konradciok 0 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 Problemy, problemy, problemy . Robiłem duży remont silnika, naprawy: uszczelka głowicy, kolektora wydechowego, panewki główne, korbowodowe, luzu wzdłużnego, rozrząd, rolki pompa wody, oleje płyny odmy filtry pierścienie tłokowe łożyska paska wielorowkowego, napinacz łańcucha pomy oleju czujnik temperatury pompa paliwa, jednocześnie generalny remont skrzyni (multitronic 01J), kilka miesięcy wcześniej regenerowana turbina. Dzisiaj odebrałem auto z warsztatu, ogólnie poprawa jest spora, żadnego szarpania, skoków obrotów, szumienia, etc. ale auto nie ma mocy, od 80 km/h ślimaczy się okrutnie. Facet mówi, że to gdzieś powietrze ucieka koło turbiny, ale nie może zlokalizować rozszczelnienia. Interkuler wymyty, więc nie widać gdzie tam olej by przeciekał, czy coś. Jaka może być przyczyna takiego stanu rzeczy, po takich naprawach (dodam, że przed tym remontem sprawa nie miała miejsca, były inne problemy, które zostały wyeliminowane). Czy to interkuler? przepływomierz? pomocy pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 28 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2013 Kolego bez podstawowego sprzętu czyli kabla i programu za pare groszy ciężko coś zdiagnozować, jesli ucieka gdzieś powietrze to trzeba to sprawdzić i zlokalizować dziure, najlepiej sprawdzić ciśnieniowo cały dolot. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konradciok 0 Opublikowano 28 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2013 No wlasnie sprawa wygląda tak, że komputer nie pokazuje ani kurde jednego błędu. Zero. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DeeJay_Kill 1 Opublikowano 28 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2013 Silnik był wyjmowany, więc i przewody były odpinane - jak na mój gust, pomylony któryś z przewodów podciśnieniowych i stąd cały problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 28 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2013 Czyli do zrobienia logi z grup 002 115 118 i sprawdzenie szczelności dolotu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konradciok 0 Opublikowano 28 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2013 tak jest. i teraz tak, czy z tym nieszczelnym dolotem mogę w ogóle jeździć przez kilka dni? turbinie się nic nie stanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 2 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2013 Turbinie nic nie bedzie, ale szkoda silnika Jak łapie lewe powietrze to uboga mieszanka i podwyższona temperatura Zrób logi bo to tylko gdybanie z tym dolotem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konradciok 0 Opublikowano 2 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2013 Juz jest ok, zawor n75 byl, teraz smiga milo, tylko bez przeplywki, na ktorej po wyjeciu okazalo sie nie ma opornika nawet :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się