elmer80 Opublikowano 15 Lipca 2013 Opublikowano 15 Lipca 2013 Witam! Po zastosowaniu wyzej wymienionego specyfiku korekcje dawki w grupie 013 na 2 i 3 cylindrze zmniejszyly sie z +0.35/38 na +0.21/25 oraz +0.25 na 0.0. 1 i 4 bez zmian w granicach -0.15. Pomiar byl przed wlaniem plynu oraz po zatankowaniu 60l paliwa z tym dodatkiem i przejechaniu 400 km. Paliwo z tej samej stacji. Myslicie ze to cos pomoglo czy zbieg okolicznosci??? Wysłane z Commodore 64
przemik Opublikowano 16 Lipca 2013 Opublikowano 16 Lipca 2013 Pokaz logi ... bo z opisu nic nie wynika...
elmer80 Opublikowano 16 Lipca 2013 Autor Opublikowano 16 Lipca 2013 grupa 013 po zastosowaniu Motul Clean VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM przed we wrześniu zeszłego roku VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM dodam że sprawdzałem tuż przed wlaniem specyfiku i na 3 miałem w granicach +0.20
wojtasb-1987 Opublikowano 18 Lipca 2013 Opublikowano 18 Lipca 2013 Ja kiedyś wlałem środek LIQUI MOLY po kilkuset kilometrach również było widać poprawę w pracy pompek, ale po jakimś czasie wartości wróciły mniej więcej do tego samego stanu, więc myślę że te preparaty nie pomagają na długo.
elmer80 Opublikowano 18 Lipca 2013 Autor Opublikowano 18 Lipca 2013 Wlasnie sie zastanawiam nad tym co bedzie jak juz to wyjezdze i zaleje samo ON. Pewnie mnie czeka wymiana oringow na pompkach. Wysłane z Commodore 64
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się