darkos15 Opublikowano 21 Lipca 2013 Opublikowano 21 Lipca 2013 Witam, jest to mój pierwszy post więc mam nadzieję, że piszę w dobrym dziale. Wczoraj padło mi sprzęgło. Wysoko brało, przy ruszanie szarpało i po rozgrzaniu na 5 biegu samochód słabo przyspieszał, aż wczoraj na uskoku jezdni po wrzuceniu biegu auto już nie pojechało. Mogę wrzucać biegi ale z miejsca nie ruszę tylko coś jakby zgrzyta przy delikatnym puszczeniu sprzęgła. I tu moje pytanie czy zakładać komplet z dwu masowym kołem zamachowym czy szukać jakiegoś zamiennika z kołem jedno masowym sztywnym? i jeśli się ktoś orientuje czy do tego silnika znajdę taki zestaw na zamianę? Nie chodzi tu o cenę, tylko na przyszłość podobno kolo dwu masowe jest dużo mniej trwałe, a w silniku benzynowym dwu mas podobno nie ma aż takiego znaczenia, jak przy dieslu z racji mniejszego momentu obrotowego.
benyA4 Opublikowano 21 Lipca 2013 Opublikowano 21 Lipca 2013 a moze u ciebie kolo nie jest uszkodzone , i wystarczy zmienic tarcze i łozysko , ewentualnie tarcze docisk i lozysko. Jak juz bys chcial wymieniac wszystko to do tego silnika raczej nie ma zamiennika ze sztywnym kołem.
darkos15 Opublikowano 21 Lipca 2013 Autor Opublikowano 21 Lipca 2013 Wlasnie znajomy mechanik przed pol godziny powiedzial mi to samo zeby dwu masu nie ruszac. Zobaczymy co wyjdzie po zdjeciu skrzyni. Dzieki za odpowiedz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się