Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2008 A tak przy okazji, które czujki najlepiej wymienić ?[br]Dopisany: 26 Lipiec 2008, 12:45 _________________________________________________ Temat tak naprawdę można zamknąć. Wymieniłem pompę do oleju, przy okazji wszystkie filtry i olej+uszczelka od misy olejowej. Nie wymieniałem czujników. Przy okazji mechanik obejrzał mi panewki, o które trochę się obawiałem, niesłusznie na szczęście. Ciśnienie jest znacznie lepsze. Samochód generalnie zachowuje się zdecydowanie lepiej. Jest cichszy i żwawszy. Oczywiście najważniejsze, jak na razie cisza z czerwoną lampką od ciśnienia oleju. Pozdrawiam i dziękuję wszystkim za wskazówki.
Rekomendowane odpowiedzi