Imhotet Opublikowano 15 Lipca 2013 Opublikowano 15 Lipca 2013 Witam Panowie, mam mały problem z moim sprzęgłem mianowicie nie radzi sobie z przeniesieniem napędu po podniesieniu mocy w aucie (dziwne nie ?) slizga się przy mocnym ruszaniu.. Rozwiązanie jest "proste" wzmocnić je Dla formalnosci jest to 1.8T Q BFB 163HP na 190HP 6-manual Avant. Grzebiąc troche po forum znalazłem nazwisko Radzikowski - zadzwoniłem.. wzmocnienie sprzęgla uda się tylko w momencie jesli docisk jest Sachsa jesli jest to LUK nie uda się. Teraz pytanie czy da się to jednoznacznie stwierdzić bez sciagania sprzęgla ? Jak podjade do ASO udzielą mi informacji? Jesli jest to Sachs to koszt wzmocnienai to 1200zł i 2-3 tygodnie oczekiwania co mnie nie cieszy.. Czy korzystał ktos z Was z usług P. Radzikowskiego? Jak opinie? Innym pomysłem są sprzęgła dedykowane tylko, że te też cieżko dostać np Sachs Performacne, ACT itd.. a ceny kolo 3000 zł.. Czy ktos z osob które zmagały się z tym problemem może się podzielić informacją jak go rozwiazaly ? Może jakis mocniejszy docisk podejdzie P&P może z BEXa ? Może z innego 1.8T ? Z góry dzieki za info.
Marynarz____ Opublikowano 19 Lipca 2013 Opublikowano 19 Lipca 2013 paru kolesi korzystało z P. Radzikowskiego i nie narzekają
MalyMis Opublikowano 19 Lipca 2013 Opublikowano 19 Lipca 2013 Kolego, a moze zamiast wzmacniac sprzeglo sprawdz stan okladzin?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się