slawcio240279 0 Opublikowano 22 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 Witam. Poszukuje informacji przyczyny braku mocy silnika. Posiadam Audi z 99r 2.5 TDI automat kod silnika AFB 110KW. Problem pojawia się gdy przyspieszam i nagle auto cierpi na brak mocy i skrzynia nie zmienia biegu na wyższy. Pojechałem na VAG-a i diagnozą było chwilowy brak mocy. Pierwsze Padło na przepływkę, która pokazywała za małą wartość podczas jazdy bo tylko koło 400, którą wymieniłem i poprawiło się VAG zaczął pokazywać przepływ na poziomie 800-900, a i tak pozostał problem późnego doładowania w trakcie jazdy VAG pokazał zbyt późne doładowanie silnika czyli CPU chciało więcej niż turbina podawała chociaż silnik zaczął pracować poprawnie. Od wczoraj autko znów zaczęło cierpieć na brak mocy ja mu gaz a on 50 km/h i nie przyspiesza. Co robić?, Może ktoś się już spotkał z tym problemem wcześniej, proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudalty66 3 Opublikowano 24 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2013 LOGI dynamiczne do zrobienia, potem możemy rozmawiać,. jeżeli są błędy w silniku skrzynia aut nie bedzie działać poprawnie,. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawcio240279 0 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2013 wreszcie znalazłem dobrego mechanika i diagnoza była tylko jedna. Po zdjęciu osłony silnika okopcona turbina. Zatarta geometria łopatek oraz zapieczona gruszka. Koszt pełnej regeneracji turbiny 900 zl. Autko teraz śmiga jak nowe, zero problemów ze skrzynią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudalty66 3 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2013 całe turbo masz regenerowane za tą kasę, wymienione łożyska i uszczelnienia, nowe wirniki i wyważenie??? czy tylko twoje turbo wyczyszczone, poskładane z nową gruszką??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawcio240279 0 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2013 całe turbo masz regenerowane za tą kasę, wymienione łożyska i uszczelnienia, nowe wirniki i wyważenie??? czy tylko twoje turbo wyczyszczone, poskładane z nową gruszką??? pełna regeneracja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudalty66 3 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2013 tanio, logi zrób dla świetego spokoju, dynamiczne grupa 011 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bajowsado 0 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Ja mam jakby podobny problem. Na światłach gdy ruszam z pełnego gazu auto ma moc pięknie, ciągnie jak oszalałe. Ale kiedy jadę ze stałą prędkością powiedzmy 80km/h i dodam mu dechę, zmienia bieg na niższy ale ciągnie jakby uciekło 50 KM, odejmuję ciut gazu i znowu ciągnie jak oszalałe. Zdarza się to w sumie czasami, bo bywa tak, że nawet przy 80km/h na mokrej nawierzchni potrafi zamigać trakcja, że stracił przyczepność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SuNDaY 0 Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Ja mam jakby podobny problem. Na światłach gdy ruszam z pełnego gazu auto ma moc pięknie, ciągnie jak oszalałe. Ale kiedy jadę ze stałą prędkością powiedzmy 80km/h i dodam mu dechę, zmienia bieg na niższy ale ciągnie jakby uciekło 50 KM, odejmuję ciut gazu i znowu ciągnie jak oszalałe. Zdarza się to w sumie czasami, bo bywa tak, że nawet przy 80km/h na mokrej nawierzchni potrafi zamigać trakcja, że stracił przyczepność. też tak miałem w moim poprzednim A4 AFB problem okazał się bardzo prosty do rozwiązania... Okazało się że winę za to ponoszą przewody które idą turbiny (te małe czarne przewody wysokiego ciśnienia) A wcześniej już wymieniałem N75 i byłem nawet umówiony na regeneracje turbo... Ale na szczęście skończyło się na przewodach za całe 30 PLN z ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bajowsado 0 Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Właśnie je wymieniłem dwa tygodnie temu, bo jeden się ze starości rozsypał w mak i turbo w ogóle nie działało. Teraz chodzi, tylko dziwi mnie to, że na pełnym gazie tak jakby mu brakowało paliwa bo odpuszczę i ciągnie lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekA4 1 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Witam,podłącze się do tematu ponieważ mam podobny problem co koledzy opisują z tym odpuszczaniem gazu.Co dziwne w mojej rodzinie audi mam ten sam problem w a3 1.6 97r ale to już inny silnik .Dobrze by było się dowiedzieć o co chodzi z tym brakiem mocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudalty66 3 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Właśnie je wymieniłem dwa tygodnie temu, bo jeden się ze starości rozsypał w mak i turbo w ogóle nie działało. Teraz chodzi, tylko dziwi mnie to, że na pełnym gazie tak jakby mu brakowało paliwa bo odpuszczę i ciągnie lepiej. filtr paliwa, wymiana na manna conajmniej, lub Purfluxa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bajowsado 0 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 W sumie o tym nie pomyślałem, mimo że jest nowy filtr ale montowany przez innego właściciela i nawet nie ma napisów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekA4 1 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Właśnie je wymieniłem dwa tygodnie temu, bo jeden się ze starości rozsypał w mak i turbo w ogóle nie działało. Teraz chodzi, tylko dziwi mnie to, że na pełnym gazie tak jakby mu brakowało paliwa bo odpuszczę i ciągnie lepiej. filtr paliwa, wymiana na manna conajmniej, lub Purfluxa Co jaki przebieg powinno się go zmieniać ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudalty66 3 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 są różne opinie, ja staram się co 25 tys, niektórzy zmieniają co 15, inni co wymiane oleju,. ważne żeby był to dobry filtr., Fitron wbrew pozorom dobrze filtruje, ale szybko sie zapycha,. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekA4 1 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 są różne opinie, ja staram się co 25 tys, niektórzy zmieniają co 15, inni co wymiane oleju,.ważne żeby był to dobry filtr., Fitron wbrew pozorom dobrze filtruje, ale szybko sie zapycha,. No ja nie długo będę musiał olej wymieniać,mam już 9tyś nalatane,to i przy okazji filtr zmienie. Jeszcze jedno pytanie do tego tematu czy różne specyfiki do wtrysków lane do baku mogą zaszkodzić filtrowi??sorki za OT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudalty66 3 Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2013 ja leję xeramic, co jakiś czas, nic sie nie dzieje,. stary filtr otwierałem żeby sprawdzić w jakim stopniu był zapchany wszystko z nim było ok,. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekA4 1 Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2013 ja leję xeramic, co jakiś czas, nic sie nie dzieje,.stary filtr otwierałem żeby sprawdzić w jakim stopniu był zapchany wszystko z nim było ok,. Ja się dowiem w poniedziałek,wymiana z olejem.Byłem ciekaw jak to może popsuć filtr,dam znać lub wrzucę foto ale to chyba w moje a4.Jeszcze raz sorki za małe OT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michu93 0 Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 takie szybkie pytanko, kumpel ma 2.5 i miał problem z mocą i sprawdziliśmy takie coś, że po odłączeniu przepływomierza auto idzie bardzo dobrze a przy podłączonej przepływce jest muł. można stawiać na uwaloną przepływkę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudalty66 3 Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 Właśnie je wymieniłem dwa tygodnie temu, bo jeden się ze starości rozsypał w mak i turbo w ogóle nie działało. Teraz chodzi, tylko dziwi mnie to, że na pełnym gazie tak jakby mu brakowało paliwa bo odpuszczę i ciągnie lepiej. skoro przewód był nieszczelny i turbo nie działało jest ryzyko że własnie się zapiekły kierowniczki w suszarce,. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawcio240279 0 Opublikowano 9 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 takie szybkie pytanko, kumpel ma 2.5 i miał problem z mocą i sprawdziliśmy takie coś, że po odłączeniu przepływomierza auto idzie bardzo dobrze a przy podłączonej przepływce jest muł. można stawiać na uwaloną przepływkę? Najlepszym sposobem na sprawdzenie będzie podłączenia auta pod kompa i sprawdzenie jakie parametry pokazuje przeplywka. Powinna pokazywać w granicach 800. Na moje oko stawiał bym na przepływke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się