gilbertos Opublikowano 26 Czerwca 2013 Opublikowano 26 Czerwca 2013 Jak wygląda sprawa z wymiana klocków? Czy można dokonać wymiany samemu czy bez serwisu się nie obędzie? Słyszałem coś na temat cofania się zacisków podczas zdejmowania zużytych klocków.
wrclaguna Opublikowano 26 Czerwca 2013 Opublikowano 26 Czerwca 2013 Z przodem to klasyka a tył to tu masz cala procedure http://a4-klub.pl/audi-a4-b8-133/all-b8-swap-tylnych-zacisk-ze-standartowych-s4-b8-wentylowane-330-mm-211786/
gilbertos Opublikowano 26 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2013 a jakie klocki możesz polecić na przód i tył?
wrclaguna Opublikowano 26 Czerwca 2013 Opublikowano 26 Czerwca 2013 a jakie klocki możesz polecić na przód i tył? Wszystko zalezy od twojego portfela
gilbertos Opublikowano 26 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2013 znalazłem na allegro cenę oryginalnych za 400zł na przód, nie wiem jak z tyłem. Dużo jest zamienników typu Zimmerman, ATE itp. Dlatego zwracam się do was o poradę.
gilbertos Opublikowano 26 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2013 dzięki za info. W takim razie wrzucam na przód i tył TRW ---------- Post dopisany at 11:46 ---------- Poprzedni post napisany at 11:39 ---------- czyli teraz jeszcze zakup VCDS'a mnie czeka , abym mógł tylnie klocki założyć.
Dev Opublikowano 26 Czerwca 2013 Opublikowano 26 Czerwca 2013 TRW idzie na pierwszy montaz Masz jakies zwidy Na pierwszy montarz masz Textara, Pagida, Jurida lub Ferodo. W tarczach do tego dochodzi jeszcze OZ
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się