blaster99 Opublikowano 12 Lipca 2013 Opublikowano 12 Lipca 2013 hej, po odłączeniu akku na dłużej auto złapała mi błąd kata skretu , czy cos w tym stylu ( swieci esp). Nie da sie błedu wykasowac i pewnie trzeba zrobic adaptacje. Jak to zrobic w A4 B7 przy pomocy VCDS ??? czytałem o procedurze ale ona dotyczyła wymiany modułu i była dla B6, a ja musze tylko adaptacje tego skretu zrobic , pamietam,. ze sie kreciło kiera o conajmniej 30 st. w lewo itd. Dodam, ze po odpaleniu po chwili znika ale jak tylko skrece w lewo to sie zapala na chwile, potem znika i znow sie zapala i tak juz zostaje.... Gdyby mi ktos lopatologicznie to opisał - bede bardzo wdzieczny. znalazłem to: Basic Setting Steering Angle Sensor (G85) Calibration Before starting the procedure turn the steering wheel at least 30 ° left and back straight ahead. [Meas. Blocks - 08] Group 005 Field 1 (Steering Angle Sensor -G85-) Specification: 0.0 ° Tolerance (when straight): ±5.0 ° [Done, Go Back] [Login - 11] Enter 40168 [Do It!] [basic Settings - 04] Group 001 [Go!] [Done, Go Back] [Fault Codes - 02] All fault codes should have disappeared. [Done, Go Back] tylko w moim vcds pozycja Login 11 jest nieaktywna nie wiem dlaczego ? vcds 11.3.0 ---------- Post dopisany 12-07-2013 at 11:48 ---------- Poprzedni post napisany 08-07-2013 at 12:23 ---------- wrc laguna dał mi cynk, ze nie zamiast login 11 robimy security access 16 i po sprawie
blaster99 Opublikowano 12 Lipca 2013 Autor Opublikowano 12 Lipca 2013 wrc laguna dał mi cynk, ze nie zamiast login 11 robimy security access 16 i po sprawie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się