gregor667 0 Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 od jakiegoś czasu zaobserwowałem że mam zapowietrzoną nagrzewnicę, bo słuchać "wodospad" pod deską, jeździłem z ogrzewaniem na HI ale nic o nie skutkuje, cały czas jest powietrze w obiegu. gdzie szukać przyczyny że się zapowietrza ?? dodam że w lutym miałem ściąganą głowicę i była wymieniana uszczelka pod głowicą z góry dzięki za jakiekolwiek sugestie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 6 Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 to go dobrze odpowietrz . sciagnij lekko waz od nagrzewnicy ten z dziurka niech trochę płynu poleci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor667 0 Opublikowano 26 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 tylko nurtuje mnie pytanie skąd te powietrze się tam wzieło, jakiś czas był spokój lecz od jakieś miesiąca to się dzieje, wcześnej było wszystko w porządku i cisza pod deską Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 6 Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 układ może być nieszczelny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor667 0 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 dziś odpowietrzałem nagrzewnicę, przez chwilę było dobrze ale później wszystko wróciło. przed całym zabiegiem chwyciłem węże, były miękkie, odkręciłem zbiorniczek zrobiło psik i poziom płynu się podniósł. ale generalny poziom płynu jest niższy jak zawsze utrzymywałem po przejechaniu odcinka ok 15 km, węże były twarde, dało się je zdusić ale musiałem użyć dwóch rąk. czy jest możliwe żeby siadła uszczelka pod głowicą ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machina 9 Opublikowano 28 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2013 Jest możliwe, pojedź do mechanika niech zrobi test na zawartość spalin w płynie chłodniczym. Przy odrobinie szczęścia a raczej pecha jak wyjdzie pozytywnie to masz już diagnoze. Generalnie przy sprawnym korku i UPG mimo rozgrzanego silnika powinienes jedną ręka dwoma palcami dać radę zcisnąć choć do połowy wąż idący do chłodnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor667 0 Opublikowano 28 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2013 a i na dodatek w zbiorniku wyrównawczym na ściankach ponad poziomem płynu zrobiło się czarno, jakby osad olejowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msuchecki90 0 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 mam te same objawy , stawiam na uszczelkę niestety u mnie to wyszło na teście spalin w układzie chłodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasl91 0 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 no kolego jak mówisz ze czarno na sciankach zbiorniczka to tylko uszczelka siedzi niestety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor667 0 Opublikowano 3 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2013 a czy pęknięta głowica też wchodzi w te objawy ?? albo wymiennik ciepła... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pomylony28 0 Opublikowano 18 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2023 U mnie podobne objawy. Rozwiązał ktoś w/w problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się