Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wykręcająca się szpilka napinacza paska2.0 TDi BLB


ozzy1991

Rekomendowane odpowiedzi

Witam na początku przedstawię wam sytuację tak więc odstawiłem samochód na warsztat gdzie miał być wymieniony rozrząd po kilku dniach odbieram zadowolony że wszystko szybko i sprawnie jednak to było by zbyt pięknie. Po przejechaniu około 50 km zaczęło coś stukać w silniku tak więc telefon do mechanika gdzie był robiony samochód i z powrotem na warsztat po jednym dniu samochód do odbioru i 150 PLN mniej w portfelu ( co najlepsze mechanik nie powiedział co było zepsute ) po odebraniu znowu 50km i to samo tak więc sytuacja się powtarza znowu do mechanika. dopiero po 2 dniach powiedział że rzekomo sama się wykręca szpilka od napinacza paska i tu moje pytanie czy to jest możliwe, że ta szpilka się sama wykręciła czy też przy wymianie rozrządu jej nie dokręcił a teraz chce zrobić ze mnie głupka żeby wina nie była po jego stronie i ponownie skasować pieniądze ?? pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwa dni temu miałem to samo tzn.podczas ustawiania rozrządu dokręcałem właśnie napinacz paska i podczas dokręcania okazało się ze coś za lekko idzie .Spróbowałem jeszcze dokręcić i okazało się ze pościł gwint w głowicy.Ale poszukałem po ETCE i znalazłem taka szpilkę napinacza N90905502 - M10xM8x73 (stara szpilka ma wymiar M8xM8x73) nagwintowałem w głowicy na M10 i wszystko hula.Radził bym Ci nie jeździć i jak najszybciej to poprawić jeżeli twój mechanik tego już nie poprawił a najlepiej spytać co Ci poprawiał.

5cc93b0ad72f2257a6d7400259eb9f05_mmf250x250.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochód już chyba 4 dzień stoi u "mechanika" w moim to nagwintował wkręcił gwint na klej i dopiero tą szpilkę i jutro mam do odbioru. Z tym że zastanawiam się czy płacić za to bo to chyba oni spier.... a nie samo się tak zrobiło jak to było u Ciebie ? To tak o lekko można zepsuć czy to poprostu tak mają te typy ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten gwint w głowicy to jest drobnozwojowy 8x1 tak ze trochę za mocno dociągniesz i po ptakach (chociaż ja robiłem jak w instrukcji 20Nm + 45°).A druga sprawa jak ja zamawiałem ta szpilkę w ASO to mieli ich ponad dwadzieścia na magazynie tzn. musi coś być na rzeczy z tymi szpilkami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy używał koleś czy nie. ale zapytam go ile ustawił na kluczu przy dokręcaniu. Skoro tyle mieli na stanie to widocznie jest duży zbyt. Zobaczy co mi jeszcze jutro koleś powie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest standardem uwierzcie...osobiscie u siebie to mialem. ta szpilka na M10 pochodzi z silnika 2.0 na CR. takze kreciłem na 20Nm+45stp i takze poczułem ze za miekko mi cos idzie... takze to nie wina mechaników tak poprostu jest... kolega który pracował w ASo mowł mi ze jak robili rozrzady to odrazu do kompletu wrzucali ta szpilkę bo nie było silnika w którym by sie to nie stało...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...