Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wtryski 210 do 1Z


siara

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Znajomy ma za dobre pieniądze wtryski z Volvo 2,5. Po oznaczeniach wychodzi, że są to 210. Miał ktoś taki setup w "zetorze"?

Co do ich stanu jeszcze nie mam info. Narazie szukam materiałów czy jest sens się z tym bawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 216'tki u siebie w 1Z :-) Odczywalny przrost mocy i zauwazalny wir w baku przy pelnym bucie :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O 216 to wiem ale mnie interere te....

A co z pompą? została stara? daje radę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O 216 to wiem ale mnie interere te....

A co z pompą? została stara? daje radę?

210 to chyba jak z AFN, mam takie u siebie, bez programu róznicy raczej nie odczujesz:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W AFN chyba 205 :eusathink:

W końcu ktoś prawdę powiedział.... Robiłeś u siebie softa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a sprawdzałeś czy obsady wtryskiwaczy są takie same? albo czy można przełożyć końcówki do obsad z 1Z? Zebyś potem nie miał kichy jak Ci się nie uda zamontować :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po samej wymianie bez programu?

Teraz jeszcze pozostaje sprawdzić stan i zobaczymy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Różnicę odczujesz albo i nie, jeśli wtryski są zdrowe i zrobisz po ich wymianie korektę softu to będziesz miał ok. 125KM i zobaczysz, że było warto.

Ja po wymianie samych wtrysków na .205 nie zauważyłem zbytnio różnicy, choć kPower pokazał ok. 106KM zamiast seryjnych 90.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O 216 to wiem ale mnie interere te....

A co z pompą? została stara? daje radę?

Da radę ;-) Chociaż u mnie ze starej pompy to tylko korpus został. Wtryskiwacze mam 220/300.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Znajomy ma za dobre pieniądze wtryski z Volvo 2,5. Po oznaczeniach wychodzi, że są to 210. Miał ktoś taki setup w "zetorze"?

Co do ich stanu jeszcze nie mam info. Narazie szukam materiałów czy jest sens się z tym bawić.

w google tego masa ,ale nie którzy czytają i posyłaja dalej a może pare osób oddale takie coś do sprawdzenia mikroskopem ile one mają średnicy.

uchyle rąbka tajemnicy ,że np firma wzm ( polska ) robiła kiedyś końcowki dla boscha gdzie niby p502 miały 0.216mm po dokładnym zmierzeniu mialy 0.213mm

ori bosch też nie mają 0.216mm tylko o 0.215mm zalezy od partii ,roku produkcji itp.im wiekszy przebieg to oczywiscie dziurki minimalnie sie powiekszają i czasem trzeba pompe dłubnąc aby dawała wieksze cisnienia jesli już komp nie wyrabia.

ja do 1z wiekszych jak p502 bym nie wsadzal przy ori pompie.juz lepiej zapodac pompe 11mm i wtryski z afn-a czyli p 520

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym dlubnal lepiej pompe 10mm i wtryski 216'tki niz pchal sie w 11mm. Do tego ECU 16bit z dobrym programem. I tak uzytku nie bedzie z pompy 11mm jak nie bedzie mialo co odpowiednio dmuchnac. No a w pompie 10mm zawsze mozna zmienic to i tamto i do 150-160KM starczy :decayed: A przerabiac pompe na 11mm po to by miec 140KM mija sie z celem :kwasny:

Szkol i pomyslow na moc wiele jest :wink: ja caly czas odkrywam co jeszcze mozna zrobic w pompie, z czego wziac to i tamto aby dodac jeszcze pare KM. Jak KM nie uzyskiwane przez NM to przez obroty :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...