labek Opublikowano 26 Lipca 2008 Opublikowano 26 Lipca 2008 Witam, mam problem z turbem bo do konca niewiem co trzeba przerabiac pod to turbo ktore znalazlem, wiem jakie turba maja potencjaly i ze k04 pasuje PNP, chodzi bardziej o te dwa gtrsy ktore pokaze co dokladnie trzeba pod nie przerobic zeby je wpasowac do AEBa. http://www.atpturbo.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=ATP-VVW-151&Category_Code=VVWTK http://www.034motorsport.com/product_info.php?cPath=21_102&products_id=267 http://www.034motorsport.com/product_info.php?cPath=21_102&products_id=268 i jeszcze w razie czego na jakiej stronie moge znalezc k04-15 bo na http://www.kineticmotorsport.com/products/BorgWarner_K04_015_Turbocharger-37-143.html tej stronce jest out of stock
labek Opublikowano 28 Lipca 2008 Autor Opublikowano 28 Lipca 2008 Jeszcze nie mam ale bedzie a4 aeb quattro. Najprawdopodobniej bedzie to turbo http://www.atpturbo.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=ATP-VVW-150&Category_Code=VVWTK bo ponoc pasuje pnp a jest wieksze od k04-15 i styknie do okolo 250 hp.
jozin Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Opublikowano 1 Sierpnia 2008 trudno Ci bedzie dociagnac k04-015 do 250km, nawet bardzo trudno... moja dobra rada znajdz najpierw kogos kto to wystroi na 230km a dopiero kupuj sprezarke
poziek Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Opublikowano 1 Sierpnia 2008 A ja koleny juz raz napiszę, że kupując kompletny kit GTRSa Ar 60 będziesz mógł uderzyć w 250/260/270/280 KM bez żadnego problemu. Nawet 300KMale to już z innym kolektorem i zasysem powietrza. Kupując kit masz w zestawie wszystkie części i przewody potrzebne do montażu... GT2X to turbo przestarzałe, chłodzone tylko OLEJEM, które będzie bardzo obciążało sprzegło i korby...beznadziejne jednym słowem
Misior Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Opublikowano 1 Sierpnia 2008 chłodzone tylko wodą lol - chyba tylko olejem
labek Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2008 A ja koleny juz raz napiszę, że kupując kompletny kit GTRSa Ar 60 będziesz mógł uderzyć w 250/260/270/280 KM bez żadnego problemu. Nawet 300KMale to już z innym kolektorem i zasysem powietrza. Kupując kit masz w zestawie wszystkie części i przewody potrzebne do montażu... GT2X to turbo przestarzałe, chłodzone tylko OLEJEM, które będzie bardzo obciążało sprzegło i korby...beznadziejne jednym słowem Wiem wiem caly czas sie nad wym zastanawiam
poziek Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Opublikowano 4 Sierpnia 2008 chłodzone tylko wodą lol - chyba tylko olejem no pewnie, że pomyłka CHłODZONE TYLKO OLEJEM
gregory Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Opublikowano 10 Sierpnia 2008 GT2X to turbo przestarzałe, chłodzone tylko OLEJEM, które będzie bardzo obciążało sprzegło i korby...beznadziejne jednym słowem A co ma piernik do wiatraka?
poziek Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Opublikowano 10 Sierpnia 2008 A co ma piernik do wiatraka? Nie rozumiem ?
gregory Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Opublikowano 11 Sierpnia 2008 A co ma piernik do wiatraka? Nie rozumiem ? Co ma turbina do korb? Co ma Turbina do sprzęgła? To wszystko zależy od tego jak będzie soft napisany. Czy będzie z dołu koksa dowalał, czy łagodniej wchodził. Obojętnie czy to będzie GTRS, GT2X, czy GT28RS na każdym tym turbo można bardziej lub mniej obciążyć cały silnik.
poziek Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Opublikowano 11 Sierpnia 2008 A co ma piernik do wiatraka? Nie rozumiem ? Co ma turbina do korb? Co ma Turbina do sprzęgła? To wszystko zależy od tego jak będzie soft napisany. Czy będzie z dołu koksa dowalał, czy łagodniej wchodził. Obojętnie czy to będzie GTRS, GT2X, czy GT28RS na każdym tym turbo można bardziej lub mniej obciążyć cały silnik. Gregory znowu masz braki. Poczytaj trochę o turbawach i strojeniach na streecie. Na gt2X z maluteńkim westegatem nie masz praktycznie możliwości aby ona się szybko nie wkręciła...nawet jak doładowanie bedzie ustawione na 0,5 bara to walnie więcej (przypominam ci przy jakim cisnieniu otwiera się twoja klapa 14psi) takie doładowanie przy niskich rpm daje po pupie korbom jak sprzegło dostaje...na gt2x pierdzielnisz pnad 300Nm przy 3000rpm... zdrowe to to nie jest na gtrs i wyżej nie wkręci się tak szybko więc nie bedzie takiego obciążenia... dostajesz ponad bar dopiero przy jakis 3800rpm
gregory Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Jak chciałem się coś dowiedzieć o GT2X i napisałem temat to każdy milczał, a na sr.pl praktycznie nie ma tematów o GT2X, chyba nikt tego nie zakładał wogóle. Dowiaduje się dopiero teraz jak już kupiłem o minusach tego turba. "Aaaaa idz pan w h** z taką robotą" A czym się różni GTRS od GT2X oprócz chłodzenia wodą, chyba tylko gruszką. Bo konstrukcja jest taka sama P&P. GT2X też można przecież ustawić, że będzie pózniej ładowało. + Poza tym to minusy tego turba co niektórzy już znają, pora aby poznać plusy Szukałem turba które będzie z samego dołu ładowało no więc takie mam, jestem pozytywnie nastawiony
poziek Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Jak chciałem się coś dowiedzieć o GT2X i napisałem temat to każdy milczał, a na sr.pl praktycznie nie ma tematów o GT2X, chyba nikt tego nie zakładał wogóle. Dowiaduje się dopiero teraz jak już kupiłem o minusach tego turba. "Aaaaa idz pan w h** z taką robotą" A czym się różni GTRS od GT2X oprócz chłodzenia wodą, chyba tylko gruszką. Bo konstrukcja jest taka sama P&P. GT2X też można przecież ustawić, że będzie pózniej ładowało. + Poza tym to minusy tego turba co niektórzy już znają, pora aby poznać plusy Szukałem turba które będzie z samego dołu ładowało no więc takie mam, jestem pozytywnie nastawiony ja namawiałem na gtrsa....
gregory Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Namawiałeś, ale też nie odradzałeś GT2X. Od straszenia to są wilki w lesie Ten GTRS to to samo co GT2X, tylko nie ma chłodzenia wodą, które jest niepotrzebne jeśli kierownik ma rozum. Poza tym mój programista mówi, że poradzi se z tą turbiną
poziek Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Namawiałeś, ale też nie odradzałeś GT2X. Od straszenia to są wilki w lesie Ten GTRS to to samo co GT2X, tylko nie ma chłodzenia wodą, które jest niepotrzebne jeśli kierownik ma rozum. Poza tym mój programista mówi, że poradzi se z tą turbiną wierz mi to nie jest to samo porównach wirniki, mapy kompresorów,AR... jedyne co mają takie samo to wejście aby podpasowac pod seryjny kolektor... gdzie stroisz? i czy na seryjnym ECU ?
gregory Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Opublikowano 11 Sierpnia 2008 czy na seryjnym ECU ? Tak na ori ECU. Na Śląsku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się