sowiq 25 Opublikowano 22 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2015 (edytowane) Nasłuchiwałeś kiedyś ? Czymś się różni od mojego ? jak widać optymistów nie brak Ja byłem optymistą i ze sporym dystansem czytałem co koledzy tu pisali. Dwaj mechanicy mówili sprzeczne rzeczy - jeden słyszał łańcuch, drugi nie. Aż pierdykło. Czytaj: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/329046-4096-z1;-czujpolozwalka-rozrzg40czujpolozwalu-korbg28/ Aha - dodam, że obaj mechanicy polecali tylko i wyłącznie części z ASO. Nowe napinacze łańcucha mają inną budowę, sam łańcuch też jest inny. Ale oczywiście Twoje auto i Twoja decyzja Edytowane 22 Października 2015 przez sowiq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LiveCam 0 Opublikowano 22 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2015 Nasłuchiwałeś kiedyś ? Czymś się różni od mojego ? jak widać optymistów nie brak Ja byłem optymistą i ze sporym dystansem czytałem co koledzy tu pisali. Dwaj mechanicy mówili sprzeczne rzeczy - jeden słyszał łańcuch, drugi nie. Aż pierdykło. Czytaj: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/329046-4096-z1;-czujpolozwalka-rozrzg40czujpolozwalu-korbg28/ Aha - dodam, że obaj mechanicy polecali tylko i wyłącznie części z ASO. Nowe napinacze łańcucha mają inną budowę, sam łańcuch też jest inny. Ale oczywiście Twoje auto i Twoja decyzja Tu masz rację i zdecydowałem się również na części oryginalne, bo oszczędność na poziomi 1000-1200 może się przerodzić w straty 10 razy większe . Już mam wszystko ugadane teraz tylko czekam na wolny termin. Samochód na razie stoi i czeka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nimok 1 Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 (edytowane) A z ciekawości zapytam, LiveCam jaki masz przebieg? Edytowane 25 Października 2015 przez nimok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LiveCam 0 Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 A z ciekawości zapytam, LiveCam jaki masz przebieg? 150 tys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nimok 1 Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 (edytowane) Uuu... To sporo jak na jeden rozrzad, u mnie 108 i zamierzam po zimie sie za to zabrać. Nie bedzie więcej niż 115 tys, wiec nie powinno być problemu... Edytowane 25 Października 2015 przez nimok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LiveCam 0 Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 Poczytałem pogadałem i ludzie po 80 tys maja do remontu silnik . Nie ma na to reguły . Może strzelić jutro albo po 200 tys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nimok 1 Opublikowano 26 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2015 W sumie tak, ale wydaje mi sie ze 120 tys to taka granica której lepiej nie przekraczać... Wszystko zależy od tego jak samochód był eksploatowany.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LiveCam 0 Opublikowano 26 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2015 Jak widać idzie ją przekroczyć nawet o 30 tyś Ale tak na poważnie, to wgl nie powinniśmy się martwić o tej rozrząd, bo jak producent zapewnia nie powinno się z nim nic dziać :/ Jeżeli nie mają pewności czegoś, to powinni jasno napisać w książce serwisowej : zalecane po taki i takim przebiegu i tyle .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
griga-st 5 Opublikowano 26 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2015 to powinni jasno napisać w książce serwisowej : zalecane po taki i takim przebiegu i tyle .... Ale niby komu miało by na tym zależeć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p4tyn 1 Opublikowano 26 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2015 (edytowane) Ja wymieniałem kpl rozrząd przy org. przebiegu 115 tys km . Łańcuch dosyć mocno był już rozciągnięty i znacznie wydłużony od nowego. Edytowane 27 Października 2015 przez p4tyn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LiveCam 0 Opublikowano 26 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2015 (edytowane) Ja wymieniałem kpl rozrząd przy org. przebiegu 115 tys km . Łańcuch dosyć mocno był już rozciągnięty i był znacznie wydłużony od nowego. Łooooo.... ciekaw jestem jak u mnie to wygląda Edytowane 26 Października 2015 przez LiveCam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabiello 8 Opublikowano 27 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 Ja wymieniałem kpl rozrząd przy org. przebiegu 115 tys km . Łańcuch dosyć mocno był już rozciągnięty i znacznie wydłużony od nowego. I jak duża różnica w pracy silnika? Ciszej pracuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p4tyn 1 Opublikowano 27 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 Ja wymieniałem kpl rozrząd przy org. przebiegu 115 tys km . Łańcuch dosyć mocno był już rozciągnięty i znacznie wydłużony od nowego. I jak duża różnica w pracy silnika? Ciszej pracuje? Zdecydowana różnica, Silnik pracuję naprawdę o wiele ciszej, praktycznie go nie słychać. Jest bardziej żwawszy, jakby miał więcej mocy ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LiveCam 0 Opublikowano 27 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 A powiedz mi, przed wymianą też odczuwałeś jakieś drgania samochodu ? Cała karoseria, lewarek zmiany biegów itp ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p4tyn 1 Opublikowano 27 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 (edytowane) Szczerze, to nie pamiętam, czy na lewarku miałem jakieś drgania. Poniżej schemat rozrządu: Edytowane 27 Października 2015 przez p4tyn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nimok 1 Opublikowano 27 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 Schemat nie działa, przynajmniej u mnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LiveCam 0 Opublikowano 5 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 Schemat nie działa, przynajmniej u mnie... No niestety u mnie też . Nooooo.... jestem po wymianie i już spokojny . Dla ciekawych wyszło wszystko 3200 zł ( w tym napinacz paska osprzętu ) na oryginalnych częściach . Jeżeli ktoś chce zobaczyć jak to wszystko wygląda to poniżej zdjęcia przed i po i również porównanie . http://www.fotosik.pl/u/LiveCam/album/2260181 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nimok 1 Opublikowano 5 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 Jeszcze z pół roku i przyjdzie pora na mnie... Powiedz mi czy pompę tez wymieniałeś na nowa? I jaki koszt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LiveCam 0 Opublikowano 5 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 Jeszcze z pół roku i przyjdzie pora na mnie... Powiedz mi czy pompę tez wymieniałeś na nowa? I jaki koszt? Pompe miałem nową więc nie ruszałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowiq 25 Opublikowano 6 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 Po zdjęciach nie wygląda żeby Twój stary łańcuch był jakoś mocno wyciągnięty. Jak mechanicy skomentowali? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się