Maras 0 Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 Witam. W moim A6 AFN ostatnio zmienilem sterownik silnika na taki z chipem i teraz jak dodam gazu to jedzie ladnie i na chwile traci moc i znowu jedzie. Czasami jest tak ze ciagnie dobrze ale to przewaznie na niedogrzanym silniku. Jest jeszcze jeden problem ktory juz byl wczeniej ze jak dodam gazu to ma dluzsza chwile zastanowienia dopiero za chwile zaczyna ciagnac. Jakich grup zrobic logi dynamiczne i jakich grup statyczne i jak robic statyczne? normalne VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM BS VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Dynamiczne postaram sie zrobic na dniach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 Statyczne ( na wolnych obrotach) - 000,001,003,004,007,013 Statyczne w trybie Basic Settings - 000,003,004 i 011 Dynamiczne - 001,003,004,008,010 i 011 Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darus1611 0 Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 Ja mam podobny problem. Nie miałem chipa. Kilka razy już problem występował, jednak po jakimś czasie ustępował i było wszystko OK. Na zimnym silniku wszystko ok. Na rozgrzanym - brak mocy. Jakby nie było turbiny albo jeszcze gorzej. przy 110 na godzinę pod górkę zaczyna zwalniać mimo gazu do deski. Błędy: ddress 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 019 FP Component: 1,9l R4 EDC G000SG 1467 Coding: 00002 Shop #: WSC 63351 WAUZZZ8E42A119424 AUZ6Z0A0243434 1 Fault Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: N/A Jakieś rady? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 Ja mam podobny problem. Nie miałem chipa. Kilka razy już problem występował, jednak po jakimś czasie ustępował i było wszystko OK. Na zimnym silniku wszystko ok. Na rozgrzanym - brak mocy. Jakby nie było turbiny albo jeszcze gorzej. przy 110 na godzinę pod górkę zaczyna zwalniać mimo gazu do deski. Błędy:ddress 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 019 FP Component: 1,9l R4 EDC G000SG 1467 Coding: 00002 Shop #: WSC 63351 WAUZZZ8E42A119424 AUZ6Z0A0243434 1 Fault Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: N/A Jakieś rady? tak , zrób logi dynamiczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras 0 Opublikowano 5 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 normalne VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM BS VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Dynamiczne postaram sie zrobic na dniach ---------- Post dopisany 05-10-2013 at 13:27 ---------- Poprzedni post napisany 04-10-2013 at 14:54 ---------- nikt nie pomoze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beefrezer 0 Opublikowano 6 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 Cierpliwości. Poczytaj trochę temat z moim afn. Sprawdź węże podciśnienia oraz zawory N18 i N75. Katalizator jest? Filtr paliwa nowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras 0 Opublikowano 7 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 wezyki nowe zawory raczej ok katalizatora brak filtr paliwa niedawno zmieniany EGR zaslepiony ---------- Post dopisany 07-11-2013 at 22:13 ---------- Poprzedni post napisany 06-10-2013 at 13:19 ---------- w koncu mam troche czasu zeby zrobic logi dynamiczne tylko mam pytanie czy musze robic logi wszystkich tych grup (000,001,003,004,008,010 i 011) i czy moge ich zrobic wszystkie na raz czy trzeba robic wszystkie pojedynczo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 Najlepiej pojedynczo.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras 0 Opublikowano 8 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 a jak zrobie wszystkie naraz to beda jakies inne parametry? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo 4 Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 a jak zrobie wszystkie naraz to beda jakies inne parametry? Będzie mniej odczytów tzn chłopaki nie będą widzieć płynnych parametrów tylko bardziej skokowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras 0 Opublikowano 8 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 ok sa logi dynamiczne prosze o ocene VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 9 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 Regulacja doladowania troche swiruje. Moze to byc zwiazane z wypracowanym N75... zakladam ze wezyki nowe. Albo z lekko przypieczoną geometrią. Fakt... przepływomierz wyglada nieciekawie. Raczej do podmiany/wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras 0 Opublikowano 9 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 N75 mysle ze jest w porzadku bo zamienialem z ojca ale dla pewnosci moge podniecic. Przeplywke tez podnienie. Geometria czyszczona byla w maju chyba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się