Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Turbina K 03 - pęknięty korpus


adams78

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie.

Kiedyś czytałem na jakiejś stronie, że pękają u dołu, nie wiem tylko jakie dalej mogą być skutki. Szukałem na forum, ale bez powodzenia.

Rysa nie jest zadymiona, więc chyba nie puszcza spalin.

Zapewne miał ktoś z Was taki przypadek. Jakie są skutki niepożądane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem będzie jeśli pęknięcie się zadymi na czarno. Jeżeli tego nie ma to możesz jeszcze jeździć. Takie pęknięcia zdarzają się dość często. Docelowo będziesz musiał wyjąc turbo i wsadzić nową obudowę części gorącej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK. Dzięki, zacznę już szukać. Szkoda, bo niedawno cieszyłem się, że mam bardzo bezawaryjne Audi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie sprawdzałem, fakt, ale turbina wewnątrz wygląda normalnie, kat też. Tylko po ostrzejszej jeździe robi się czerwona.

Docelowo zamierzam zamontować zegary ciśnienia ładowania i temp. spalin.

Narazie wywalam kata i czekam na sprzęgło.

Dzięki za podpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciśnienia ładowania

doładowania - lol

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Narazie wywalam kata

bardzo dobra decyzja, bedzie trochę chłodniej dla turbiny :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Narazie wywalam kata

bardzo dobra decyzja, bedzie trochę chłodniej dla turbiny :good:

Nie wiedziałem, że na tym forum popiera się zanieczyszczenie środowiska :polew:

Ale dobrze chociaż, że to w tym dziale :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo dobra decyzja, bedzie trochę chłodniej dla turbiny

Przy ostatnio panujących temperaturach... :heat: Co najmniej wskazane :JC_fan:

Nie wiedziałem, że na tym forum popiera się zanieczyszczenie środowiska

A u Was ktoś to sprawdza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A u Was ktoś to sprawdza?

no wlasnie dlatego zawsze u nas w kraju bedzie syf :kox:

no offence - ja tez niemam kata :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz gaz to kata musisz się pozbyć. Albo rybki albo akwarium.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie dlatego zawsze u nas w kraju bedzie syf :kox:

Wiesz Misior mnie się wydaje, że odsetek ludzi którzy bawią się ze swoimi autami i usuwają katy dla osiągów jest bardzo mały, żeby nie powiedzieć 1:100. Problemem są ludzie którzy dla oszczędności nie montują nowego kata kiedy ten się wypali. A na osiągach im wogóle nie zależy. Dlatego napisałem dzięki bogu ten temat jest w tym dziale ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bliżej prawy będzie pewnie 1/5000.

Rura wstawiona, turbina ładnie gwiżdże. Na razie tak zostawiam, przypuszczam, że pęknięcie jest skutkiem braku osłony pod silnikiem.

Jak w praktyce wygląda jazda na K 04? Podobno muli z dołu. Po usunięciu kata i wstawieniu FMIC będzie lepiej? Powinna się szybciej wkręcać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bliżej prawy będzie pewnie 1/5000.

Rura wstawiona, turbina ładnie gwiżdże. Na razie tak zostawiam, przypuszczam, że pęknięcie jest skutkiem braku osłony pod silnikiem.

Jak w praktyce wygląda jazda na K 04? Podobno muli z dołu. Po usunięciu kata i wstawieniu FMIC będzie lepiej? Powinna się szybciej wkręcać.

Nic nie muli z dołu a wkręca się za***iście szybko :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...