Daniel131 Opublikowano 20 Lipca 2013 Opublikowano 20 Lipca 2013 Witam chciałbym wymienić połamane plastiki w mechanizmie przedniej lewej szyby. Wszystkie części mam wraz z całym mechanizmem na wierzchu. Mam jedynie jeden mały problem. W jaki sposób poluzować linkę? Wszystko jest ładnie spasowane i nie chcę na siłę wyciągać ślizgu ponieważ wydaje mi się, że te nóżki się połamią.
sony_dark Opublikowano 20 Lipca 2013 Opublikowano 20 Lipca 2013 do wyciągnięcia ślizgu prowadnicy nie potrzeba luzować linki. Po prostu jakby to prosto powiedzieć.. trzeba przekręcić o 90 stopni w prawo w dół. i wyskakuje ślizg. Sam wymieniałem ostatnio i też nie wiedziałem jak, na chłopski rozum tak zrobiłem jak wyżej.
Daniel131 Opublikowano 20 Lipca 2013 Autor Opublikowano 20 Lipca 2013 sony_dark Chodzi Ci o ten biały ślizg u samego dołu prowadnicy? On jest na trzech plastikowych 'nóżkach' zamocowany do prowadnicy. Żeby wpiąć nowy ślizg trzeba najpierw założyć na niego linkę a następnie wpiąć w prowadnicę. Linka jest spasowana tak na styk i boję się, że połamię te nóżki przy próbie naciągnięcia jej i próbie założenia tego ślizgu do prowadnicy. Jest na to jakiś sposób?
sony_dark Opublikowano 21 Lipca 2013 Opublikowano 21 Lipca 2013 właśnie że najpierw trzeba wpiąć ślizg a następnie wepchnąć linkę z takim bolcem w otwór w ślizgu. Zaraz ci dam linka z instrukcją jak to ma być jest tu na forum ---------- Post dopisany at 11:11 ---------- Poprzedni post napisany at 11:10 ---------- proszę bardzo: http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/all-b5-wymiana-zestawu-naprawczego-podnosnika-szyby-przedniej-55354/
Daniel131 Opublikowano 21 Lipca 2013 Autor Opublikowano 21 Lipca 2013 Dziękuję bardzo za tą stronkę. Mnie dokładniej chodzi o ten element zestaw1.png - Speedy Share - upload your files here. Z tego co się dopatrzyłem najpierw trzeba nałożyć na niego linkę a nastepnie założyć go. Linka jest tak ciasno spasowana, że ciężko jest to naciągnąć. W jaki sposób sobie z tym poradzić?
sony_dark Opublikowano 21 Lipca 2013 Opublikowano 21 Lipca 2013 to źle Cię zrozumiałem. W takim razie to ciężko mi powiedzieć jak to zrobić żeby nie połamać. Jakby to chodziło o tylny mechanizm to tam idzie rozpięć linkę. A na przedni mechanizm to nie mam pojęcia.
Daniel131 Opublikowano 22 Lipca 2013 Autor Opublikowano 22 Lipca 2013 Może ktoś jest w stanie powiedzieć mi jak mam się z tym uporać?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się