szczecinianin1 Opublikowano 22 Lipca 2013 Opublikowano 22 Lipca 2013 Witam Juz od jakiegoś czasu miałem ciezko z kreceniem kierownicy, ale sobie tlumaczylem tym ze to szerokie opony 235X45X17 i ze to sport A4 B6 1.9tdi 130koni SPORT. Ostatnio wymienilem cale przednie zawieszenie 4 wahacze gorne, 4 dolne laczniki i koncowki drazkow kierownicy bez amortyzatorow. Po tym wszytskim ustawilem zbieżność. Zanim wymienilem zawieszenie mialem dziwne metaliczne klikniecia przy zatrzymywaniu samochodu i ruszaniu. Po wymienie zawieszenia to stukanie zaczelo sie bardziej nasilac i jak by sie zredukowalo bardziej wspomaganie kierownicy. Po skreceniu na skrzyzowaniu kierownica nie wraca do pozycji wyprostowanych kol musze ja samodzielnie prostowac. W chwili zaczecia prostowania czuje duzy opor ale po jakies sekundzie jakies wspomaganie zaczyna dzialac. Mechanicy jedni mowia ze to maglownica a inni ze papa wspomagania. Wczoraj wymienilem ile moglem spuszcajac ze zbiorniczka plyn wspomagania na zielony z serwisu VW.( nic nie pomoglo) Dzisiaj podnioslem przod samochodu do gory i zaczelem krecic kolami recznie bez wlaczonego silnika i nic nie zdzialalem. Po wlaczeniu silnika z wielkim wysilkiem przekrecilem troszeczke kola. I wydaje mi sie ze na podniesianym samochodzie wspomaganie na kierownicy podobnie dzialao jak byl samochod sal na ziemi. Cos o tym sadzicie Panowie? Dziekuje za opinie i pomoc. Mam nadzieje ze sie uda szybko rozwiazac problem.
slo Opublikowano 22 Lipca 2013 Opublikowano 22 Lipca 2013 sprawdź ile masz obrotów kierą w prawo na max i czy tak samo w lewo
szczecinianin1 Opublikowano 23 Lipca 2013 Autor Opublikowano 23 Lipca 2013 Tyle samo w prawo co w lewo
wesz82 Opublikowano 23 Lipca 2013 Opublikowano 23 Lipca 2013 nie chce cie martwić ale prócz kasy za zawiechę musisz wydać kasę na magiel:facepalm: Jeżeli kiera nie wraca Ci do pozycji wyjściowej a tak jest to ktoś dokręcał śrubę od regulacji luzu w maglu. Te stukanie także pochodzi z magla,nasila się na kocich łubach itp,podczas hamowania.Zrób tak wyłącz auto i poruszj energicznie kierą w lewo i prawo jak usłyszysz metaliczny stuk to raczej na pewno to magiel albo krzyżak.Nastepnym z objawów zjechanego magla jest myszkowanie auta podczas jazdy.
agusia59 Opublikowano 31 Lipca 2013 Opublikowano 31 Lipca 2013 U mnie był wymieniony przwód od wspomagania ten co do pompy idzie i jakoś sie jeździło w miarę. Teraz od jakiegoś czasu wchodząc w zakręt na luzie nie wjadę trzeba na biegu, bo słabiutkie wspomaganie jest. Powoli zaczyna się jeździć jak fiatem 125 p. Gdzie szukać problemu? Dodam, że pompy nie słychać bardzo.
wesz82 Opublikowano 31 Lipca 2013 Opublikowano 31 Lipca 2013 Zacznij od płynu,Płukanie ukladu i wymiana na ori płyn.
POWER-KRIS Opublikowano 31 Lipca 2013 Opublikowano 31 Lipca 2013 W baniaku od płynu jest filtr siatkowy potrafi się zatkać. Strzykawką odessij płyn to zobaczysz. Jak będziesz zmieniał płyn to ściągasz ten wężyk co pod tą siatkę wchodzi i go na glebę. Zatykasz otwór i lejesz nowy na zgaszonym silniku a ktoś niech kręci kierownicą max lewo prawo aż ci się płyn skończy z butelki to wyplucze opilki z układu. Potem zakładasz i to samo aż będzie pełny stan. Dobrze by było gdybyś wyciągnął ten filtr bo pod nim sieczka. I pamiętaj ze jest na powrocie aby opiłki nie uszkodziły pompy. I przede wszystkim stań na jakimś trawniku aby ci ręce nie siadly;-) Sony Xperia E dual Tapatalk 4
wesz82 Opublikowano 31 Lipca 2013 Opublikowano 31 Lipca 2013 Wyjmij cały zbiorniczek jak sitko lata to wymyj to w ropie,nastepnie wklej(np kropelką) na swoje miejsce a potem już tak jak piszę kolega wyżej:wink: najlepiej auto podnieś wtedy łatwo zekręci się kierą.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się