Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pierwsze logi do oceny, czasem drga na luzie...


habcio19

Rekomendowane odpowiedzi

Właśnie zakupiłem kabel od viakena, mam za sobą pierwsze drobne kodowania:) ryglowanie drzwi >15km/h oraz ustawienie bikow:)

Dziś zrobiłem logi 1.9 AVF, 2002, przebieg ~258tys, mozecie ocenic, czy jest coś niepokojącego?

Mi sie wydaje ze cos z pompkami 1 i 2, ogolnie mam taki efekt ze na postoju na luzie czasem lekko zatelepie silnikiem

statyczne:

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 014 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

dynamiczne:

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na moje oko to 3 i 4 troche leje - wartosci na minus sa ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.... a reszta poza tymi dwoma pompkami jest ok?

---------- Post dopisany at 22:52 ---------- Poprzedni post napisany at 12:22 ----------

Lars_ZG a co uzyc dokladnie,

LIQUI MOLY ProLine Diesel System Reniger 5156

Czy

LIQUI MOLY DIESEL SPULUNG 2666

a moze cos jeszcze innego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stanu pompowtrysków nie da się jednoznacznie określić po logach ale za to można z nich wywnioskować, że auto ma już najechane troche km i idzie normalnym trybem zużycia. Zalezy jak chcesz czyscic układ paliwowy. 5156 Dodaje sie do paliwa a 2666 sluzy do czyszczenia JetCleanerem który mozna sobie samemu zrobic. Na YT pelno tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie:jerk: Moje audi z silnikiem 1.9 avf zaczelo troche dymic:shock3: Odnosze dziwne wrazenie ze brakuje mocy od 3 tysiecy w gore Ostatnio wymienilem walek razem ze szklankami i nie ma rzadnej poprawy, wlasciwie nie wiem co dalej robic. Dzisiaj zalogowalem niunie dynamicznie i pozwolilem sobie wkleic logi na forum.:naughty: Zaznaczam jest moja pierwsza proba logowania tak wiec prosze o zrozumienie w razie jakiegos bledu. Grupe 13 zalogowalem kilka razy i zaznaczam ze nie bylo to latwe ze wzgledu na warunki panujace dzisiaj na drodze . W NORGE ciezko przycisnac w gaz bo albo foto box albo jakis tajniak z naprzeciwka:decayed: Pierwszy log grupy trzynastej byl chyba najlepiej wykonany. Prosze szanownych kolegow o jakies sugestie i ewentualne porady.

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie:jerk: Moje audi z silnikiem 1.9 avf zaczelo troche dymic:shock3: Odnosze dziwne wrazenie ze brakuje mocy od 3 tysiecy w gore Ostatnio wymienilem walek razem ze szklankami i nie ma rzadnej poprawy, wlasciwie nie wiem co dalej robic. Dzisiaj zalogowalem niunie dynamicznie i pozwolilem sobie wkleic logi na forum.:naughty: Zaznaczam jest moja pierwsza proba logowania tak wiec prosze o zrozumienie w razie jakiegos bledu. Grupe 13 zalogowalem kilka razy i zaznaczam ze nie bylo to latwe ze wzgledu na warunki panujace dzisiaj na drodze . W NORGE ciezko przycisnac w gaz bo albo foto box albo jakis tajniak z naprzeciwka:decayed: Pierwszy log grupy trzynastej byl chyba najlepiej wykonany. Prosze szanownych kolegow o jakies sugestie i ewentualne porady.

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Kolego najlepiej jakbyś zrobił komplet logów, bo z tego co zapodałeś ciężko będzie dokładnie coś powiedzieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie:jerk: Moje audi z silnikiem 1.9 avf zaczelo troche dymic:shock3: Odnosze dziwne wrazenie ze brakuje mocy od 3 tysiecy w gore Ostatnio wymienilem walek razem ze szklankami i nie ma rzadnej poprawy, wlasciwie nie wiem co dalej robic. Dzisiaj zalogowalem niunie dynamicznie i pozwolilem sobie wkleic logi na forum.:naughty: Zaznaczam jest moja pierwsza proba logowania tak wiec prosze o zrozumienie w razie jakiegos bledu. Grupe 13 zalogowalem kilka razy i zaznaczam ze nie bylo to latwe ze wzgledu na warunki panujace dzisiaj na drodze . W NORGE ciezko przycisnac w gaz bo albo foto box albo jakis tajniak z naprzeciwka:decayed: Pierwszy log grupy trzynastej byl chyba najlepiej wykonany. Prosze szanownych kolegow o jakies sugestie i ewentualne porady.

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Komplet logów a później będziemy zmużdżać. pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o drgania to spowodowane są zapewne korekcjami na cylindrach 1 i 4. Ale mnie zastanawia temperatura płynu chłodzącego 96,98,102,103. musialbys zlogowac grupy temperaturowe na zimnym i na 90 stopniach na blacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasciwie na blacie temperatura byla caly czas po srodku . Dziwna sprawa z ta temperatura , jest ona dosc wysoka ale tylko na statycznych moze wiatrak nie chodzi? Te korekcje na cylindrach zmieniaja sie , czasami jest nawet blisko zera na czwartym i pierwszym. No dobrze ale co z utrata mocy powyzej trzech tysiecy!!!!!!! I jak dokladnie zdiagnozowac temperature????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żeby nie robić bałaganu, będę kontynuował swój wątek, kolejne logi mojego AVFa do oceny

jakis 2 tygodnie temu mialem bład

17552 - mass air flow sensor (g70) open or short to ground

ale dzis go nie bylo ani przed logowaniem ani po...

czy po logach widac ze juz sie konczy przeplywka?

a i jeszcze jedno zdazyło mi sie z 2 razy w ciagu ostatniego miesiaca ze po wcisnieciu gazu auto nie jechalo, totalny muł

i nagle ostry start po dwóch trzech sekundach, ale zadnych bledów nie bylo

stat.

Grupy: 001,003,004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 007,013,018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 018,013,023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

bs

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001,001,001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003,003,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

przepływomierz

Grupy: 003,008,010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

dyn.

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Panowie co o tym sądzicie?

---------- Post dopisany at 22:22 ---------- Poprzedni post napisany at 22:06 ----------

dodam ze egr jest nowy kolektor wyczyszczony, sztanga turbiny ladnie pracuje przesuwa sie dobry 1 cm....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...