Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AFN Traci moc> logi do oceny


Maras

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. W moim A6 AFN ostatnio zmienilem sterownik silnika na taki z chipem i teraz jak dodam gazu to jedzie ladnie i na chwile traci moc i znowu jedzie. Czasami jest tak ze ciagnie dobrze ale to przewaznie na niedogrzanym silniku. Jest jeszcze jeden problem ktory juz byl wczeniej ze jak dodam gazu to ma dluzsza chwile zastanowienia dopiero za chwile zaczyna ciagnac. Jakich grup zrobic logi dynamiczne i jakich grup statyczne i jak robic statyczne?

normalne

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

BS

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Dynamiczne postaram sie zrobic na dniach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Statyczne ( na wolnych obrotach) - 000,001,003,004,007,013

Statyczne w trybie Basic Settings - 000,003,004 i 011

Dynamiczne - 001,003,004,008,010 i 011

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam podobny problem. Nie miałem chipa. Kilka razy już problem występował, jednak po jakimś czasie ustępował i było wszystko OK. Na zimnym silniku wszystko ok. Na rozgrzanym - brak mocy. Jakby nie było turbiny albo jeszcze gorzej. przy 110 na godzinę pod górkę zaczyna zwalniać mimo gazu do deski. Błędy:

ddress 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 019 FP

Component: 1,9l R4 EDC G000SG 1467

Coding: 00002

Shop #: WSC 63351

WAUZZZ8E42A119424 AUZ6Z0A0243434

1 Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

Jakieś rady?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam podobny problem. Nie miałem chipa. Kilka razy już problem występował, jednak po jakimś czasie ustępował i było wszystko OK. Na zimnym silniku wszystko ok. Na rozgrzanym - brak mocy. Jakby nie było turbiny albo jeszcze gorzej. przy 110 na godzinę pod górkę zaczyna zwalniać mimo gazu do deski. Błędy:

ddress 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 019 FP

Component: 1,9l R4 EDC G000SG 1467

Coding: 00002

Shop #: WSC 63351

WAUZZZ8E42A119424 AUZ6Z0A0243434

1 Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

Jakieś rady?

tak , zrób logi dynamiczne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

normalne

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

BS

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Dynamiczne postaram sie zrobic na dniach

---------- Post dopisany 05-10-2013 at 13:27 ---------- Poprzedni post napisany 04-10-2013 at 14:54 ----------

nikt nie pomoze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cierpliwości. Poczytaj trochę temat z moim afn. Sprawdź węże podciśnienia oraz zawory N18 i N75. Katalizator jest? Filtr paliwa nowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wezyki nowe zawory raczej ok katalizatora brak filtr paliwa niedawno zmieniany EGR zaslepiony

---------- Post dopisany 07-11-2013 at 22:13 ---------- Poprzedni post napisany 06-10-2013 at 13:19 ----------

w koncu mam troche czasu zeby zrobic logi dynamiczne tylko mam pytanie czy musze robic logi wszystkich tych grup (000,001,003,004,008,010 i 011) i czy moge ich zrobic wszystkie na raz czy trzeba robic wszystkie pojedynczo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak zrobie wszystkie naraz to beda jakies inne parametry?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak zrobie wszystkie naraz to beda jakies inne parametry?

Będzie mniej odczytów tzn chłopaki nie będą widzieć płynnych parametrów tylko bardziej skokowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regulacja doladowania troche swiruje. Moze to byc zwiazane z wypracowanym N75... zakladam ze wezyki nowe. Albo z lekko przypieczoną geometrią.

Fakt... przepływomierz wyglada nieciekawie. Raczej do podmiany/wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

N75 mysle ze jest w porzadku bo zamienialem z ojca ale dla pewnosci moge podniecic. Przeplywke tez podnienie. Geometria czyszczona byla w maju chyba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...