Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wskaźnik poziomu paliwa oszukuje - wyciek?


ndjaro

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, zatankowałem za 50zł, przejechałem 53km i zapalił się żebrak. Wskazówka także opadła do poziomu rezerwy. Jest to niemożliwe gdyż zazwyczaj robiłem 3 razy więcej km za tą kwotę. Podejrzewam, że ucieka ropa. Dzisiaj pójdę to sprawdzić. Jeżeli okaże się, że nie ucieka to jaka może być inna przyczyna, co sprawdzić? Dodam jeszcze, że wskaźnik poziomu paliwa dziwnie się zachowuje, raz pokazuje mniej raz więcej. Raz nawet żebrak się zgasił i później znów zaświecił. Mam możliwość podpiąć VAGa, w którym menu szukać błędu? Nie mogę przeskanować całości bo pisze, że wersja nie jest zarejestrowana i muszę szukać po kolei.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznij od przewodów paliwowych które idą po prawej stronie od baku az do silnika. najlepiej postaw na asfalcie i zobacz czy zostanie plama.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A później wyjmij pływak, oczyść sekcję potencjometru, dognij wszystko i będzie ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zawsze jest to wina plywaka ja mialem podobny problem tylko ze umnie to bardziej warjowal wskaznik paliwa raz pokazywal caly raz polowe a innym razem po przekroczeniu polowy wyswietlał sie zebrak. Byla to win licznika silniczek wskaznika paliwa szlak trafi:) zaden Vag tego nie wykryl:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vag nie pokaże Ci raczej błędów. Ja miałem podobnie co kolega mamrot ale zaczął bym od tego co pisze karbonek. Wyczyść pływak i obserwuj co będzie się działo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

postawilem auto odkrecilem 2 pokrywy plastikowe pod silnikiem i obserwowalem na zapalonym silniku przez ok 15minut i nic nie kapnelo. czyli nie cieknie. jak sie dobrac do tego plywaka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli nie bedzie to wina plywaka to powiem ci jak sprawdzic te silniczki bo gosciu co uniego to robilem zajolo mu to 30 min z wykreceniem sprawdzeniem i zalozeniem nowych silniczkow (od paliwa i temperatury wody) pokazal prosty sposub jak to spradzic. tzn musisz odkrecic licznik ciagnac ta szybka plastikowa zebyc mial goly licznik podlaczyc go i przyluz puzniej palec do wskaznika paliwa w tym miejscu co stoi i porostu go udezaj drugim palcem jesli bedzie wracal na te same miejsce co trzymales na poczatku palec to jest dobry a jesli bedzie warjowal i wskakiwal gdzie indziej albo sie obracal to jest zepsuty i trzeba silniczek wymienic trzeba go rozlutowac i wlutowac nowy i tyle ja zaplacilem za 2 wskazniki 250zl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...