Tabasko Opublikowano 10 Lipca 2013 Opublikowano 10 Lipca 2013 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
soul87 Opublikowano 11 Lipca 2013 Opublikowano 11 Lipca 2013 Grupa 20 jakos sie rozjechala w tym pliku, aczkolwiek widze duze korekty w zaplonie ? auto jest seria ?
Tabasko Opublikowano 11 Lipca 2013 Autor Opublikowano 11 Lipca 2013 jakiś program był zrobiony u Niemcow. A możesz jaśniej jeśli chodzi o ten zapłon ?
soul87 Opublikowano 11 Lipca 2013 Opublikowano 11 Lipca 2013 wrzuc jeszcze raz log z grupa 20 albo bezposrednio w postaci pliku wygenerowanego przez vag-com, wydajae mi sie ze czujnik stuku cofa dosyc sporo zaplon co by wskazywalo na wystepowanie spalania stukwoego aczkolwiek nie wiem czy te wartosci 8 są prawidlowe bo cos tam jest rozjechane w tym pliku
german81 Opublikowano 11 Lipca 2013 Opublikowano 11 Lipca 2013 narazie apalanie stukowe zostawcie w spokoju masz duza nieszczelnosc i turbo nie jest wstanie napompowac wartosci wymaganej przez sterownik i czasy wtrysku sa za długie .
Tabasko Opublikowano 11 Lipca 2013 Autor Opublikowano 11 Lipca 2013 german81 czy może być tu gdzieś wina N75? Lub zbliżającego się kresu Turbo ?
german81 Opublikowano 11 Lipca 2013 Opublikowano 11 Lipca 2013 po logach nie jestem w stanie stwierdzic czy jest to wina n75 czy umierajacej turbiny . jesli masz mozliwosc to podmien n75 na inny .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się