zchrobot Opublikowano 29 Czerwca 2013 Opublikowano 29 Czerwca 2013 czy ktoś może ocenić logi po chiptuningu kilka lat temu, najbardziej interesuje mnie ostatnia kolumna Duty Cycle czy wartość tylko 50% nie jest za mała i od czego wogóle zależy itp VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
ArturARL Opublikowano 30 Czerwca 2013 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Powinno być więcej do sprawdzenia podciśnienie jeśli jest ok to można skrócić z 1,5 obrotu sztangę bo turbo słabiutko wstaję ale najlepiej zrób komplet logów i wtedy będzie 100% jasne !!
zchrobot Opublikowano 4 Lipca 2013 Autor Opublikowano 4 Lipca 2013 hmm słabo wstaje ? pompuje ładnie już od 1700 obrotów do samego końca ? Generalnie wszystko śmiga jak należy nie ma żadnych przeładowań, auto zbiera się ładnie, turbina jest nowa, wszystkie wężyki podciśnienia też. Interesuje mnie dokładnie co oznacza Duty Cycle ---------- Post dopisany 04-07-2013 at 17:21 ---------- Poprzedni post napisany 02-07-2013 at 00:17 ---------- nikt nic więcej się nie wypowie na temat co oznacza Duty Cycle ?
spanky Opublikowano 4 Lipca 2013 Opublikowano 4 Lipca 2013 hmm słabo wstaje ? pompuje ładnie już od 1700 obrotów do samego końca ? Generalnie wszystko śmiga jak należy nie ma żadnych przeładowań, auto zbiera się ładnie, turbina jest nowa, wszystkie wężyki podciśnienia też. Interesuje mnie dokładnie co oznacza Duty Cycle---------- Post dopisany 04-07-2013 at 17:21 ---------- Poprzedni post napisany 02-07-2013 at 00:17 ---------- nikt nic więcej się nie wypowie na temat co oznacza Duty Cycle ? 1800 obrotow i 0.7 bara to nie jest ladne wstawanie sprezarki tym bardziej tej malej seryjnej .... teraz to ona w Twoim aucie spi ... a to o co pytasz to wysterowanie zaworka N75 [tak w uproszczeniu] p.s nie ma sensu kazac dmuchac tej sprezarce prawie 1.3 bara od poczatku do konca
zchrobot Opublikowano 5 Lipca 2013 Autor Opublikowano 5 Lipca 2013 Spanky co oznacza że nie jest ładnie ? powinna być dużo większa wartość ? chip jest zrobiony przez profesjonalną osobę, ale była zmieniana sprężarka czy trzeba jeszcze skrócić sztangę ? a tutaj są logi dla porównania zaraz po chiptuningu z 2011 roku VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
spanky Opublikowano 5 Lipca 2013 Opublikowano 5 Lipca 2013 Spanky co oznacza że nie jest ładnie ? powinna być dużo większa wartość ? chip jest zrobiony przez profesjonalną osobę, ale była zmieniana sprężarka czy trzeba jeszcze skrócić sztangę ?a tutaj są logi dla porównania zaraz po chiptuningu z 2011 roku VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM i tu wstaje dobrze ... p. dlaczego zmieniana sprezarka ? na seryjna czy wieksza ?
zchrobot Opublikowano 5 Lipca 2013 Autor Opublikowano 5 Lipca 2013 zmieniona na seryjną ps czy skrócenie sztangi nie spowoduje zwiększenia ładowania sprężarki w górnym zakresie ? skrócenie polega na wkręcaniu bączka w górę ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się