Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ciśnienie oleju kontrolka


rutek08

Rekomendowane odpowiedzi

Kolega przecież pisał że wyczyścił już smoka. Pyta na ile to starczy. Moim zdaniem jeśli czyściłeś miskę olejową, nie było większego syfu w oleju to przy jeździe na dobrym oleju raczej nie musisz się o nic martwić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega przecież pisał że wyczyścił już smoka. Pyta na ile to starczy. Moim zdaniem jeśli czyściłeś miskę olejową, nie było większego syfu w oleju to przy jeździe na dobrym oleju raczej nie musisz się o nic martwić.

:bag: oj faktycznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"większego syfu w oleju" - miało być oczywiście większego syfu w silniku :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie panowie nie zrozumieliscie... Juz smok oczyszczony i micha i wsio... Na przyszlosc pytam :) przed kolejnymi wymianami oleju ;) syfu az tak wielkiego nie bylo. Olej leje shell helix 5w40.

Wysłane z mojego Galaxy Nexus przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie panowie nie zrozumieliscie... Juz smok oczyszczony i micha i wsio... Na przyszlosc pytam :) przed kolejnymi wymianami oleju ;) syfu az tak wielkiego nie bylo. Olej leje shell helix 5w40.

Wysłane z mojego Galaxy Nexus przy użyciu Tapatalka

Nie no jak masz smok wyczyszczony oraz swieza oliwe to masz juz luz.

Ja osobiscie profilaktycznie wymienil bym olej po 1000km ot tak tylko i git :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem ten sam problem, mam Audi A4 B5 AEB 1.8 T z 97 roku. co chwilę pikalo i wyskakiwala kontrolka oleju a także klekotanie jak diesel. Zastosowałem płukanie silnika, użyłem Liqui Moly i zalałem Motulem X-Cess 8100 syntetyk. Stary olej był czarny jak smoła i glutowaty. Do tej pory po wymianie silnik pracuje cicho i ładnie, nie wyświetla się już kontrolka, nie ma wycieków i ubytku w oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem ten sam problem, mam Audi A4 B5 AEB 1.8 T z 97 roku. co chwilę pikalo i wyskakiwala kontrolka oleju a także klekotanie jak diesel. Zastosowałem płukanie silnika, użyłem Liqui Moly i zalałem Motulem X-Cess 8100 syntetyk. Stary olej był czarny jak smoła i glutowaty. Do tej pory po wymianie silnik pracuje cicho i ładnie, nie wyświetla się już kontrolka, nie ma wycieków i ubytku w oleju.

Pytanie, na jak długo problem zniknie. U mnie kontrolka mrugnęła jak zrobiłem na oleju ponad 6 tys km. Wszystko przez to, że w tym silniku olej ma ciężkie warunki pracy i szybko ulega starzeniu. Starzenie wiąże się ze zmniejszeniem lepkości w wysokich temperaturach. Następstwem tego jest spadek ciśnienia w układzie smarowania. Sam mam podobny problem jak poprzednicy i myślałem na początek o maszynowym czyszczeniu układu smarowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...