Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Duty Cycle Audi A6 1.9 TDI 110km


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Powinno być więcej do sprawdzenia podciśnienie jeśli jest ok to można skrócić z 1,5 obrotu sztangę bo turbo słabiutko wstaję ale najlepiej zrób komplet logów i wtedy będzie 100% jasne !!

Opublikowano

hmm słabo wstaje ? pompuje ładnie już od 1700 obrotów do samego końca ? Generalnie wszystko śmiga jak należy nie ma żadnych przeładowań, auto zbiera się ładnie, turbina jest nowa, wszystkie wężyki podciśnienia też. Interesuje mnie dokładnie co oznacza Duty Cycle

---------- Post dopisany 04-07-2013 at 17:21 ---------- Poprzedni post napisany 02-07-2013 at 00:17 ----------

nikt nic więcej się nie wypowie na temat co oznacza Duty Cycle ?

Opublikowano
hmm słabo wstaje ? pompuje ładnie już od 1700 obrotów do samego końca ? Generalnie wszystko śmiga jak należy nie ma żadnych przeładowań, auto zbiera się ładnie, turbina jest nowa, wszystkie wężyki podciśnienia też. Interesuje mnie dokładnie co oznacza Duty Cycle

---------- Post dopisany 04-07-2013 at 17:21 ---------- Poprzedni post napisany 02-07-2013 at 00:17 ----------

nikt nic więcej się nie wypowie na temat co oznacza Duty Cycle ?

1800 obrotow i 0.7 bara to nie jest ladne wstawanie sprezarki tym bardziej tej malej seryjnej .... teraz to ona w Twoim aucie spi ...

a to o co pytasz to wysterowanie zaworka N75 [tak w uproszczeniu]

p.s nie ma sensu kazac dmuchac tej sprezarce prawie 1.3 bara od poczatku do konca

Opublikowano

Spanky co oznacza że nie jest ładnie ? powinna być dużo większa wartość ? chip jest zrobiony przez profesjonalną osobę, ale była zmieniana sprężarka czy trzeba jeszcze skrócić sztangę ?

a tutaj są logi dla porównania zaraz po chiptuningu z 2011 roku

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Opublikowano
Spanky co oznacza że nie jest ładnie ? powinna być dużo większa wartość ? chip jest zrobiony przez profesjonalną osobę, ale była zmieniana sprężarka czy trzeba jeszcze skrócić sztangę ?

a tutaj są logi dla porównania zaraz po chiptuningu z 2011 roku

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

i tu wstaje dobrze ...

p. dlaczego zmieniana sprezarka ? na seryjna czy wieksza ?

Opublikowano

zmieniona na seryjną ps czy skrócenie sztangi nie spowoduje zwiększenia ładowania sprężarki w górnym zakresie ? skrócenie polega na wkręcaniu bączka w górę ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...