Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Gwint Supersport, jakies opinie?


grzes283

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie, stoje przed zakupem gwintu. Nie robie duzych przebiegów, jazda raczej po miescie. W poprzednim aucie miałem TA, srednio u niego z trwałością, ale był stosunkowo twardy, więc jeżdziło się OK. Zresztą wiadomo, najniższa półka. Mam możliwość zakupu Supersporta po atrakcyjnej cenie, oczywiście nowka - 1500plnów, lecz nie wiem nic na jego temat. Może ktoś ma możliwość jakiegoś porównania. Może jakiś ranking zawieszeń gwintowanych do naszych B6-tek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytałem jakieś opinie na necie i jak zawsze zdania są podzielone, choć zdziwilem się co do jednego, a mianowicie, wiele osób poleca TA, z racji jakości do ceny. Niby słaba jakość, ale bardzo dobra cena.......No wiadomo H&R, czy Koni to nie jest, ale kasa też nie duża.

Supersport, to niby poprawione TA, czy MTS. Jest lepsze, ale daleko mu do ideału. Ponoć Supersporta składają ludzie, którzy pracują przy KW. Ale materiały napewno są inne.....hmm sam nie wiem. Poczekam, może ktoś się jeszcze wypowie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolega ma w passacie B5FL 4 motoion kombi. Jeździ 3 lata i jest zadowolony. Ciąga nawet tym autem lawety i jest ok. Jak wsiadł do mojego A4 to stwierdził , że AP jest bardziej miękki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No własnie sam nie wiem. Supersporta mogę dostac za 1,5tyś, TA to koszt 1tys. Róznica niewielka w cenie, zaś w jakości chyba większa. Jeśli miałbym go kupić za 2tys, to raczej bym sobie odpuścił.....hmm

Może ktoś ma TA u siebie i się wypowie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do TA to ja posiadam do sprzedania prawie nowy. Kupilem miesiac temu w aucie pojezdzil tydzien. Jezeli chodzi o samo zawieszenie:

Bardzo duza regulacja, twardosc ok, komfort jazdy jak to na gwincie.

Ogolnie jak na gwint spoko opcja. Ja niestety zrezygnowalem z niego poniewaz rzucilem sie troche na gleboka wode i przy mojej eksploatacji auta za czesto slyszalem przykre dzwieki. Glownie podloga i oslony. Ale przy wiekszym zaladunku takze i tarcie kol.

Jezeli bedziesz sie zastanawial nad TA to ja posiadam miesieczny z gwarancja jeszcze 23 miesiace. Stan praktycznie nowka. przebieg ok 1000km. Jedynie guma oslaniajaca jedna jest przetarta bo sie zawinela pod sprezyne w jakis sposob. Dalem za niego 1000zl uczciwie oddam za 800 plus kw.

Za 800 prawie nowy gwint to spoko opcja. Jak cos to pisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogarne na dniach i ci posle;)

---------- Post dopisany 17-07-2013 at 22:32 ---------- Poprzedni post napisany 14-07-2013 at 23:43 ----------

Ok fotki poszly jezeli kogos interesuja jeszcze pisac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odgrzeje kotleta.

Tez stoje nad zmiana 1BA na gwint tyle ze ja zamierzam wsadzic cos z "wyzszej" polki. A mianowicie dostalem taka wiadomosc:

W tym przedziale cenowym przygotowałem dla Ciebie następującą ofertę do Audi A4 B6 1.9TDI Sedan FWD:

AP:

(bez reg. twardości) zakres reg. wysokości: 35-65mm(przód)/35-60mm(tył) cena: 2299zł/komplet

COBRA:

(bez reg. twardości) zakres reg. wysokości: 30-60mm(przód)/30-60mm(tył) cena: 2450zł/komplet

FK:

seria HIGHSPORT (bez reg. twardości) zakres reg. wysokości: 25-50mm(przód)/25-50mm(tył) cena: 1900zł/komplet

LOWTEC:

seria H9.1 (bez reg. twardości) zakres reg. wysokości: 00-75mm(przód)/10-70mm(tył) cena: 2250zł/komplet

VMAXX:

(bez reg. twardości) zakres reg. wysokości: 30-65mm(przód)/40-65mm(tył) cena: 2090zł/komplet

VOGTLAND:

(bez reg. twardości) zakres reg. wysokości: 30-65mm(przód)/35-60mm(tył) cena: 2599zł/komplet

I teraz pytanie ktore wybrac? Jazdze 80% po miescie. Zastanawialem sie nad FK badz Lowtec mozeee AP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym brał FK seria highsport ma wiele pozytywnych opinii a cenowo też wychodzi całkiem spoko :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.07.2013 o 08:20, wrclaguna napisał:

Ja zakładałem z 3 lata temu i do tej pory fajnie sie sprawuje :wink:

Odrzeje temat. Kolego może jeszcze pamiętasz jak się sprawuje te zawieszenie? Najbardziej interesuje mnie jak z twardością. Nie szukam betonu. Chcę ocalić chociaż resztki komfortu. Jak z prowadzeniem po zakrętach i nierównościach? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...