Ksiazulek Opublikowano 26 Czerwca 2013 Opublikowano 26 Czerwca 2013 Witam. Od pewnego czasu pojawił mi się problem przynajmniej dla mnie bardzo dziwny, otóż przy jeździe w deszczu coś puka dość głośno w prawym kole przy skręcie nasila się. Dziwne jest to dla mnie dlatego że tylko i wyłącznie po deszczu lub po myciu jak mocno zleje go wodą. macie jakieś pomysły co to może być?? nie wiem czy to może mieć jakieś znaczenie ale nie dawno zmieniane były klocki hamulcowe
kiko79 Opublikowano 26 Czerwca 2013 Opublikowano 26 Czerwca 2013 mi po zmianie klocków z tyłu też coś zaczęło głucho pukać (nie była to wina zawieszenia bo samochód ciągali we wszystkie strony i luzów nie stwierdzili). Było to jesienią. Przyszła zima zmieniłem opony na zimowe - ciągle głucho stukało. Przyszła wiosna, zmieniłem opony na letnie, przy okazji serwis coś tam jeszcze dodatkowo posprawdzał i pukanie ustało. I tak jest do tej pory. Może to klocek na montażu źle założyli a potem przy przeglądzie coś poprawili. nie wiem, ale nie stuka.
tomek25 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Witam ja mam na odwrot jak pada deszcz i jest mokro to nie puka.A jak nie pada i jest pogoda to puka szczegolnie przy dohamowaniu przed progiem zwalniajacym jest takie puk puk i cisza .I ostanio zauwazylem ze jak skrecam w lewo to puka z prawej strony tak jakby okolice kola np. jak manewruje na parkingu,czasami jak skrecam gdzies na krzyzowce ale to nie zawsze:) Czy moze to byc uszkodzony przegub?????? Zawiecha sprawdzana nie ma zadnych luzow
tomcio1600 Opublikowano 5 Lipca 2013 Opublikowano 5 Lipca 2013 Może być przegub.. jednak mogą to być pierwsze objawy luzów gdzieś w układzie zawieszenia. Zlewając koło wodą lub po deszczu być może wypłukują się brudy, lub od zimnej wody kurczą się elementy gumowe i efekty są bardziej słyszalne niż przy suchych ciepłych warunkach.
tomek25 Opublikowano 11 Lipca 2013 Opublikowano 11 Lipca 2013 Może być przegub.. jednak mogą to być pierwsze objawy luzów gdzieś w układzie zawieszenia. Zlewając koło wodą lub po deszczu być może wypłukują się brudy, lub od zimnej wody kurczą się elementy gumowe i efekty są bardziej słyszalne niż przy suchych ciepłych warunkach. Zle mnie zrozumiales mi stuka jak jest sucho ,jak mokro to wogole nie stuka o co kaman?.Chyba wymienie przegub na pale , bo bylem juz w kilku miejscach i kazdy co innego mowil.Od magla po niedokrecone sruby.Auto prowadzi sie pewnie wspomaganie kiery ok,nic nie czuc na kierownicy ,hamulce ok ,jakby byl to wachacz to by pukal na nierownosciacg?Juz zaczyna mnie to irytowac,a nie chce kasy w bloto wywalac.Jakby to byl drazek kierownicy to bylby luz wyczuwalny na kierownicy i przy predkosci?Jak sprawdzic najprosciej lozysko na amorze( chociaz amorki byly sprawdzane na stacji diagnost. to chyba by wykazalo?) A przegub zewnetrzny do b6 alt to jaki najlepiej??????????? Da rady to samemu zrobic .Moze ktos sam wymienial ,na co zwrocic uwage przy zmianie????? ---------- Post dopisany at 13:21 ---------- Poprzedni post napisany at 10:16 ---------- Tutaj na zdjeciach na 2 zwoju jak palcami przejade jest smar czarny ,guma jest sztywna.Czyzby to przegub.Czy objawy uszkodzonego przegubu pojawiaja sie tez podczas hamowania? Wina przegubu wymienione pozdrawiam:wink:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się