Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błędne wyświetlanie temperatury silnika oraz ilości paliwa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, kupiłem niedawno A4 B5 z silnikiem AJM, licznik 1/2 fis. Z licznikiem mam 3 problemy mianowicie

- Błędne wskazania temperatury (czasami po 1-2 minutach pracy silnika wskazuje temp 120 st, po czym uruchamia się kontrolka wraz z sygnałem dźwiękowym (co czasem powoduje również późniejsze wyłączenie klimatyzacji)

- Błędne wskazywanie ilości paliwa + brak rezerwy

- Wypalone linijki wyświetlacza

Co może być przyczyną błędnego wskazywania temperatury i poziomu paliwa? (gostek od którego odkupiłem auto mówił coś o spalonym procesorze lub płycie głównej)

Czy gdyby przyszło mi do wymiany licznika, czy licznik z anglika by podpasował, oraz czy dało by rade bezproblemowo wymienić w nim prędkościomierz ze starego licznika EU?

Czy licznik z Audi A6 C5 by pasował do A4? (z tego co widzę są bardzo podobne?)

Czy naprawiał ktoś może licznik w Żorach ? (naprawalicznikow.pl) Wie ktoś czy dużo kasują za swoje usługi?

Opublikowano

licznika sie nie oplaca naprawiac

naprawa procesora to ok 400 zł , wyswietlacza 100 zł albo jego wymiana 300 zł

z anglika podejdzie , ale trzeba wymienic wsad zeby pokazywal po europejsku predkosc

z a6 podejdzie ale bedzie pokazywac odwrotnie paliwo i nie bedzie pokazywac otwarcia drzwi

co radze??

rezac pełny fis, mozesz zmiescic sie w 500 zł jak dobrze poszukasz licznika , podlaczenie w naszym roczniku to dziecinna sprawa, gorzej moze byc tylkoi jesli nie masz pinu do licznika , powinien byc dolaczony do kluczyka na zawieszcze taki 4 cyfrowy, jesli to masz to szukaj licznika z pelnym fisem i heja banana

Opublikowano

Myślę ze kupię jakiś sprawny używany, bo na alledrogo nic nie potrafię znaleźć z pełnym FISem do TDI w przyzwoitej cenie (jest jeden za 339 zł + 22 zł kw) ale FIS już ma przepalone parę linijek (nie wiele, ale jednak) i tylko czekać aż wyświetlacz padnie.. a zaś w 100% sprawne (włącznie z FISem) chodzą po 550 w górę + wysyłka. A gdzie jeszcze manetka FIS (ok. 100zł muszę liczyć)... A przydało by się to naprawić jak najszybciej, bo denerwuje mnie to, że nie wiem na ile mi jeszcze paliwa starczy :decayed: ale na wszelki wypadek mam w bagażniku piątkę ropy :D

Opublikowano

jakie 100 zł??

ja kupilem swoja za 25 zł plus kw :grin: na forum dostaniesz za 50 zł juz zkw

licznbik to nie problem tak naprawde, poszukaj miesiac dwa az trafisz na ten który kupisz, niestety trzeba siedziec i szukac i szukac

kupisz uzywke i h*j wie ile polata , a moze nawet juz jest procek walniety, jezeli jestes uparty przy 1/2 fis to i tak czekaja Cie koszty bo jedynym slusznym wyjsciem jest naprawa tego co masz , a jeszcze sluszniejszym pełny fis, uwierz mi tez mialem dylemat czy naprawiac swoj czy robic pelny fis, najpierw naprawilem pol fisa, a po pol roku zaczalem rezac pelny, kazdy na forum Ci to powie , jebnij tym licznikiem o sciane i szukaj pelnefo fisa

tym bardziej ze wszystko w aucie masz gotowe do jego podlaczenia, tylko dokladasz manetke z jedna kostka

mówie kwestia immobilajzera moze byc jedynie problemem, max 200 zł dla fachowca bo prawdopodobnie masz immo 3 , z ktoregop miesiaca masz auto chodzi o produkcje nie rejestracje??

Opublikowano
jakie 100 zł??

ja kupilem swoja za 25 zł plus kw :grin: na forum dostaniesz za 50 zł juz zkw

licznbik to nie problem tak naprawde, poszukaj miesiac dwa az trafisz na ten który kupisz, niestety trzeba siedziec i szukac i szukac

kupisz uzywke i h*j wie ile polata , a moze nawet juz jest procek walniety, jezeli jestes uparty przy 1/2 fis to i tak czekaja Cie koszty bo jedynym slusznym wyjsciem jest naprawa tego co masz , a jeszcze sluszniejszym pełny fis, uwierz mi tez mialem dylemat czy naprawiac swoj czy robic pelny fis, najpierw naprawilem pol fisa, a po pol roku zaczalem rezac pelny, kazdy na forum Ci to powie , jebnij tym licznikiem o sciane i szukaj pelnefo fisa

tym bardziej ze wszystko w aucie masz gotowe do jego podlaczenia, tylko dokladasz manetke z jedna kostka

mówie kwestia immobilajzera moze byc jedynie problemem, max 200 zł dla fachowca bo prawdopodobnie masz immo 3 , z ktoregop miesiaca masz auto chodzi o produkcje nie rejestracje??

Nie wiem kiedy była produkcja (po VINie tylko widzę ze 2000r model 2001r), pierwsza rejestracja wrzesień 2000.

Posłucham Cie i będę szukał pełnego FISa ;-)

Opublikowano

To na 100 % masz immo 3 , masz zawieszkę przy kluczu serwisowym z 4 lub 5 cyfrowym numerem ?

Opublikowano

Jeśli ma Immo 3 to nie może posiadać zawieszki, bo wraz z wprowadzeniem Immo3 wycofano się z dokładania zawieszek z pinem. Na zawieszce jest tylko kod mechaniczny kluczyka.

Opublikowano

O widzisz dzięki za info, ja na zawieszce przy immo 3 wlasnie nie mam pinu a 6 cyfr które pokrywają się z koncowka vinu , daj Boże zeby miał licznik 1/2 fis vdo w co wątpię bo z jeagera zczytac pin to trzeba się wykosztowac niestety , zwykłym vag commanderem tego nie zrobi

Opublikowano

Dzisiaj znajomy podłączył Autocom CDP Pro pod moją audiczkę i wszystko wskazuje że być może jest to czujnik temperatury i czujnik poziomu paliwa (pływak), gdy robił test licznika wszystkie wskazówki poprawnie się obracały, pływak prawdopodobnie wariował i pokazywał na kompie poziom paliwa od 26-30l paliwa, a po uruchomieniu silnika 42l. Powiedział mi że gdyby licznik był bachnięty to wskazówki nie przesuwały by się poprawnie podczas testu.

Skan nie wykrył żadnych błędów.

Co wy na to?

Opublikowano

To ze h*ja się zna jak widać

Licznik jest uszkodzony na 100 % a dokładniej procesor motoroli, odpowiada on za działanie wskaźników, u mnie jak u wielu innych użytkowników test zegarów przechodził normalnie , a winny był licznik

jesli masz jeszcze jakieś wątpliwości to poszukaj w necie pod tagami licznik jeager procesor motoroli

Wiadomo możesz wierzyć mechanikowi i kupić drugi pływak ale w ten sposób udowodnisz mu ze się myli

Masz kogoś z audi a4 w twoim roczniku , możesz podpiąć jego zegary sobie na sucho i zobaczysz od razu ze będzie pokazywać paliwo prawidlowo

Opublikowano

pozwolę się podpiąć pod temat, mam zamiar wymienić swój licznik na pełen fis, tez sedan, tez lift 2000, pytanko mam takie czy licznik z 2.5 TDI bedzie pasował do 1.9 TDI ?

Oznaczenie licznika 8D0 920 931 T

Opublikowano

bedzie, zmieniasz kodowanie z 6 na 4 cilindry i lata

Opublikowano

kodowanie to wejść w 17-Instruments i wcisnąć recode? i zamienić tylko liczbę z 6 na 4 (np. 123656 na 123456) Tak?

A jeśli chodzi o Immo (prawdopodobnie Immo 3) to jak wprowadzić ten PIN do licznika - jest to Ciężka sprawa? Jak to zrobić?

Opublikowano

nie pamietam na pamiec kodowania jakie powinno byc ale robisz dokladnie tak jak napisales , 17 , recode i zmieniasz

co do immo 3 jak masz nowy licznik w aucie juz to logujesz sie nowym pinem do licznika, wchodzisz w kanal 50, wpisujesz tam stary kod pin, licznik wtedy przejmuje vin i id immo samochodu, pin w liczniku zmienia sie na ten stary, pozniej kanal 21 i adaptujesz klucze

stary pin zczytasz albo z obecnego licznika albo ze sterownika silnika

Opublikowano

skoro masz licznik jeager a płyta jest vdo to nie bedzie raczej pasowac

Opublikowano

nie wiem, pachowcy krzycza po 200-300 zł za naprawe i wymiane procka wiec podejrzewam ze proste to to nie jest

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...