Labiel 10 Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 Kolega przecież pisał że wyczyścił już smoka. Pyta na ile to starczy. Moim zdaniem jeśli czyściłeś miskę olejową, nie było większego syfu w oleju to przy jeździe na dobrym oleju raczej nie musisz się o nic martwić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frimuś 2 Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 Kolega przecież pisał że wyczyścił już smoka. Pyta na ile to starczy. Moim zdaniem jeśli czyściłeś miskę olejową, nie było większego syfu w oleju to przy jeździe na dobrym oleju raczej nie musisz się o nic martwić. oj faktycznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel 10 Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 "większego syfu w oleju" - miało być oczywiście większego syfu w silniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
j4s2c2vr 2 Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 Nie panowie nie zrozumieliscie... Juz smok oczyszczony i micha i wsio... Na przyszlosc pytam przed kolejnymi wymianami oleju syfu az tak wielkiego nie bylo. Olej leje shell helix 5w40. Wysłane z mojego Galaxy Nexus przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frimuś 2 Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 Nie panowie nie zrozumieliscie... Juz smok oczyszczony i micha i wsio... Na przyszlosc pytam przed kolejnymi wymianami oleju syfu az tak wielkiego nie bylo. Olej leje shell helix 5w40.Wysłane z mojego Galaxy Nexus przy użyciu Tapatalka Nie no jak masz smok wyczyszczony oraz swieza oliwe to masz juz luz. Ja osobiscie profilaktycznie wymienil bym olej po 1000km ot tak tylko i git Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
winoxxx 0 Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 Miałem ten sam problem, mam Audi A4 B5 AEB 1.8 T z 97 roku. co chwilę pikalo i wyskakiwala kontrolka oleju a także klekotanie jak diesel. Zastosowałem płukanie silnika, użyłem Liqui Moly i zalałem Motulem X-Cess 8100 syntetyk. Stary olej był czarny jak smoła i glutowaty. Do tej pory po wymianie silnik pracuje cicho i ładnie, nie wyświetla się już kontrolka, nie ma wycieków i ubytku w oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leito 0 Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 Miałem ten sam problem, mam Audi A4 B5 AEB 1.8 T z 97 roku. co chwilę pikalo i wyskakiwala kontrolka oleju a także klekotanie jak diesel. Zastosowałem płukanie silnika, użyłem Liqui Moly i zalałem Motulem X-Cess 8100 syntetyk. Stary olej był czarny jak smoła i glutowaty. Do tej pory po wymianie silnik pracuje cicho i ładnie, nie wyświetla się już kontrolka, nie ma wycieków i ubytku w oleju. Pytanie, na jak długo problem zniknie. U mnie kontrolka mrugnęła jak zrobiłem na oleju ponad 6 tys km. Wszystko przez to, że w tym silniku olej ma ciężkie warunki pracy i szybko ulega starzeniu. Starzenie wiąże się ze zmniejszeniem lepkości w wysokich temperaturach. Następstwem tego jest spadek ciśnienia w układzie smarowania. Sam mam podobny problem jak poprzednicy i myślałem na początek o maszynowym czyszczeniu układu smarowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się