Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zapchany katalizator


NoJA

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam z nim problem auto świruje falują obroty potrafi zgasnąć oraz jest słabe.

odziwo na gazie chodzi ok tylko na benzynie jest taki problem, sprawdzałem Vagiem jest błąd z zapchanym katalizatorem

Co proponujecie wycięcie wchodzi w grę ??

Tu macie co napisał Vag

Poniedziałek,01,Lipiec,2013,18:33:36:36094Wersja VAG-COM: AKP 704.1 Adres 01: SilnikNumer seryjny sterownika: 8E0 909 518 AL Komponent i/lub wersja: 1.8L R4/5VT G 0003 Kodowanie: 0011501 Kod serwisu: WSC 06335Znaleziono 1 błąd:16804 - d cylindrów 1; system katalizatora: za mała skuteczność P0420 - 002 - Dolna wartość skrajna przekroczona - SporadycznyKody gotowości: 0000 0000

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też był błąd kata.

Zastosowałem kolanko przed drugą sondą lambda i wszystko ok.

Wczoraj wyjąłem jeszcze raz katalizator i wybebeszyłem z niego wszystko.

Ciężko było ale dałem radę.

Teraz auto ma lżej.

Katalizator nie wyglądał na zapchany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego gdzies na forum jest opisane jak zrobić test vagiem kata i sondy , ja u siebie wywaliłem kata wstawiłem puszkę z rurą w środku sondę usunołome programowo i spokój

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem u mechanika sonda zdechła katalizatora ponoć nie warto wycinać bo jest metalowy to prawda ??

Jaka jest cena tej sondy dał bym rade ją sam wymienić jest z tym jakiś problem ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak katalizator metalowy??? Ceramika jest w środku. Sonde dasz sam rade wymienić. Pierwszą da rade od góry podejść choć nie jest jakoś super łatwo ale dasz rade.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sonde sam wymienisz koszt sondy 300 sonda szerokopasmowa kata tez mialem metalowego malo warty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cześć kolegi

mam pytanie w związku z katalizatorem do forumowicza "edekxp", który w opisie ma zapisane A4 B6 - piszesz, że cyt.: ..Wczoraj wyjąłem jeszcze raz katalizator i wybebeszyłem z niego wszystko.

Ja z uwagi na to, że jestem posiadaczem A4 B6 (benzyna) chciałbym się dowiedzieć, gdzie jest ten katalizator i w jaki sposób mogę go wykręcić i sprawdzić choćby wzrokowo - chcę to zrobić na Twój sposób - "Wczoraj wyjąłem jeszcze raz katalizator i wybebeszyłem z niego wszystko"

Musi ten katalizator na wierzchu być, skoro sobie go wyciągnąłeś bez problemu - tak myślę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz jaka funkcje spełnia katalizator?? KAt jest częścią układu wydechowego co za tym idzie jest pod autem. Jak nie masz doswiadczenia to raczej cięzko będzie Ci go wyjąc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cześć kolegi

mam pytanie w związku z katalizatorem do forumowicza "edekxp", który w opisie ma zapisane A4 B6 - piszesz, że cyt.: ..Wczoraj wyjąłem jeszcze raz katalizator i wybebeszyłem z niego wszystko.

Ja z uwagi na to, że jestem posiadaczem A4 B6 (benzyna) chciałbym się dowiedzieć, gdzie jest ten katalizator i w jaki sposób mogę go wykręcić i sprawdzić choćby wzrokowo - chcę to zrobić na Twój sposób - "Wczoraj wyjąłem jeszcze raz katalizator i wybebeszyłem z niego wszystko"

Musi ten katalizator na wierzchu być, skoro sobie go wyciągnąłeś bez problemu - tak myślę

W 1.8T można powiedzieć że na wierzchu bo widać go obok filtra powietrza.W 2.0 chyba podobnie.

Wszystko da się wyciągnąć z auta

Tapatalk

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odswieze temat.

Edekxp czy mogl bys opisac jak ogarneles temat z katem?

Swieci mi sie Check Engine po tym jak cewka padla. odczytalem blad 16804 i nie wiem jak to ogarnac.Kupic nowy katalizator czy udroznic stary tylko co z tymi sondami?Jak je ominac zeby bledami nie plul?

Dzieki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ja u siebie mam wyciętego kata jest rurka z obudową od pana gruchota zamiennik , no i zostaje sonda za katem i tu problem ja wyciołem ją programowo mam spokój

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odswieze temat.

Edekxp czy mogl bys opisac jak ogarneles temat z katem?

Swieci mi sie Check Engine po tym jak cewka padla. odczytalem blad 16804 i nie wiem jak to ogarnac.Kupic nowy katalizator czy udroznic stary tylko co z tymi sondami?Jak je ominac zeby bledami nie plul?

Dzieki.

Wstawiłem emulator kątowy.

Potem wyciągnąłem jeszcze raz kara i usunąłem środek z niego.

Oczywiście wcześniej jak i teraz nie ma błędów

Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...