Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o sprawdzenie logów


macisz12

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, proszę o sprawdzenie logów, kolega ma paska b6 2,0tdi cr. Co jakiś czas wpada mu w tryb awaryjny. Jedyny zarejestrowany błąd to 001025 - P0401 Exhaust Gas Recirculation (EGR) System: Insufficient Flow Detected.

Poniżej logi dynamiczne:

Log (0 - 003)

Log (1 - 013)

Log (2 - 010)

Log (3 - 011)

Wydaje mi się że nie tylko jest tu problem z egr, ale proszę niech się wypowiedzą fachowcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, proszę o sprawdzenie logów, kolega ma paska b6 2,0tdi cr. Co jakiś czas wpada mu w tryb awaryjny. Jedyny zarejestrowany błąd to 001025 - P0401 Exhaust Gas Recirculation (EGR) System: Insufficient Flow Detected.

Poniżej logi dynamiczne:

Log (0 - 003)

Log (1 - 013)

Log (2 - 010)

Log (3 - 011)

Wydaje mi się że nie tylko jest tu problem z egr, ale proszę niech się wypowiedzą fachowcy.

zrób komplet logów statycznych i dynamicznych. z tych moge tylko gdybać. pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi dynamiczne niestety nie pokażą przyczyny występowania błędu zbyt niskiej emisji spalin do kolektora ssącego - w tym przypadku należy zrobić log statyczny grupy 003 - albo w trybie Basic Settings albo w trybie Meas. Blocks ale po uprzednim depnięciu w pedał gazu na pół sekundy by aktywował się EGR. Patrząc natomiast na logi dynamiczne to masz sporą nieszczelność w układzie podciśnienia bo zmienna geometria turbo nie ustawia się w pozycji maksymalnego doładowania i dlatego turbo nie pompuje zadanego ciśnienia w czasie rozpędzania się. Nie podałeś oznaczenia silnika więc nie wiem czy tam EGR jest sterowany elektrycznie czy podciśnieniowo - podejrzewam, że jednak elektrycznie więc w tym przypadku jeszcze jest jedna rzecz do sprawdzenia - szczelność rury, którą spaliny z kolektora wydechowego, poprzez chłodnicę spalin, dostają się do kolektora ssącego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik CBAB

EGR jest sterowany potencjometrem G212 i zaworem cisnieniowym N18

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...