szeryf 5 Opublikowano 14 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 Witam, muszę wymienić z tyłu tarcze i klocki. Czy dam radę zrobić to sam mając podstawowe narzędzia? Czy może są do tego potrzebne jakieś specjalne klucze? Dodam że hamulce są seryjne. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 14 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 do wymiany potrzebujesz: - klucz oczkowy 11 - klucz oczkowy 13 - klucz płaski 15 - imbus nr 8 - młotek 500g - duzy śrubokre płaski - duzy śrubokręt "krzyżak" - klucz do szlifierki - szlifierkę kątową ze szczotką czołową - troche miedzianego smaru, lub jakiegos innego na wysoką temperaturę - węzyk do spuszczenia płynu hamulcowego fi5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szeryf 5 Opublikowano 14 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 Do wymiany tarcz i klocków potrzebuję szlifierkę kątową? Czy miałeś na myśli wymianę zacisków? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 14 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 nie, tarcz, musisz dokładnie oczysćic piaste pod nową tarczę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szeryf 5 Opublikowano 15 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2013 No ok, ale płyn hamulcowy muszę spuszczać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 15 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2013 Jak bedziesz wciskac tloczEk to musisz sie starego z zacisku pozbyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szeryf 5 Opublikowano 15 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2013 Hm... myślałem że płyn cofnie się do zbiorniczka, a widzę że to bardziej skomplikowane jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 15 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2013 Po co Ci stary syf w ukladzoe ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lars_ZG 1 Opublikowano 15 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2013 Dev a jak to jest z smarowaniem powierzchni piasty do której przykłada się tarcze? Szukałem w kilku zródłach i jedni mowia ze miedzianym sprayem a drudzy ze dobrze oczyscic i odtluscic tylko. pozdro:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 15 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2013 Delikatnie trzeba nasmarowac bo jak wejdzie woda pomiedzy piaste a tarcze to zgrzeje to razem i bedzie problem z demontażem. Potem pojawia sie wżery na piaście i itd itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szeryf 5 Opublikowano 15 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2013 Ale jak miałem niedawno płyn wymieniany, to nie muszę go odciągać z zacisku? Mogę tylko wcisnąć tłoczek? No właśnie, tłoczek jest wciskany, czy może wkręcany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 15 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2013 Jest wkrecany i wciskany, po to jest potrzebny klucz do szlifierki. Zrob tak jak pisze a bedzie ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szeryf 5 Opublikowano 15 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2013 Ok, ale czy spuszczanie płynu mogę pominąć? Wężyka nie mam, a jak miało by do tego dojść potem odpowietrzenie, to sam sobie nie poradzę. A czy mógłbyś w skrócie napisać jakiego klucza do czego mam użyć, bo trochę ich wypisałeś Tłoczek wkręca się normalnie w prawą stronę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 15 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2013 Sprawa jest prosta, odkrecasz 11 odpiwietrznik, druga osoba wciska hamulec i trzyma. Ty wkrecasz do konca tloczek i zakrecasz odpowietrznik i po temacie. KluczE sobie spokojnie dopasujesz, do odkrecenia jarzm Jest imbus nr 8. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lars_ZG 1 Opublikowano 18 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2013 Dev, orientujesz sie czy w B6 z tyłu konieczny jest demontaż łożyska do ściągnięcia starej tarczy? pozdro:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 18 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2013 Nie z tylu piasta jest razem z lozyskiem bez tarczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lars_ZG 1 Opublikowano 18 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2013 Dziękować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gszumiec 0 Opublikowano 2 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 Trochę się podpinam pod temat: Niestety przy próbie odkręcenia jarzm z tyłu obrócił mi się imbus w środku, a śruba ani drgnęła Macie może jakiś pomysł jak ją sforsować bez demontażu całego zawieszenia? B6 w Quattro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 2 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 Tylko demontaz zwrotnicy Potem daj sruby na 6katny klucz Nie bedzie cudow Gwint M10x1.25 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pikuś 2 Opublikowano 2 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 A tarcza nie zejdze i nie wejdzie bez demontażu jarzm ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się